عکس های جدید محمد امین و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید محمد امین و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

106

1401/7/17

18:31


حمد امین بازیگر و مدل جوان تهرانی‌ است که در بیست و هفتم دی ماه سال ۱۳۶۸ به دنیا آمد. ایفای نقش او در سریال نمایش خانگی باعث مطرح شدن او در دید مخاطبان و بینندگان شد و از این طریق به شهرت رسید.

نمکستان : محمد امین بازیگر و مدل جوان تهرانی‌ است که در بیست و هفتم دی ماه سال ۱۳۶۸ به دنیا آمد. ایفای نقش او در سریال نمایش خانگی باعث مطرح شدن او در دید مخاطبان و بینندگان شد و از این طریق به شهرت رسید. شهرت او ابتدا به واسطه‌ی سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی بود. او در پیج شخصی اینستاگرامش عکس‌های شخصی و مدلینگ و هنری زیادی را از خودش منتشر کرده است که برای آشنایی بیشتر با او می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد.

بیوگرافی محمد امین

خانواده‌ی محمد امین :

محمد امین هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او یک خواهر ورزشکار به نام نرجس دارد؛ که در رشته‌ی ورزشی تیراندازی بسیار موفق بوده و عضو تیم ملی تیراندازی کشور است. او عکس خود و خواهرش را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر نموده است.

بیوگرافی محمد امین و عکس های جدید

سابقه‌ی فعالیت محمد امین :

اولین تجربه‌ی بازیگری او در فیلم سینمایی “جست و جو در شهر” به کارگردانی حجت الله سیفی است. ایفای نقش دیگر او در یک فیلم سینمایی به نام “دموکراسی تو روز روشن” به کارگردانی علی عطشانی بود که در سال ۱۳۸۹ اکران شد. یکی از سریال‌های موفق او سریال ممنوعه است. سریال ممنوعه یکی از سریال‌های پربیننده‌ی نمایش خانگی است که اکنون پخش آن به پایان رسیده است. او در این سریال نقش مهران را داشت. وی همچنین در آثار دیگری مثل تله فیلم اولین تکیه گاه به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال ۱۳۹۲، فیلم سینمایی مرواریدهای خلیج فارس به کارگردانی حسین قاسمی جانی در سال ۱۳۹۳، بدرود بغداد به کارگردانی مهدی نادری و… ایفای نقش کرده است.

او همچنین در سریال دیگری به نام رخصت به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی ایفای نقش کرده است که در سال ۱۳۹۳ و از شبکه ی سه سیما پخش شد. یکی از آخرین فعالیت‌های محمد امین ایفای نقش در مجموعه‌ی نمایش خانگی “کرگدن” به کارگردانی کیارش اسدی زاده است. او در این سریال به عنوان نقش افشین حضور پیدا کرده است.
با اینکه محمد امین بیشتر به عنوان بازیگر شناخته شده؛ اما او فعالیت‌های دیگری هم در سینما و تلویزیون به عهده داشته است. برای مثال او به عنوان مدیر فیلمبرداری در فیلم “جست و جو در شهر” و فیلم “ما ایستاده‌ ایم” حضور داشته و نویسنده‌ی برنامه‌ی سرحال است.

بیوگرافی محمد امین و عکس های جدید

بیوگرافی محمد امین و عکس های جدید

بیوگرافی محمد امین و عکس های جدید

بیوگرافی محمد امین و عکس های جدید

بیوگرافی محمد امین و عکس های جدید

بیوگرافی محمد امین و عکس های جدید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو