بازیگری لیدی گاگا به دل مارگو رابی نشست

منبع: ایران آرت

35

1401/7/18

22:01


مارگو رابی در مصاحبه با ام‌تی‌وی می‌گوید شک ندارد که گاگا نمایش بی‌نظیری در دنباله «جوکر» خواهد داشت.

ایران آرت: مارگو رابی تنها بازیگری نیست که نقش «هارلی کویین» دنیای دی‌سی را بازی کرده است. علاوه بر نسخه لایو-اکشن این شخصیت که در فیلم‌های «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) و «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) دیده شد، «کیلی کوئوکو» در سریال انیمیشن «هارلی کویین» اچ‌بی‌او مکس برای این نقش صداپیشگی کرده و «لیدی گاگا» قرار است در دنباله «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) مقابل «واکین فینیکس» در گاتهام آشوب به پا کند.

رابی در مصاحبه با «ام‌تی‌وی» می‌گوید شک ندارد که گاگا نمایش «بی‌نظیری» در دنباله «جوکر» خواهد داشت: «خیلی خوشحالم می‌کند چون از همان ابتدا گفته بودم که تمایل دارم «هارلی کویین» یکی از آن شخصیت‌هایی باشد که مانند «بتمن» یا «مکبث» از یک بازیگر بزرگ به بازیگر بزرگ دیگری داده شود.»

رابی اضافه می‌کند: «افتخار بزرگی است که شالوده‌ای به قدر کافی محکم ساختیم تا هارلی یکی از آن شخصیت‌هایی باشد که بازیگران دیگر نقش او را بازی می‌کنند. و فکر می‌کنم [گاگا] اثری بی‌نظیر با آن خلق خواهد کرد.»

به گزارش ۳۰نما، دنباله‌ فیلم ۱ میلیارد دلاری «جوکر» که در سال ۲۰۱۹ اکران شد یک موزیکال خواهد بود. «ورایتی» گزارش داده است که «واکین فینیکس» بازیگر و «تاد فیلیپس» نویسنده و کارگردان دنباله هر دو ۲۰ میلیون دلار و «لیدی گاگا» ۱۰ میلیون دلار دریافت خواهند کرد و فیلمی می‌سازند که دربرگیرنده «سکانس‌های موزیکال پیچیده» است و بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری به آن اختصاص داده شده.

پیش‌تر گزارش شده بود که «واکین فینیکس» برای بازی دوباره در نقش «آرتور فلک» یا «جوکر» بازخواهد گشت. «لیدی گاگا»، «برندن گلیسون»، «کاترین کینر» و «زاسی بیتس» دیگر بازیگران این دنباله خواهند بود.

«جوکر: جنون مشترک» در حال حاضر قرار است ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو