عکس و بیوگرافی کامل وحید رحیمیان + همسر و خانواده

عکس و بیوگرافی کامل وحید رحیمیان + همسر و خانواده


منبع: نمکستان

99

1401/7/19

10:46


وحید رحیمیان متولد چهارم مهر ماه سال ۷۱، مجرد و یکی از طنزپردازان معروف کشورمان است که پس از حضور در برنامه ی خندوانه مشهور شد و فعالیت خود را با تئاتر و کمدی‌های موزیکال شروع کرد.

نمکستان : وحید رحیمیان متولد چهارم مهر ماه سال ۷۱، مجرد و یکی از طنزپردازان معروف کشورمان است که پس از حضور در برنامه ی خندوانه مشهور شد و فعالیت خود را با تئاتر و کمدی‌های موزیکال شروع کرد. وحید رحیمیان بزرگ شده ی تهران است، ولی اصالتی ترک دارد و پدر و مادر وی هر دو اصالتا اهل شبستر در آذربایجان شرقی هستند.

وحید رحیمیان

شهرت :

او کاملا اتفاقی وارد عرصه ی طنز و بازیگری شده و پس از اعلام رامبد جوان در برنامه ی خندوانه مبنی بر ارسال یک ویدیوی طنز ۳دقیقه ای برای استعدادیابی استنداپ کمدی، وی ویدئویی از استنداپ خود برای این برنامه ارسال می کند و در بین ۲۵۰ نفر نهایی انتخاب می شود.

پس از ورود به جمع ۲۵۰ نفر پایانی، ویدیوی دومی که برای برنامه ی خندوانه ارسال می کند، باعث ورود او به جمع ۱۰۰ نفر نهایی می شود و از او برای اجرای حضوری در حضور داوران دعوت می شود. داوران این مرحله خانم ژاله صامتی، آقای حسن معجونی و آقای سروش صحت بوده اند. او در این مرحله نیز پذیرفته شده و به جمع ۲۵ نفر پایانی برای اجرای تلویزیونی انتخاب می شود.

وحید رحیمیان در نهایت، موفق به کسب رتبه ی سوم این مسابقه شده و برای خود در عرصه ی طنز کشور نامی دست و پا می کند. همان‌طورکه گفته شد، حضور در برنامه خندوانه نقطه ی عطف کارنامه هنری وی بوده است. در کارنامه ی وی حضور در یک فیلم سینمایی نیز دیده می‌شود. او در برنامه ی خندوانه از محبوبیت بالایی برخوردار بود. به گونه ای که حتی یک مرحله قبل از نیمه‌نهایی متن استنداپ خود را به‌ طور کامل در حین ضبط برنامه فراموش کرد ولی با حمایت داوران و آراء مردمی توانست به مرحله ی بعد صعود کند. در این مرحله بالای ۲ میلیون رای گرفت و یک رکورد از خود ثبت کرد، گرچه رامبد جوان موافق اجرای مجدد وحید رحیمیان نبود و این کار را برخلاف قوانین مسابقه و اصول اخلاقی می دانست و معتقد بود حق آیت بی غم، رقیب وحید رحیمیان است که در مرحله ی بعد حضور پیدا کند.

در آن زمان امیرمهدی ژوله یکی از نویسندگان طنز و نامی کشورمان که همواره متن ها و فیلمنامه های طنز بسیار موفقی می‌نویسد، از وحید رحیمیان به‌ شدت حمایت کرد و حتی در پستی اینستاگرامی از او به‌‌ عنوان یکی از پدیده‌های جوان طنز تلویزیون و سینمای ایران و یکی از آینده سازان طنز ایران یاد کرد. شاید مهم‌ترین مهارتی که وحید رحیمیان در اجرای استنداپ و طنز دارد، استفاده ی خوب از زبان بدن خودش باشد. در برنامه ی خندوانه نیز استفاده ی او از زبان بدنش و همراهی تماشاگران باعث محبوبیت وی و موفقیتش تا مراحل نهایی شد.

وحید رحیمیان


کودکی و نوجوانی :

وحید رحیمیان از کودکی به همراه خانواده ساکن مناطق جنوب شهر تهران بوده و از نوجوانی برای امرار معاش کار می کرده است. او حتی در جزیره ی هندورابی و جزیره ی قشم نیز کار کرده و میوه فروشی، بازاریابی شبکه ای، دست فروشی فیلم و کتاب، آلوچه فروشی از شغل هایی ست که وحید آنها را تجربه کرده و به قول خودش تنها کارهایی که تجربه نکرده قاچاق، دزدی و آدم ربایی است.

وحید رحیمیان

خصوصیات اخلاقی :

وحید رحیمیان به شدت متواضع، فروتن، بی ریا، ساده و صمیمی ست و همین خصوصیاتش باعث محبوبیت بالای وی بین مردم و داوران برنامه ی خندوانه و شاید حتی صعودش به مرحله ی نیمه نهایی شد. او به ایران و مردم ایران علاقه ی زیادی دارد و به هیچ وجه حاضر نیست برای کار و زندگی به خارج از کشور مهاجرت کند. او در این باره می گوید ،من عاشق ایران و مردم ایران هستم و به نظرم مردم ایران در این شرایط سخت نیاز به خندیدن دارند و وظیفه ی من و امثال من است که مردم را بخندانیم و حتی اگر شرایط سخت تر از این هم شود، باز من در ایران می مانم و در ایران کار و زندگی خود را دنبال می کنم و به مردم کشورم خدمت می کنم.

حضور در سریال دوپینگ :

حصور وحید رحیمیان در یک سریال تلویزیونی پله ترقی موثری برای وی محسوب می شود. سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی در ایام نوروز ۹۹ از شبکه ۳ سیما پخش می شد و تا ۲۳ فروردین ادامه پیدا کرد. وحید رحیمیان در این سریال در کنار بازیگران مشهوری همچون الناز حبیبی به ایفای نقش پرداخت.

وحید رحیمیان

صفحه اینستاگرام وحید رحیمیان :

وحید رحیمیان با آیدی vahidrahimiyan1 در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد.

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده وی همراه ما باشید

بیوگرافی وحید رحیمیان

بیوگرافی وحید رحیمیان و عکس های جدید و دیده نشده

زندگینامه وحید رحیمیان

زندگینامه وحید رحیمیان

نیما شعباننژاد و وحید رحیمیان

نیما شعبان نژاد و وحید رحیمیان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو