عکس های جدید امین رستمی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید امین رستمی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

61

1401/7/17

06:35


امین رستمی متولد ۶ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در اصفهان می باشد. او خواننده ی خوش صدای نسل جوان است. از نظر تحصیلات فارغ التحصیل رشته ی سلولی مولکولی بیوشیمی از دانشگاه ی آزاد می باشد.

نمکستان : امین رستمی متولد ۶ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در اصفهان می باشد. او خواننده ی خوش صدای نسل جوان است. از نظر تحصیلات فارغ التحصیل رشته ی سلولی مولکولی بیوشیمی از دانشگاه ی آزاد می باشد. او تا سن ۲۳ سالگی در اصفهان زندگی کرده است و بعد از آن به تهران آمده است. او می گوید من فقط کار موسیقی می کنم. رشته ی او هیچ ارتباطی با حرفه اش ندارد. در ادامه با بیوگرافی کامل این هنرمند همراه ما باشید.

زندگینامه امین رستمی

همسر امین رستمی :

امین رستمی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

خانواده امین رستمی :

پدر او محمد رستمی بازنشسته ی بانک صادرات و مادرش معلم بود. او دو خواهر به نام های مهسا و آمنه دارد.

زندگینامه امین رستمی

سابقه ی فعالیت امین رستمی:

او می گوید در سن ۱۵-۱۶ سالگی حس کردم که با شنیدن موسیقی، احساس عجیبی در من به وجود می آید. به صورت حرفه ای از سن ۲۳ سالگی موسیقی را آغاز کردم و تا بخواهم به سطح حرفه ای و قوی برسم، ده سال زمان برد. اولین تجربه ی خوانندگی را در سال پنجم ابتدایی در گروه سرود به دست آورد. او در سال ۷۸ به ساختن و اجرای اولین قطعات خود پرداخت و تجربه ی مهندسی صدا و تولید را نیز به دست آورد. سال ۱۳۸۷ اولین آلبوم خود به نام یاد چشمات را توسط شرکت آوای نکیسا منتشر کرد. امین رستمی خواننده ی خوش صدا و پر طرفداری است.

زندگینامه امین رستمی

او یک آلبوم به نام شش نیز منتشر کرده است. اسم این آلبوم از روز تولد امین رستمی گرفته شده است. دومین آلبوم او، با همکاری و حضور دیگر خوانندگان مثل چاوشی،رضا صادقی، حامی و .. بود که هشت نام داشت. امین رستمی صدای رمانتیک و خاصی دارد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. او می گوید من فرصتی دارم تا یک موجی را به جامعه منتقل کنم و وظیفه ی انسانی من این است که از چیزهای خوب برای مردم بگویم. این اعتقاد امین را می توان در اهنگ های معجزه اینه، بارون، بی هوا، جز عشق تو، دریا، دیوونگی با تو دید. آهنگ های امین حس آرامش و عاشقی به شنوندگانش منتقل می کند. صدای او بسیار آرامش بخش و احساسی است. او می گوید من بیشتر ساعت های زندگی ام را در تنهایی گذراندم و بیشتر فکر کردم، شاید دلیل عاشقانه بودن آهنگ هایم حسی است که از فکر کردن می گیرم.

زندگینامه امین رستمی

امین رستمی در مورد موسیقی گفت :

او می گوید به قدری با موسیقی انس گرفته ام که در زمان های فراغت نیز موسیقی گوش می دهم اما گاهی اوقات کتاب می خوانم و سفر می کنم. مسافرت را خیلی دوست دارم. او در زمینه ی ورزشی نیز بسیار حرفه ای می باشد. او یک زمانی بسکتبالیست بوده است و در ورزش شنا نیز مدال استانی گرفته است. او می گوید هر خواننده ای که صدایش در من اثر کند و حس خوبی به من بدهد را گوش می کند. او خوانندگانی مانند همایون شجریان و شهرام ناظری را با اینکه سبک خوانندگی اش هیچ ارتباطی با این خوانندگان ندارد را دنبال می کند. او می گوید وقتی سن آدم بالا می رود از شنیدن آهنگ های نوجوانانی یا آهنگ هایی که مورد علاقه ی افراد ۱۸ یا ۱۹ ساله است دور می شود و به آهنگ های سنگین تر تمایل پیدا می کند. به نظر امین رستمی دلم گرفته و بارون جزء آهنگ های پرطرفدار و شنیدنی او محسوب می شود.

دلیل کم شناخته شدن :

او دلیل کمتر شناخته شدن خود را نداشتن حواشی می داند و می گوید که من جای خاصی نمی روم و بیشتر در استودیو در حال ضبط هستم. او اضافه کرد که هر کس شهرت را دوست دارد و حتما یک کم کاری ای وجود دارد که کمتر من را می شناسند. امین ترجیح می دهد که از چیزهای مثبت و عاشقانه بخواند تا موج مثبتی را به مردم و جامعه بدهد. او می گوید خواندن درباره ی چیزهای منفی را دوست ندارم. بارزترین ویژگی امین باگذشت و زودرنج بودن او است. تیم مورد علاقه ی او پرسپولیس و رئال مادرید می باشد. او زبان انگلیسی را کاملا بلد است و به زبان عربی نیز مسلط می باشد.

زندگینامه امین رستمی

آثار امین رستمی:

امین آثار زیادی دارد که طرفداران زیادی نیز دارد. آثار او عزیزم، شمال، کاشکی امروز هوا بارانی نبود، بی احساس، حیف، تیک تیک، به دلم موند، منو تو قلبت نگه دار، نشونی، عشقم، دیوونگی با تو و …. نام دارد.

صفحه اینستاگرام :

وی با آیدی aminrostamioriginal در اینستاگرام مشغول به فعالیت است. طرفداران می توانند از این طریق عکس های جدیدش را مشاهده کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو