آموزش ساخت گروه روبیکا و معرفی بزرگترین گروه های روبیکا

آموزش ساخت گروه روبیکا و معرفی بزرگترین گروه های روبیکا


منبع: پلازا

1,020

1401/7/16

07:01


آموزش ساخت گروه روبیکا و معرفی بزرگترین گروه های روبیکا

احتمالا نام روبیکا را از طریق رسانه‌ها شنیده‌اید، اما از این اپلیکشن چه می‌دانید؟ با آموزش و روش ساخت گروه روبیکا آشنایی دارید؟ با نحوه ساختن گروه در روبیکا با ما بمانید.

در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و گروه‌ها و صفحات اینترنتی متعدد نام روبیکا را شنیده‌اید و تا حدودی با امکانات این اپلیکیشن آشنایی دارید. برای معرفی مختصر این اپلیکیشن همین کفایت می‌کند که به کاربردهای متنوع آن از جمله دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های متنوع بر روی تمام دستگاه‌های دیجیتال (تلویزیون‌های هوشمند، موبایل و وب)، خدمات پرداخت، دسترسی به شبکه‌های تعاملی برنامه‌های مختلف تلویزیون، دسترسی به آهنگ‌های روز، امکان آموزش الکترونیک و دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی و زنده اشاره کرد. در این مقاله از پلازا به بررسی و آموزش روش‌های ساخت گروه در روبیکا و معرفی بزرگترین گروه روبیکا خواهیم پرداخت.

 

فهرست مطالب:

معرفی اپلیکیشن روبیکا

برای ساخت گروه در روبیکا نیاز به نصب این اپلیکیشن روی تلفن خود دارید، اما تنها کاری که می‌توانید با این اپلیکیشن انجام دهید فقط ساخت گروه و گفتگو با دوستانتان نیست. این اپلیکیشن دارای امکانی است که دسترسی و تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌تان را با استفاده از دستگاه‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال مختلف از جمله موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند ممکن می‌سازد. بنابراین دیگر نیازی به انتقال فایل تصویری فیلم مورد نظر خود برای پخش از طریق هر یک از این دستگاه‌ها ندارید.

خدمات پرداخت این اپلیکیشن امکان ایجاد کیف پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ از اپراتورهای مختلف، مدیریت حساب شخصی و هزینه‌ها و مدیریت پرداخت‌های گروهی یا دنگی را فراهم می‌آورد. علاوه بر این فروشندگان کالاهای مختلف می‌توانند با استفاده از درگاه‌‏های لینک‏‌های پرداخت این برنامه پرداخت‌های درون برنامه‌ای را از مسیری ایمن برای کاربران فراهم آورند. همچنین با استفاده از شبکه تعاملی می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را درباره برنامه‌های تلویزیونی مختلف بیان کرده و با عوامل آن‌ها در ارتباط باشند.

آموزش ساخت گروه روبیکا

قسمتی از این اپلیکیشن به موسیقی اختصاص داده شده تا کاربران آن بتوانند با استفاده از آن به بهترین و به روزترین آهنگ‌ها دسترسی داشته و حتی فهرستی از آهنگ‌های مورد علاقه خود را برای سهولت بیشتر در جستجو و شنیدن دوباره آنها فراهم آورند.

در قسمت آموزشی، آموزش الکترونیک، شرکت در کلاس‌های آنلاین و دوره‌های آزاد با تعداد شرکت کنندگان بالا و همچنین دسترسی به منابع گسترده آموزشی در اختیار کاربر قرار گذاشته شده است. امکان دیگری که از طریق این اپلیکیشن موبایل فراهم آمده است امکان پخش و توقف، پخش مجدد و همچنین ترتیب پخش برنامه‌های موجود در اپلیکیشن و البته امکان پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی است. امکان ساخت گروه در روبیکا و همچنین ایجاد کانال و گفتگو با کاربران نیز در این برنامه فراهم آمده است که در این مقاله به آموزش نحوه ساختن گروه در روبیکا می‌پردازیم.

آموزش ساخت گروه و کانال در روبیکا

چطوری در روبیکا گروه درست کنیم؟ اگر شما نیز به دنبال روش ایجاد گروه در روبیکا می‌گردید، وقت خود را بیش از این صرف جستجوی «ایجاد گروه در روبیکا»، «نحوه ی ساخت گروه در روبیکا»، «ساختن گروه در روبیکا» و «ساختن لینک گروه روبیکا» نکنید. پاسخ خود را برای آموزش نحوه تشکیل گروه در روبیکا در این مقاله بیابید.

دانلود اپلیکیشن روبیکا برای اندروید

برای دیدن اموزش گروه زدن در روبیکا ابتدا باید آخرین نسخه از این اپلیکیشن را در گوشی همراه خود نصب کنید. سپس، بعد از ساختن حساب کاربری در این اپلیکیشن مراحل زیر را برای درست کردن گروه در روبیکا دنبال کنید:

  • در مرحله اول از آموزش تصویری برای گروه روبیکا ابتدا برنامه را باز کنید و از قسمت پایین محیط برنامه روی بخش پیام‌ها و سپس «ایجاد یک پیام جدید» در قسمت سمت راست نوار بالای برنامه ضربه بزنید. در این قسمت با دو گزینه «گروه خودتو بساز» و «کانال خودتو بساز» مواجه می‌شوید. در ادامه آموزش ساخت گروه جدید در روبیکا روی گزینه «گروه خودتو بساز» ضربه بزنید.

گروه روبیکا

  • حالا از فهرست مخاطبین خود افرادی را که می‌خواهید در گروهتان عضو شوند، انتخاب کنید. حداقل تعداد افراد عضو گروه باید یک نفر باشد.
  • سپس در آموزش ساخت کانال در روبیکا، باید نامی برای گروه خود انتخاب کرده و با لمس گزینه «» در قسمت بالایی صفحه گروه را ایجاد کنید.

برای ایجاد کانال در روبیکا نیز همین مراحل را باید طی کنید، اما به جای انتخاب گزینه «گروه خودتو بساز»، گزینه «کانال خودتو بساز» را انتخاب کنید.

ویدئو های مرتبط

thumbnail

آموزش ارسال پست زمان دار در اینستاگرام (زیرنویس فارسی)
00:03:4427 فروردین 1400، 12:00

thumbnail

آموزش اپلیکیشن تیندر (Tinder) به زبان ساده (زیرنویس فارسی)
00:03:4216 خرداد 1401، 13:30

گروه های بزرگ و کانال های پرطرفدار روبیکا

برای شناخت بزرگترین گروهای روبیکا فهرست خاصی موجود نیست، اما لیست کانال‌های پرطرفدار این اپلیکیشن در دسترس کاربران است. به هرحال تعدادی از گروه‌های بزرگ و همچنین کانال‌های پرطرفدار این اپلیکیشن را برای آشنایی بیشتر کاربران در این قسمت معرفی می‌کنیم.

از جمله کانال‌های پرطرفدار این اپلیکیشن می‌توان به بزرگترین گروه روبیکا یعنی هواداری پرسپولیس و استقلال به ترتیب با 1.2 میلیون و 838000 مشترک، کانال فیلم و سریال با 4.1 میلیون و میکس نیوز با 1 میلیون، خبر فوری با 729000 مشترک، باشگاه خبرنگاران جوان با 788000 مشترک و گیزمیز با 581000 مشترک اشاره کرد.

گروه فرشتگان با 556000 عضو، گروه ستاره هشتم با 398000 عضو، گروه مجاز با 388000 عضو و لینکدونی با 254000 عضو از جمله گروه‌های پر طرفدار اپلیکیشن روبیکا هستند.

جمع بندی

در این مقاله با روش ساخت گروه در روبیکا و بزرگترین گروه روبیکا و کانال‌های پرطرفدار این اپلیکیشن آشنا شدیم. شما چه گرو‌ه‌های بزرگی را در این اپلیکیشن می‌شناسید؟ چه کانال‌هایی را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو