طرح های شیک دیوار پوش راهرو با متریال های مختلف

طرح های شیک دیوار پوش راهرو با متریال های مختلف


منبع: آرگا

40

1401/7/19

19:11


دیوار پوش راهرو همان طور که از نامش مشخص است پوششی است برای دیوارهای راهرو که با تنوع بالایی در بازار وجود دارد و شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه مناسب ترین دیوار پوش را انتخاب کنید. در این مطلب به معرفی آنها پرداخته ایم.

چه راهرو، چه اتاق پذیرایی و یا آشپزخانه با توجه به اینکه دارای دیوارهایی هستند که بخش مهمی از این فضا را تشکیل می دهند، نیاز به دیوارپوش هایی دارند که از هر لحاظ مناسب باشند تا هم به زیبایی بیشتر محیط کمک کرده و هم در برخی موارد به نوسازی و مرمت دیوارهای زشت و آسیب دیده بر اثر رطوبت، یا ضربه خوردن و … کمک نماید. و اما راهرو که چه در منزل و چه در محیط های کاری و اداره ها دارای اهمیت بالایی دارند, نیاز به انتخاب یک دیوار پوش مناسب دارد. در این مطلب ایده های شیک و کاربردی از دیوار پوش راهرو را به نمایش می کشیم.

آشنایی با انواع دیوارپوش راهرو

دیوار پوش راهرو زیبا با کلی ویژگی منحصر به فرد

دیوارپوش ها امروزه یکی از مصالح پرکاربرد و مقرون به صرفه است که به راحتی با شیوه هایی همچون پیچ و مهره، سیمان و یا چسب نصب می شود. با نصب هر یک از دیوارپوش ها بسته به سلیقه، دکوراسیون مدنظر، وضعیت نور، اندازه نور، ابعاد راهرو، روشنایی، معماری و سبک چیدمان می توانید لایه ای اضافه بر روی سطح دیوار به وجود آورید که هم به تزیین دیوار منجر شده و نیز در مواردی مانند دیوارهای مرطوب که دیگر کاغذ دیواری جوابگو نیست، پوشش دهنده ای فوق العاده ای داشته باشد.

معرفی انواع دیوارپوش راهرو

معرفی انواع دیوارپوش راهرو

انواع دیوار پوش برای راهرو

دیوار پوش ها با در نظر گرفتن جنس و مواد استفاده شده و رنگ، طرح و نیز قیمت؛ در انواع مدل ها موجود است که هر یک از آنها خصوصیات گوناگونی همچون عایق رطوبت و حرارت، عایق صدا، متنوع بودن در طرح و رنگ، قابل شستشو بودن، متنوع بودن در طرح و رنگ دارا هستند. دیوار پوش ها از نظر متریال به دیوار پوش های چوبی، سنگی، چرمی، بتنی، فومی، پی وی سی، ام دی اف، شیشه ای، آلومینیومی و … می باشد.

دیوار پوشهای شیک راهرو

ایده هایی شیک و لوکس از دیوار پوش راهرو

آشنایی با انواع دیوارپوش راهرو

دیوار پوش بتنی

این نوع دیوار پوش در اندازه، شکل و طرح متنوع بوده و عایق حرارتی، ضربه و صوت است. دیوارپوش های بتنی با استفاده از چسب بر روی همه ی دیوارها نصب می گردد. از این نوع دیوارپوش در نمای خارجی ساختمان نیز به منظور زیبایی و عایق صدا بودن بهره گرفته می شود. در راهروی دارای سقف کوتاه، این دیوارپوش را به طور عمودی نصب نمایید تا سقف مرتفع تر دیده شود. جالب است بدانید این نوع دیوار پوش ها سه بعدی بودن را در فضا اجرا کرده و می توان آنها را رنگ آمیزی نمود.

ایده هایی شیک و لوکس از دیوار پوش دالان

دیوار پوش سنگی

این نوع دیوار پوش به ۲ صورت سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی تولید و عرضه می شود که هر کدام از آنها به نوبه ی خود در رنگ و اندازه متنوع می باشند. با توجه به اینکه سنگ یکی از عناصر طبیعی است، محیطی صمیمی و گرم تر ایجاد می کند. از دیوار پوش های سنگی خوب است در بخش نقطه های کانونی مانند دیوار انتها استفاده کنید. دیوار پوش های سنگی با استفاده از چسب سیمان بر روی دیوار نصب می گردد.

دیوارپوش های جدید برای راهرو

دیوار پوش شیشه ای

شیشه یکی از موارد مناسب و عالی در بین دیوار پوش های راهرو محسوب می شود که می تواند محیطی خیلی شیک را ایجاد نماید. از مزایای این نوع دیوار پوش ها متنوع بودن در رنگ، طرح، مقاوم بودن در مقابل ضربه و نیز مقاوم بودن در مقابل نوسان های دمایی را می توان نام برد.

۳۲ دیوار پوش راهرو زیبا و منحصر به فرد

دیوار پوش آلومینیومی

دیوار پوش های آلومینیومی که تکه هایی از کامپوزیت آلومینیوم هستند، از نظر طرح، ابعاد و سایز متنوع هستند و به آسانی بر روی دیوار نصب می گردند. دیواری را که برای نصب دیوارپوش انتخاب کرده اید، لازم است صاف و یکدست باشد. که در صورت صاف نبودن با پروفیل امگا زیرسازی آن را انجام داده و بعد تایل های آلومینیومی را با استفاده از چسب خیلی قوی به دیوار و یا پروفیل امگا زیرسازی شده بچسبانید. از این نوع دیوار پوش اغلب برای مکان های تجاری بهره گرفته می شود.

ایده هایی شیک از دیوار پوش راهرو

دیوار پوش چرمی

دیوار پوش چرمی از جمله دیوار پوش های بسیار شیک است که فضایی لوکس و مدرن را برای شما ایجاد می کند. دیوار پوش های چرمی عایق صدا و آتش سوزی هستند و برخی از آنها نیز در پشت خود چسب دارند که با جدا کردن لایه محافظ از روی سطح آن، خیلی آسان دوباره نصب می گردند.

معرفی انواع دیوارپوش راهرو

دیوار پوش سه بعدی (۳D)

در منازل دیزاین شده به سبک مدرن، برای تزیین جذاب و شیک راهروها پیشنهاد می کنیم از دیوارپوش های سه بعدی بهره ببرید. دیوار پوش های سه بعدی گرما و صمیمیت خاصی به فضا می بخشد. دارای ویژگی های عایق صدا، ضد آب و آتش سوزی بودن بوده و با توجه به اینکه سبک و کم وزن است و گرفتن درز و رنگ آمیزی احتیاج ندارد، بسیار برای به کارگیری در راهرو مطلوب به نظر می رسد. در صورت بهره بردن از این نوع دیوار پوش ها حتما نورپردازی مناسبی داشته باشید تا به زیبایی و شیک بودن آن بیفزایید.

دیوار پوش آکوستیک

این نوع دیوار پوش از اولفین و پارچه های پلی استر تولید گردیده است که به دلیل بالا بودن جذب صدا در سالن موسیقی، اتاق جلسه ها، سالن سینما به کار گرفته می گردد. ابتدا پنل هایی بر روی دیوار نصب گردیده و سپس با کمک چسب و میخ دیوار پوش ها بر روی پنل ها نصب می گردد.

دیوار پوش دالان منزل و محیط کار و اداره

دیوار پوش کناف

تایل های آلومینیومی با استفاده از روکش گچی که به اسم کناف شناخته می شوند، یکی از دیوار پوش های محبوب و پرکاربرد جهت تزیین دیوار به شمار می رود که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است. از ویژگی های این نوع دیوار پوش می توان به عایق رطوبت، حرارت و صوت بودن، رنگ آمیزی، نصب راحت، انتقال و تعمیر راحت اشاره داشت.

دیوار پوش PVC

این نوع دیوارپوش عایق صدا و حرارت بوده و دوام بالایی دارد. سطح پلاستیکی این دیوارپوش ها باعث می شود رطوبت و نم جذب نشود. این دیوارپوش ها در رنگ، طرح، قیمت و قابلیت شست و شو متنوع هستند. با توجه به همین ویژگی ها است که برای استفاده در دفتر اداره و محیط های کاری و راهروهای منازل انتخابی مناسب به شمار می روند.

دیوار پوش طرح گل برای مکان هایی همچون مهد کودک، محیط های ورزشی، اتاق کودک ایده آل به نظر می رسد. از این نوع دیوار پوش می توانید به طور ترکیبی با دیوارپوش ۳ بعدی، سنگ آنتیک برای نتیجه بهتر بهره ببرید. دیوار پوش پی وی سی با طرح گل برای این محیط ها مناسب است که هم قابل شست و شو بوده و هم نصب ساده و راحتی دارد و هم اینکه مقرون به صرفه می باشد.

دیوار پوش فایبرگلس

این نوع دیوار پوش یک نوع الیاف طبیعی مقاوم در مقابل حرارت و مواد شیمیایی است که مقاوم و بادوام بوده و قابل آتش سوزی نمی باشد. با در نظر گرفتن اینکه برای نصب این دیوار پوش ها لازم نیست؛ زیرسازی انجام داد, از سهولت و سرعت عمل در نصب برخوردار می باشند. دیوار پوش های فایبرگلس قابل رنگ آمیزی هستند و اما از مهمترین مزایایی که برای آن می توان نام برد؛ طبیعی بودن و مانع از ایجاد آلودگی در محیط زیست می باشد.

دیوارپوش های بینظیر برای راهرو

دیوار پوش کاغذی

این دیوار پوش که به کاغذ دیواری مشهور است؛ در طرح، رنگ خیلی زیاد متنوع می باشد و بر اساس سلیقه خودتان و نیز طراحی و دیزاین خانه و راهرو خریداری می شود. در صورت استفاده از کاغذ دیواری در این مکان خوب است یک کاغذ دیواری باکیفیت و قابل شست و شو را انتخاب نمایید. البته به اینکه توجه کنید که در برخی موارد همچون دیوارهایی که رطوبت دارند و یا آسیب دیده اند بهتر است به جای استفاده از کاغذ دیواری از دیگر دیوار پوش ها بهره ببرید.

دیوار پوش فومی

دیوار پوش های فومی دارای مقاومت بالا، قابلیت شستشو و نیز نصب سریع و راحت می باشند که می توانید به منظور زیبایی بیشتر فضا از آن بهره ببرید.

دیوارپوش چوبی

این نوع دیوارپوش هم زیبا و هم بادوام است. با استفاده از دیواپورش چوبی در هر بخشی از منزل اعم از پذیرایی، نشیمن و یا راهرو  به آسانی زیبایی و گرمای طبیعت را مهمان خانه های خود می کنید. امروزه به منظور محافظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب طبیعت دیوار پوش ها از چوب مصنوعی تهیه می شوند که دیوارپوش های ام دی اف و چوب پنبه از جمله ی آن می باشند.

ایده های جذاب و زیبایی از دیوار پوش دالان

دیوارپوش های شیک و جدید برای راهرو

ایده هایی زیبا از دیوار پوش راهرو

دیوار پوشهای جذاب راهرو

دیوار پوشهای منحصر به فردی راهرو

معرفی انواع دیوارپوش راهرو

۳۲ دیوار پوش راهرو زیبا و شیک

ایده های زیبایی از دیوار پوش دالان

ایده هایی شیک و مجلل از دیوار پوش راهرو

دیوار پوش راهرو برای منزل و محیط کار و اداره

آشنایی با انواع دیوارپوش راهرو

دیوارپوش های زیبا و لوکس برای راهرو

ایده هایی جدید و زیبا از دیوار پوش راهرو

دیوار پوش دالان منزل و محیط کار و اداره

آشنایی با انواع دیوارپوش راهرو

۳۲ دیوار پوش راهرو با کلی ویژگی های خاص

ایده های زیبایی از دیوار پوش دالان

در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از دیوار پوش راهرو را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم که امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. برای دیدن انواع کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی می توانید کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو