توسعه دی‌ال‌سی Monster Hunter برای بازی Sonic Frontiers

منبع: زومجی

31

1401/7/19

23:50


توسعه دی‌ال‌سی Monster Hunter برای بازی Sonic Frontiers

در گذشته شرکت سگا اجازه‌ی توسعه‌ی محتوا در قالب آیتم‌های تزئینی رایگان با الهام از مجموعه‌ی سونیک را برای بازی Monster Hunter Rise داده بود. حال به نظر می‌رسد نوبت به شرکت کپکام رسیده است؛ چرا که اخیرا سگا اعلام کرد یک DLC رایگان با محوریت سری Monster Hunter برای بازی Sonic Frontiers منتشر خواهد شد. به‌گفته‌ی سگا، این بسته الحاقی قرار است در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۲) که یک هفته پس از عرضه‌ی Sonic Frontiers در سراسر جهان است، در دسترس قرار گیرد.

بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر اجاق باربیکیو، زره‌های Rathalos و Felyne Rathalos را که با الهام از سری مانستر هانتر ساخته شده‌اند را به‌دست آورند. اجاق باربیکیو درواقع شامل یک مینی‌گیم برای کباب کردن گوشت می‌شود و اگر بازیکنان آن را به درستی اجرا کنند، می‌توانند قدرت‌های سونیک را تقویت کنند. بااین‌حال به نظر می‌رسد زره‌های رایگان Rathalos تنها جنبه‌ی تزئینی داشته باشند و هیچ مزیت خاصی را در گیم‌پلی ایجاد نکنند.

زره و اجاق باربیکیو مانستر هانتر در Sonic Frontiers

بازی Sonic Frontiers قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. افرادی که این بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند به Adventurer’s Treasure Box دسترسی پیدا کنند که شامل امتیاز مهارت، دانه‌های قرمز قدرت و دانه‌های آبی دفاع خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو