قیمت سرنگ انسولین بی دی

منبع: نمکستان

31

1401/7/20

09:03


یکی از شرکتهایی که در زمینه ی سرنگ انسولین یک سی سی فعالیت دارد شرکت بی دی می باشد که قیمت مناسبی را دارا می باشد و همچنین از مشخصات این تجهیزات می توان به استانداردهای آن اشاره نمود.

یکی از شرکتهایی که در زمینه ی سرنگ انسولین یک سی سی فعالیت دارد شرکت بی دی می باشد که قیمت مناسبی را دارا می باشد و همچنین از مشخصات این تجهیزات می توان به استانداردهای آن اشاره نمود.

شرکت بی دی در صدد است تا بهترین و راحت ترین سرنگهای انسولین را در بازار عرضه نماید.

این سرنگهایی که توسط شرکت بی دی تولید و عرضه می گردد و در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است مورد تایید وزارت پزشکی و سلامت قرار گرفته است و افراد دیابتی بدون هیچ گونه نگرانی می توانند از آن استفاده کنند.

قیمت سرنگ انسولین بی دی

همانطور که می دانید، در هنگام استفاده از این سرنگها همچون سرنگ شیشه ای به هیچ عنوان احساس درد در ناحیه ی تزریق ندارید زیرا این سرنگها دارای گیج یا قطر مناسب هستند که باعث می شود دردی را حس نکنید.

البته به علت اینکه سر سوزن بسیار تیز است همین موضوع هم باعث می شود تا تزریق بدون درد باشد.

افراد دیابتی در هنگام خرید سرنگ انسولین باید به بدن خود توجه نمایند زیرا افرادی که از چربی بیشتری در بدن خود دارند نباید از انسولینی که سر سوزن کوچکی دارد استفاده نمایند زیرا با این سرنگها انسولین به زیر پوست نمی رسد.

بنابراین باید از سر سوزن بزرگ استفاده نمایند تا انسولین اثر کند و در واقع سرنگهایی که دارای سر سوزن کوچک هستند برای افرادی که لادغر تر هستند به کار می رود.

سرنگ انسولین بی دی

سرنگ انسولین بی دی

همانطور که شاهد هستید، انسولین معمولا توسط افراد دیابتی روزانه استفاده می شود که این خود باعث افزایش هزینه ها می گردد که در این میان بهتر است از سرنگ انسولین بی دی یک سی سی استفاده نمایند که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز بر خوردار می باشد.

ضمنا، سرنگ انسولین بی دی توسط شرکت بی دی آمریکا تولید و در بازار جهانی عرضه می شود و البته در جهان حرف اول را نیز می زند.

در ضمن این سرنگ انسولین بی دی به صورت زیر پوستی تزریق می شود و تمام افراد دیابتی می توانند خودشان تزریق را بدون دردسر و به راحتی انجام دهند.

این نمونه از سرنگ انسولین علاوه بر اینکه برای تزریق انسولین استفاده می شود، قابلیت دیگری نیز دارد که می توان به علت داشتن سر سوزن تیز و استاندارد همچنین برای تزریقهایی مانند صورت و البته برای کودکان از آنها استفاده نمود.

قابل ذکر می باشد که واحد اندازه گیری در این مدل از سرنگها دقیق معلوم می باشد و افراد دیابتی برای هر اندازه دوزی که در روز می خواهند استفاده کنند، می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

معمولا واحد سرنگ انسولین بی دی تا حدود ۱۰۰ واحد می رسد و افراد دیابتی در هنگام خرید باید به اندازه واحد و دوز مصرفی روزانه خود آن را تهیه نمایند تا جوابگوی نیازشان باشد.

ضمنا، برای اینکه انسولین اثر کند، باید هنگامی که می خواهید از انسولین در قسمت شکم تزریق نمایید باید با ناف ۵ سانتی متر فاصله داشته باشد.

البته توصیه می شود که مکرر جای تزریق انسولین را عوض کنید و هر بار یک محل را برای تزریق در نظر بگیرید تا بدن زخم نشود.

قیمت سرنگ انسولین

قیمت سرنگ انسولین

بررسی قیمت سرنگ انسولین می تواند از طریق وبسایت مجموعه ما قابل استعلام باشد و برای اطلاع از نحوه قیمت گرفتن و خرید عمده تا پایان این مقاله با ما در ارتباط باشیم سرنگهای انسولین با رنگبندی مختلف در بازار عرضه می گردد که با توجه به حجمی که دارند می توانند قابل شناسایی باشند.

برخلاف سرنگهای معمولی که حجم زیادی دارند و سوزن ضخیمی دارند سرنگ انسولین همانند سرنگ قلمی بصورت بسیار نازک و کم حجم بوده و براحتی زیر پوست تزریق می شود و بدون ایجاد حساسیت می تواند انسولین مورد نیاز بیمار را تامین کند.

انسولین بصورت آهسته در زیر پوست جدب خون می شود و هیج مشکلی پیش نمی آید و زیر بافت پوست تزریق می شود و بدلیل وجود داشتن چربی در زیر پوست بطور آهسته وارد می شود اندازه سرنگ بصورت ۳۰ و ۵۰ و ۱۰۰ واحدی می باشد که اندازه سر سوزن در سایز ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ تولید می شود و در بازار موجود می باشد که در قیمت سرنگ انسولین تاثیر گذار است.

سرنگ دارای یک درپوش پلاستیکی بوده که زمانی که انسولین را بداخل آن کشیده شد و برای ضدعفونی کردن محل تزریق علاوه بر پد الکلی باید از سر سوزن محافظت نمود تا عفونی نشده و هنگام تزریق به بدن بیمار آلودگی وارد نکند.

سوزن انسولین از استیل درجه یک ضد زنگ تولید شده است که اگر در محافظت از آن را بخرج دهید می توانید تا ۲۰ بار از آن استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو