یک‌ سوم بازیکنان ایکس باکس Deathloop بخش تمرینی بازی را تکمیل نکرده‌اند

منبع: زومجی

33

1401/7/15

19:56


یک‌ سوم بازیکنان ایکس باکس Deathloop بخش تمرینی بازی را تکمیل نکرده‌اند

حدود دوهفته‌ای می‌شود که بازی Deathloop روی کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و سرویس گیم پس عرضه شده است. حالا در جریان آخرین اخبار بازی مطلع شده‌ایم که حدود یک‌ سوم بازیکنان ایکس باکس موفق به دریافت اچیومنت تکمیل بخش تمرینی بازی نشده‌اند.

تعدادی از کاربران پیش‌ازاین از باگ‌های اچیومنت‌های بازی دث‌لوپ رنج برده‌اند؛ اما انتظار می‌رود تعدادی بیش از ۶۷ درصد بازیکنان بخش تمرینی بازی را تکمیل کرده باشند تا اولین اچیومنت بازی را دریافت کنند. بااین‌حال طبق آمار اچیومنت‌های ایکس باکس به نظر می‌رسد یک‌سوم بازیکنان حتی وارد لوپ نشده‌اند، چه برسد که بخواهند برای شکستن آن تلاش کنند.

اچیومنت «Gooooood Morning, Blackreef!» تنها دقایقی پس از شروع بازی و با تکمیل بخش تمرینی خطی بازی که دستورهای حرکتی بنیادین و مکانیک‌های اثر را آموزش می‌دهد، باز می‌شود؛ اما حدود یک‌سوم کاربران ایکس باکس این اچیومنت مخفی داستانی را که خودبه‌خود باز می‌شود دریافت نکرده‌اند.

تصویر اچیومنت تکمیل بخش تمرینی بازی Deathloop

تغییرات درصد دریافت اچیومنت‌ها پس از اضافه شدن بازی‌ها به سرویس گیم‌پس امری تقریباً عادی است؛ چون بازیکنان به‌راحتی می‌توانند به تمامی بازی‌های این سرویس دسترسی داشته باشند و با خیال راحت چند دقیقه پس از اجرای بازی آن را ترک کنند. با تمامی این اوصاف کمی شگفت‌آور است که این حجم وسیع از بازیکنان بازی‌ای را دانلود کنند و حتی برای تکمیل بخش تمرینی آن نیز زحمتی نکشند.

البته این آمار جالب تنها به پلتفرم ایکس باکس محدود نمی‌شود. دث‌لوپ در ماه سپتامبر به سرویس PS Plus نیز اضافه شده بود و حدود ۱۳ درصد بازیکنان تروفی مشابه این بازی را روی کنسول پلی استیشن نیز دریافت نکرده‌اند. این آمار در اچیومنت‌های استیم به هشت درصد می‌رسد و به ترتیب در سایت‌های TrueAchievements، TrueTrophies و TrueSteamAchievements شاهد درصدهای ۳، ۱ و ۰.۴ هستیم.

بازی Deathloop برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است و هم‌اکنون روی هر دو سرویس گیم‌ پس و پلی استیشن پلاس در دسترس قرار دارد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو