غذاهای نونی

غذای نونی دونفره غذای نونی با مرغ غذای نونی میخوام انواع غذای نونی سریع و ساده غذای نونی با سیب زمینی غذای نونی مسافرتی غذای نونی بدون گوشت غذای نونی با گوشت چرخ کرده ybhd k kd

غذاهای نونی به غذاهایی گفته می شود که به همراه نان سرو می شوند و معمولا بدون استفاده از برنج تهیه می شود. امروزه خیلی از غذاهای نونی از منوی غذایی خانواده های ایرانی حذف شده اند و جای خودشون رو به غذاهای فست فودی یا غذاهای پلویی داده اند. البته غذاهای پلویی و فست فود هم در صورتی که به طور متعادل مصرف شوند مشکلی ایجاد نمی کنند. در این مطلب منوی کامل از غذاهایی که با نون سرو می شوند را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم، برای مشاهده آموزش هر غذایی که مایلید آنرا تهیه کنید، کافیست روی تصویر آن کلیک کنید تا به صفحه آموزش منتقل شوید.

لیست کامل غذاهای نونی

شماره ۱

میرزا قاسمی، از غذاهای خوشمزه استان گیلان که با بادمجان کباب شده تهیه می شود. این غذای خوشمزه از پر طرفدارترین غذاهای ایرانی است که با بادمجان تهیه می شود.

شماره ۲

کوکوی مرغ، یکی از غذاهای خوشمزه ایرانی که خیلی فوری اماده می شود و طعم بسیار خوبی دارد.

شماره ۳

کشک و بادمجان از غذاهای بسیار قدیمی و خوشمزه ایرانی است که کمتر کسی را می توانید بیابید که این غذای لذیذ را دوست نداشته باشد.

شماره ۴

آبگوشت یا دیزی یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین غذاهای ایرانی است که به دلیل اینکه طرفداران بسیاری دارد، می تواند در بالای فهرست غذاهای نونی ایرانی قرار بگیرد.

شماره ۵

تاس کباب یکی از غذاهای خوشمزه ایرانی است که می توانیم نسبت به ذائقه خود مواد آنرا تغییر دهیم.

شماره ۶

یتمچه یکی از انواع غذاهایی است که با گوجه فرنگی و بادمجان تهیه می شود و در شهرهای مختلف با رسپی های متنوعی تهیه می شود.

شماره ۷

خوراک لوبیا چیتی معمولا برای صبحانه سرو می شود، اما برای کسانی که عاشق لوبیا هستند می تواند یک شام یا ناهار بسیار لذیذ باشد.

شماره ۸

کیک مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه ای است که با نان تست تهیه می شود و می توانیم از مواد غذایی متنوعی در تهیه آن استفاده کنیم.

شماره ۹

رولت سیب زمینی علاوه بر اینکه خیلی خوشمزه است، ظاهری لاکچری دارد و می توانیم از آن به عنوان یک غذای مجلسی نیز استفاده کنیم.

شماره ۱۰

جیب تاجر یکی از انوع غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که می توانیم از مواد متنوعی برای تهیه آن استفاده کنیم.

شماره ۱۱

پیراشکی گوشت یکی از غذاهای خوشمزه بین المللی است که می توانیم مواد داخل آن را نسبت به ذائقه خود تغییر دهیم.

شماره ۱۲

حمص که با نام هوموس هم شناخته می شود یکی از غذاهای نونی و بسیار خوشمزه کشور لبنان است.

شماره ۱۳

املت اسپانیایی یکی از انواع غذاهای نونی خوشمزه کشور اسپانیا است که فوری اماده سرو می شود.

شماره ۱۴

کوکوی عدس یکی از غذاهای خوشمزه بین المللی است که علاوه بر اینکه یک غذای سالم است، خیلی فوری آماده می شود.

شماره ۱۵

کوکوی قارچ یکی از محبوب ترین غذاهای نونی است که می توانیم انرا با مواد دلخواه خود درست کنیم.

شماره ۱۶

کله پاچه از غذاهای خوشمزه و محبوب ایرانی است که معمولا برای صبحانه سرو می شود، البته بهتر است این غذا را فقط برای ناهار درست کنیم چون غذای سنگینی است.

شماره ۱۷

کباب حسینی یکی از کباب های قدیمی و خوشمزه ایرانی است که مانند تاس کباب به صورت آبدار پخته می شود و معمولا به همراه نان سرو می شود.

شماره ۱۸

آبگوشت بزباش از غذاهای خوشمزه و سنتی ایرانی است که در گذشته با گوشت بز تهیه می شده است، اما امروزه بیشتر با گوشت گوسفندی تهیه می شود.

شماره ۱۹

املت مِنه مِن یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بسیار پرطرفدار کشور ترکیه است که خیلی راحت و سریع با کمترین مواد غذایی آماده می شود.

شماره ۲۰

شامی رشتی یکی از انواع غذاهای خوشمزه شهر رشت است که شباهت زیادی به شامی کباب دارد ولی چاشنی ها و طعم دهنده های موجود در این شامی متفاوت است.

شماره ۲۱

ناگت مرغ پنیری یکی از انواع غذاهای خوشمزه و فوری بین المللی است که علاوه بر اینکه خیلی سریع اماده می شود، یک غذای ارزان محسوب می شود.

شماره ۲۲

کتلت مرغ از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که برای کسانی که عاشق کتلت هستند و نمی توانند گوشت قرمز مصرف کنند مناسب است.

شماره ۲۳

کتلت برنجی یکی از غذاهای خوشمزه و فوری است که می توانیم با برنجی که از وعده های قبلی باقیمانده است درست کنیم.

شماره ۲۴

کیتو مرغ یکی از غذاهای معروف ایتالیایی است که شباهت زیادی به کوکوها و کتلت های ما ایرانی ها دارد.

شماره ۲۵

یرالما یومورتا یا همان سیب زمینی تنوری و تخم مرغ آبپز به همراه مخلفات، یک غذای فوری و بسیار خوشمزه و سالم است که اصالتا متعلق به تبریز و اردبیل می باشد.

شماره ۲۶

شامی بابلی یکی از انواع شامی های خوشمزه ایرانی است که اصالتا متعلق به استان مازندران می باشد. اگر به غذاهای شمالی علاقمند هستید توصیه می کنیم حتما این شامی خوشمزه را درست کنید.

غذاهای نونی

دوستانی که به هر دلیلی نمی توانند گوشت قرمز مصرف کنند و دنبال غذاهای نونی بدون گوشت هستند، توصیه می کنیم به مطلب زیر مراجعه کنند.