قیمت قفل فرمان دست دوم تهران

منبع: نمکستان

19

1401/7/18

07:15


همانطور که می دانید، یکی از راه های جلوگیری از دزدیده شدن ماشین استفاده از قفل فرمان و دزدگیر ماشین می باشد که در این مقاله در مورد نوع دست دوم، خوب و درجه یک آن صحبت خواهیم کرد.

همانطور که می دانید، یکی از راه های جلوگیری از دزدیده شدن ماشین استفاده از قفل فرمان و دزدگیر ماشین می باشد که در این مقاله در مورد نوع دست دوم، خوب و درجه یک آن صحبت خواهیم کرد.

یکی از مسائلی که همه دارندگان خودرو باید بدانند، ایمنی خودرو می باشد که در این میان استفاده از قفل فرمان یک گزینه ی عالی می باشد.

هر چند که سارقان قفل فرمان را نیز می توانند باز کنند ولی باز کردن آن بسیار زمان بر می باشد و ریسک محسوب می شود و سارقان با دیدن این قفل بر روی فرمان از دزدیدن آن صرف نظر می کنند.

قیمت قفل فرمان دست دوم تهران

درست است که سیستم امنیتی مانند دزدگیر یکی از ابزار امنیتی برای دزدیدن هستند ولی بعد از قفل فرمان بهترین نوع می باشند که در این مورد از مشاورین آراد برندینگ نیز می توانید اطلاعات خوبی کسب کنید، قفل فرمان اولین و مهم ترین نوع سیستم امنیتی بوده و بعد آن دزدگیر می باشد.

همانطور که می دانید تا این قفل فرمان باز نشود ماشین حرکت نمی کند به همین دلیل از مهم ترین نوع سیستمهای امنیتی به حساب می آیند.

قیمت قفل فرمان تهران

پایتخت کشور ایران دارای جمعیت بسیار بالایی دارد زیرا پر جمعیت ترین شهر کشور تهران است و همچنین آمار دزدی اموال مردم در تهران بسیار زیاد است زیرا شرارت با توجه به جمعیت بالا گرفته است و قفل فرمانهای ماشین در تهران همچون دزدگیر ماشین بسیار حیاتی است.

به طور طبیعی ۸ میلیون جمعیت در تهران زندگی می کنند که این آمار بسیار بالایی برای شهری مانند تهران است و آمار بالای انسانها باعث شده است تا نیروی انتظامی تهران نظارت کمتری برای هر شهروند داشته باشد و اختلاف طبقاتی باعث شده است تا آمار بالایی از شهروندان تهران دست به دزدی بزنند و افرادی در تهران زندگی می کنند که رکورد ۳ ثانیه ربودن خودرو را دارند این امر باعث شده تتا نگرانی بسیار زیادی برای امنیت خودروها بیاید.

قیمت قفل فرمان تهران

ربودن ماشین یکی از بهترین روشهای دزدی در ایران است زیرا وسیله نقلیه است و تا حد امکان مالک را از دارایی دور می کنند و در صورت دسترسی نداشتن به خودرو در محیطی امن برای خودشان ماشین را برده و به پول تبدیل خواهند کرد که با توجه به قیمت قفل فرمان تهران معقول است که برای پیشگیری از این خطرات هزینه ای جهت بالا بردن امنیت خودرو کرد.

قفل فرمان باعث می شود دزدی ۳ ثانیه ماشین غیر ممکن باشد دزدان روشهای متفاوتی برای دزدی دارند اما قفل فرمان باعث می شود زمان طولانی تری را مشغول ربودن ماشین ضرف کنند از این رواین ریسک می تواند خطرناک باشد و قفل فرمان برای اقدام دزدی پیشگیری خواهد کرد.

قفل فرمان دست دوم

یکی از پرفروش ترین و رایج ترین سیستم امنیتی خودرو قفل فرمان و دزدگیر ماشین سیم کارتی است که در مدلهای دسته دوم و نو وجود دارند.

این قفل فرمانها در انواع مختلف کلید دار و رمز گذاری شده یافت می شوند و برای خرید یک قفل فرمان دست دوم باید نکاتی را رعایت کنید:

جنس محصول: امروزه معمولا تولید کنندگان سعی می کنند با استفاده از فولاد، قفل فرمانهایی را درست نمایند که از مقاومت بالایی برخوردار باشند و همین که وزن سنگینی داشته باشند تا در مقابل ضربه از طرف سارق با دوام باشند.

جنس روکش: از آنجایی که روکش قفل فرمان از فوم صنعتی می باشند به همین جهت شما می توانید به راحتی آن را در دست گرفته و به فرمان بزنید.

در ضمن حواستان باشد که بعد از گذشت مدتی، روکش از بین می رود، بنابراین باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

قفل فرمان دست دوم

طول میله: برای خرید قفل فرمان دست دوم باید حتما به مدل ماشین و قطر فرمان ماشین دقت نمایید، زیرا برخی از فرمان ماشینها دارای قطر کمتر و فرمان برخی ماشینهای دیگر قطر فرمان بیشتری دارند و باید به اندازه و مدل فرمان توجه ویژه ای داشت.

نوع قفل: البته در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که نوع قفل فرمانی که می خرید از کدام نوع است زیرا دو نوع قفل فرمان داریم یکی دارای قفلهای کامپیوتری و دیگری دارای قفلهای رمزدار می باشند.

تناسب با مدل خودرو: باید در هنگام خرید، قفلی را که در نظر دارید با مدل خودرو تناسب داشته باشد و یکی از مهم ترین نکات می باشد.

قیمت قفل فرمان: امروزه با توجه به بالا بودن قیمت خودروها، باید قفل فرمانی را انتخاب و خریداری نمایید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و هیچ خساستی در این مورد به خرج ندهید زیرا هر چه قیمت محصولات امنیتی بالاتر باشد در نتیجه از کیفیت و مرغوبیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

قفل فرمانهای دست دوم با بهترین کیفیت و مرغوبیت در بیشتر مراکز معتبر وجود دارند و می توان آنها را با قیمتی مناسب خریداری نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو