طرز تهیه شیک موز و کیوی نوشیدنی غلیظ و فوق العاده عالی

منبع: آرگا

32

1401/7/19

18:09


طرز تهیه شیک موز و کیوی بسیار ساده است. این نوشیدنی خنک و خوش طعم به سادگی تهیه شده و در آرگا می توانید دستور تهیه ای ساده و فوق العاده از آن را مطالعه کنید.

شیک ها یک نوشیدنی محبوب کافی شاپی هستند که می توانید، به شیوه های مختلفی تهیه کنید. آماده کردن یک شیک در خانه کار بسیار ساده ای است، پس برای مهمانی های خود تهیه شیک را فراموش نکنید. در این بخش نیز آموزش و طرز تهیه شیک موز و کیوی را ارائه می دهیم.

شیک موز و کیوی خانگی

برای اینکه انواع متنوعی از شیک ها را داشته باشید، کافی است در آرگا همراه ما باشید و علاوه بر تهیه شیک موز و کیوی با تهیه شیک تمشک وانیلی و شیک بلوبری آشنا شوید. این شیک ها طعم و مزه ای فوق العاده دارند.

مواد لازم

  • کیوی: ۵ عدد
  • بستنی وانیلی: ۱/۲ پیمانه
  • اسفناج: ۱ مشت
  • خامه یا شیر: ۱/۴ پیمانه

مواد قسمت موزی

  • خامه یا شیر: ۱/۴ پیمانه
  • بستنی وانیلی: ۱/۲ پیمانه

دستور تهیه شیک موز و کیوی

طرز تهیه شیک موز و کیوی

در اولین مرحله از تهیه این شیک فوق العاده خوشمزه باید ابتدا کیوی ها را به صورت حلقه ای برش دهید. کیوی ها را درون یک ظرف درب دار قرار دهید و درون یخچال بگذارید تا یخ ببندید. موزه ها پوست کنده و به صورت حلقه ای برش دهید. به همان شیوه موز را درون ظرف درب دار گذاشته و درون یخچال قرار دهید.

این شیک دارای دو قسمت موزی و کیوی است. برای قسمتی که با طعم کیوی می باشد از مقداری اسفناج استفاده کنید تا رنگ بهتری داشته باشد. اسفناج ها را پاک کرده و به خوبی بشویید. بعد از اینکه آب اضافی ان گرفته شد، کیوی های یخ زده را به همراه مقداری اسفناج درون مخلوط بریزید. بعد از مخلوط شدن مواد با یکدیگر شیر و خامه اضافه کنید.

بعد از یکدست شدن این مواد نیز بستنی وانیلی را اضافه کرده و چند پالس دیگر بزنید. حالا باید قسمت موزی این شیک را تهیه کنید. موزه های یخ زده شده را درون مخلوط کن ریخته و به همراه نیمی دیگر از بستنی لیوانی هم بزنید. در انتها نیز مقداری خامه و شیر به مخلوط موز بستنی اضافه کنید.

در این مرحله از طرز تهیه شیک موزه و کیوی باید شیک را درون لیوان دلخواه سرو کنید. قسمت موزی را درون لیوان ریخته و در مرحله بعدی قسمت کیوی را به آرامی در لیوان بریزید. این شیک دو رنگ طعمی عالی دارد و به همین سادگی تهیه می شود.

طرز تهیه شیک موز و کیوی

استفاده از اسفناج بر خلاف تصور می تواند، طعم و مزه ای متفاوت به این نوشیدنی بدهد. همچنین استفاده از موز و کیوی یخ زده موجب کش دار شدن و غلیظ تر شدن نوشیدنی خواهد شد. استفاده از موز و کیوی شیرین در این نوشیدنی توصیه می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو