رئیس جمهور یا پدر بودن چالش جدی آقای سوپراستار

منبع: ایران آرت

21

1401/7/16

16:00


جانسون اوایل سال ۲۰۱۷ به ورایتی گفته بود که «۱۰۰ درصد» نامزدی ریاست جمهوری را بررسی خواهد کرد.

ایران آرت: دووین جانسون ریاست جمهوری فکر نمی‌کند. این بازیگر ۵۰ ساله در مصاحبه با برنامه «یکشنبه صبح» شبکه سی‌بی‌اس تایید می‌کند که نامزد ریاست جمهوری نخواهد شد زیرا می‌خواهد نقش خود را به عنوان پدر در اولویت قرار دهد.

جانسون می‌گوید: «روی میز نیست. بله. کنار گذاشته شده است. این را می‌گویم چون برای این ادعا یک مسئله مهم‌تر را پیش می‌کشد. من کشورمان و همه مردم آن را دوست دارم. عاشق پدر بودن هم هستم. و مهمترین مسئله برای من است که یک پدر درجه یک باشم، به خصوص در این دوران، این دوران حساس در زندگی دخترانم.»

جانسون ادامه می‌دهد: «می‌دانم که در وارد این راه شدن و به‌شدت پرمشغله بودن چگونه است بود چرا که در سال‌های اول عمر دخترم غایب بودم...» او اضافه می‌کند: «بدون شک مدیر عامل بودن به نظر می‌رسد. اما اولین چیزی که می‌خواهم باشم، پدر بودن است. همین.»

به گزارش ۳۰نما، جانسون اوایل سال ۲۰۱۷ به «ورایتی» گفته بود که «۱۰۰ درصد» نامزدی ریاست جمهوری را بررسی خواهد کرد. او سال گذشته، در مصاحبه با «ونیتی فر» تأیید کرد که با سیاستمداران ملاقات کرده تا «کمی تحقیق و تحلیل» انجام دهد و ببیند نامزدی ریاست جمهوری در آینده چگونه می‌تواند باشد.

جانسون در این مصاحبه گفت: «می‌دانید، دست آخر، من اصول سیاست را نمی‌دانم. مسائل ابتدایی را در مورد سیاست نمی‌دانم. عمیقاً نگران کشورمان هستم. به هر آمریکایی لعنتی که صورتش را با سیلی سرخ نگه می‌دارد اهمیت می‌دهم و این یعنی همه آن‌ها. و – هیچ توهمی در این مورد وجود ندارد – ممکن است برخی از ویژگی‌های رهبری شایسته را داشته باشم، اما این لزوماً باعث نمی‌شود که من یک نامزد عالی ریاست جمهوری باشم.»

جانسون در حال مشارکت در یک تور مطبوعاتی برای فیلم ابرقهرمانی «بلک آدام» (Black Adam) است. این فیلم ۲۱ اکتبر اکران خواهد شد و انتظار می‌رود ۷۰ میلیون دلار در افتتاحیه داخلی فروش کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو