چه شد که ناگهان شهاب حسینی پوست شیر به تن کرد؟

چه شد که ناگهان شهاب حسینی پوست شیر به تن کرد؟


منبع: برترین ها

68

1401/7/18

11:42


سریال ایرانی پوست شیر، محصول جدید شبکه نمایش خانگی با هنرنمایی شهاب حسینی است.

برترین‌ها: سریال ایرانی پوست شیر، محصول جدید شبکه نمایش خانگی با هنرنمایی شهاب حسینی است. بنا به آن چه که این روزها می‌گذرد، شهاب حسینی هم موضعی گرفته بود که واکنش‌های زیادی به دنبال داشت، همان واکنش شایعه توقیف سریال «پوست شیر» را  ساخت و برخی رسانه‌ها این طور نوشتند که فعلا پخش سریال پوست شیر متوقف شده، چون تکلیف ادامه فعالیت شهاب حسینی مشخص نیست.

چه شد که ناگهان شهاب حسینی پوست شیر به تن کرد؟

اما خب واقعیت چبز دیگری بود و تاکنون دو قسمت از این سریال پخش شده، سریالی که البته با توجه به کارنامه پرنوسان محمودی‌ها باید ببینیم تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد، فعلا که پخش دو قسمت ابتدایی مصادف شده با روزهایی که طبیعتا استقبال از آثار سرگرم‌کننده در سطح پایینی قرار دارد، به هر حال این مطلبی‌ست درباره سریال «پوست شیر»، عجب اسم الهام‌بخشی هم دارد این سریال.

سریال پوست شیر محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا بهاروند و جمشید محمودی که علاوه بر کارگردانی محمودی نویسندگی داستان سریال جدیدخودش یعنی پوست شیر را نیز بر عهده دارد.

این مجموعه 25 قسمتی خواهد بود و هر قسمت آن 40 دقیقه است. در برخی خبرها آمده است که احتمال دارد فصل دوم آن نیز ساخته شود.

چه شد که ناگهان شهاب حسینی پوست شیر به تن کرد؟

در خلاصه داستان اینطور آمده: نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

«در پوست شیر» داستان افرادی است که روزگار آنها را شیر جلوه نشان می دهد اما واقعیت امر این است که آنها موش هستند و در بزنگاه های اصلی زندگی و در موقعیت های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، دست روی دست گذاشته و هیچ اقدام موثری انجام نمی دهند.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام و مهرداد صدیقیان نیز از دیگر هنرمندانی هستند که در این سریال حضور دارند. کارگردانی این سریال را جمشید محمودی برعهده دارد و تهیه‌کننده‌ی آن نوید محمودی است. در ادامه به معرفی بازیگران به نام این سریال پرداخته‌ایم با ما همراه باشید:

شهاب حسینی

شهاب حسینی بعد از مدت ها و دوری چند ساله از شبکه نمایش خانگی باز قرار است که با سریال پوست شیر به این عرصه بازگردد اخرین حضور شهاب حسینی در شبکه نمایش خانگی به سریال شهرزاد باز می گردد که توانست در آن سالها موفقیت های بیشماری را به دست آورد کمتر کسی می باشد که نقش قباد شهاب حسینی در سریال شهرزاد را دوست نداشته باشد، چرا که حسینی توانست با بازی بینظیر خود و گرفتن تیپ در نقش خود تماشاگر را با اکت های متفاوت خود به وجد آورد.حسینی با بازی در پوست شیر چهارمین تجربه حضور خود در شبکه نمایش خانگی در قالب سریال را تجربه خواهد کرد البته او یک برنامه به نام همرفیق را هم در شبکه نمایش خانگی دارد در رزومه کاری خود دارد که در سال های 98 الی 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید.

چه شد که ناگهان شهاب حسینی پوست شیر به تن کرد؟

شهاب حسینی زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. وی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد و دو فرزند دارد.

هادی حجازی‌فر

در کنار شهاب حسینی نیز هادی حجازی فر در کنار او قرار است به ایفای نقش بپردازد که حجازی فر هم قرار است که سومین حضور خود را با سریال ایرانی پوست شیر در شبکه نمایش خانگی تجربه نماید.

چه شد که ناگهان شهاب حسینی پوست شیر به تن کرد؟

هادی حجازی فر زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. حجازی‌فر نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال ۱۴۰۰ ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد. وی در جشن خانهٔ تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برندهٔ جایزه و در سی‌وپنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است. در یک نظرسنجی اینترنتی نیز به‌عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد برای نقش «کمال» در فیلم ماجرای نیمروز در سی‌وپنجمین دوره جشنوارهٔ فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد.همچنین در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول برای فیلم موقعیت مهدی شد.

پانته‌آ بهرام

اما بر خلاف حسینی و حجازی فر که در این سریال حضور دارند پانته آ بهرام که در سریال پوست شیر به تازگی به عنوان بازیگر این سریال معرفی شده است از نظر حضور در شبکه نمایش خانگی دارای روزمه پرکار تری می باشد چرا که بهرام  هم اکنون سه سریال آماده پخش در شبکه نمایش خانگی را دارد که یکی از آنها سریال پدر گواردیولا می باشد و دیگری اسفندیار حال باید دید سریال پوست شیر که قرار است با ستارگان مطرح سینمای ایران به شبکه نمایش خانگی ورود پیدا کند در جذب مخاطب موفق خواهد بود یا خیر چرا که این روزها سریال یاغی یکه تاز نمایش خانگی می باشد و توانسته با داستانی متفاوت و البته بازی بینظیر بازیگران خود عرصه را بر تمامی رقبای خود تنگ کند.

چه شد که ناگهان شهاب حسینی پوست شیر به تن کرد؟

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برندهٔ جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. او غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.

واکنش کاربران به این سریال چیست؟ 

* وضعیت روحیه ام جوریه که با قسمتِ دومِ سریال پوست شیر نشستم زارزار گریه‌کردم:///

* خودمون کم بدبختی داریم سریال"پوست شیر"هم روانمونو بهم ریخته...

* حالم حالِ نعیم بدشانس و بدبخته، اونجایی که وقتی از سردخونه برگشت زنش جلوشو گرفت، توی چشاش نگاه کرد و داد زد "تو چرا نمیمیری؟ هاع"

* هر چقدر این چند وقته گریه نکرده بودم سریال پوست شیر قشنگ داره میکشه بیرون از چشمام

اصلا داستان و فیلمبرداری و موسیقی متن به کنار ترکیب شهاب حسینی و هادی حجازی فر خداست...

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو