خرید سرامیک دیوار اصفهان

منبع: نمکستان

353

1401/7/17

18:31


بهتر است تا بدانید سرامیک دیواری به سرامیکی گفته می شود که نسبت به سرامیکهای دیگر، از ضخامت و استحکام کمتری برخوردار است؛ ولی طرحها و تنوع بیشتری نسبت به بقیه سرامیکها دارد و دلیل ضخامت و استحکام پایین این سرامیکها به این دلیل است که باید در وزن کمتری برای قرارگیری در دیوار باشند.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز به شما توضیح دادیم که در هنگام خرید سرامیک دیوار، این که سرامیک دیوار را به چه منظور خرید می کنید و در کجای ساختمان می خواهید از آن استفاده کنید مهم است و فاکتورهایی نیز برای انتخاب نوع و جنس آن صورت می گیرد.

بهتر است تا بدانید سرامیک دیواری به سرامیکی گفته می شود که نسبت به سرامیکهای دیگر، از ضخامت و استحکام کمتری برخوردار است؛ ولی طرحها و تنوع بیشتری نسبت به بقیه سرامیکها دارد و دلیل ضخامت و استحکام پایین این سرامیکها به این دلیل است که باید در وزن کمتری برای قرارگیری در دیوار باشند.

در قیمت دهی سرامیکها از جمله سرامیک دیوار، نوع روکش و پوششی که در سرامیک استفاده می شود تاثیر به سزایی در قیمت آن دارد.

خرید سرامیک دیوار اصفهان

کاشی و سرامیکهای دیواری انواع و طرحهای مختلفی دارند که مهمترین های آنها سرامیک پرسلان، لعابدار و موزاییکی هستند که در خصوص هر کدام از آنها به صورت جداگانه توضیحات لازم در سایت آراد برندینگ داده شده است.

همانطور که می دانید از نکات مهم و قابل توجه در بحث خرید انواع هرگونه سرامیک بحث قیمت آن است و قیمت یکی از فاکتورهای اصلی خرید کاشی و سرامیک میان مشتریان و متقاضیان است.

همانطور که همه ما می دانیم قیمت سرامیکها با یکدیگر متفاوت هستند و این تفاوت به دلیل فاکتورها و عوامل زیادی است که برخی از مهمترین آنها اندازه و ابعاد، رنگها و طرح بندیهای مختلف و جنس سرامیک است.

خرید سرامیک اصفهان

خرید سرامیک اصفهان

استفاده از سرامیک و کاشی در رستورانها و آرایشگاه ها بسیار ضروری است و از جمله اصول بهداشتی می باشد که باید رعایت گردد استفاده از کف سیمان و یا حتی پارکت یک مقدار دور از بهداشت می باشد و افراد باید در هنگام حضور در این گونه اماکن این مسئله را مرد توجه خود قرار دهند.

بعضی از شهرهای ایران دارای قدمت تاریخی هستند به گونه ای که در دوره های قدیم از کاشی و سرامیک جذابی جهت تزیین مساجد استفاده می شده است اصفهان از جمله این شهرهای تاریخی می باشد که در زمینه درج کاشی و سرامیک در آثار خود زبانزد کشورهای دیگر می باشد و همین امر باعث شده است که این منطقه در زمینه تولید کاشی به خودکفایی برسد و آن را با سایر شهرها نیز بفرستد حتی سایر کشورها نیز بسیار خواهان خرید سرامیک اصفهان می باشند.

در کاشی و سرامیکهای موجود در این شهر در زمان گذشته بیشتر از رنگ آبی و نیلی و فیروزه ای استفاده می شده و جنبه ی روحانیت و امید را در مردم زنده می کند.

الان که بیشتر منازل به آپارتمان تبدیل شده است اما در زمان قدیم در داخل هر منزلی یک حوض هر چند کوچک وجود داشت که داخل آن را از کاشیهای کوچک فیروزه ای پر می کردند و درون آن را از میوه ها سرشار می کردند اما امروزه متاسفانه این امکانات وجود ندارند.

خرید سرامیک دیوار

خرید سرامیک دیوار

از کاشی معمولا فقط برای پوشش دیوارها استفاده می کنند و هرگز از آن برای پوشش کف استفاده نمی شود چون استحکام کمتری نسبت به سرامیک دارند و نسبت به سرامیک خیلی زودتر می شکنند و تردتر هستند و معمولا کوچک تر نیز می باشند معمولا در مکانهایی مانند آشپزخانه یا حمام که در مجاورت آب زیادی قرار دارند استفاده از کاشی خیلی جالب نمی باشد چون کاشی مقاومت زیادی در برابر رطوبت ندارد.

به کار بردن کاشی نسبت به سرامیک بسیار راحت تر می باشد اما خب متاسفانه در برابر تغییرات کمتر می تواند از خود مقاومت نشان دهد البته سرامیک هم استفاده های زیادی دارد به گونه ای که هم در کف و هم در دیوارها کاربرد دارد.

مزیت خرید سرامیک دیوار در منزل این است که به راحتی می توان آن را تمیز کرد و با مواد مخصوص برق اندازی نمود هم می توان به صورت روی آن فرش انداخت و هم می توان بدون این که روی آن فرش انداخته شود از آن استفاده نمود.

مزیت دیگر کاشی و سرامیک نسبت به پارکت این است که حشره و موریانه نمی زند و با خیال راحت می توان مبل های چوبی و فرش را روی آن قرار داد اگر احیانا فرش روی آن تکان خورد می توان از چسب فرش برای فیکس کردن آن استفاده نمود.

برای جا اندازی کاشی و سرامیک معمولا ابتدا آن را با یک تکه گل با اندکی فاصله به دیوار متصل می کنند سپس پشت آن را از سیمان و ماسه پر می کنند این ملات محکم ترین نوع ملات است که می تواند برای فیکس کردن کاشی و سرامیک به کار برود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو