نگاهی به فرودگاه حمد قطر با ساختمان های مجهز و مدرن

نگاهی به فرودگاه حمد قطر با ساختمان های مجهز و مدرن


منبع: آرگا

39

1401/7/20

21:12


فرودگاه حمد در کشور قطر یکی از مهم ترین فرودگاه های دنیا بوده که از ویژگی ها و امتیازات زیادی برخوردار است. این فرودگاه دارای زمین های بازی، رستوران، مراکز خرید بوده و بسیار لاکچری و مدرن می باشد.

قطر کشوری به روز و پیشرفته با جاذبه های دیدنی بسیار است که به دلیل جذب توریستان بالا از امتیازات زیادی برخوردار می باشد. این کشور دارای مهم ترین فرودگاه هایی است که در این بخش قصد داریم با  فرودگاه حمد قطر آشنا شویم.

فرودگاه حمد قطر

معرفی  فرودگاه حمد قطر

با توجه به اینکه برترین فرودگاه های دنیا در این کشور قرار دارند، با توجه به اینکه این دسته از فرودگاه های بین المللی امتیازات بالایی دارند، مورد توجه می باشند. خدمات مسافرتی در این فرودگاه ها در سطح بالایی قرار دارد. از سویی این فرودگاه ها بسیار مجهز و لاکچری هستند. اگر می خواهید بدانید، بهترین فرودگاه های جهان کدام اند، بهتر است در این بخش همراه ما باشید.

بخش های مختلف فرودگاه حمد

ویژگی های فرودگاه:

این فرودگاه بسیار مدرن و مجهز بوده و قطب اصلی فرودگاه ها است. تمام پروازهای قطر و ایرلاین های خارجی در این فرودگاه انجام می شوند. این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد و سالانه ۵۰ میلیون نفر را جذب می کند. در سال ۲۰۱۶ نیز این فرودگاه میزبان ۳۷ میلیون نفر بوده است. این فرودگاه بسیار بزرگ بوده به همین دلیل پروازهای مهمی در آن انجام می شود.

امیتازات فرودگاه حمد

این فرودگاه در واقع با لاکچری ترین ایرلاین های دنیا در حال همکاری می باشد. در حال حاضر نیز این فرودگاه یکی از محبوب ترین فرودگاه های دنیا به شمار می آید. با تاسیس این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ تمامی پروازهای قطر ایرویر در این مکان انجام می شده است. با افزایش گردشگران و پیشرفت هایی که در صنعت توریستی اتفاق افتاد، این فرودگاه رونق بیشتری پیدا کرد.

فرودگاه حمد

ساختمان فرودگاه:

این فرودگاه عظیم شامل بخش های مختلفی است. در هر یک از بخش های این فرودگاه می توانید، با ساختمان های مجزا و متعددی رو به رو شوید. زیر بنای این ساختمان ۲۲۰۰ هکتار بوده و ۵ کیلومتر از فرودگاه های بیم المللی دوحه فاصله دارد. در سال ۲۰۱۵ این فرودگاه گسترش یافته و بخش مجزای چک این داشت.

این فرودگاه دارای یک ترمینال است و مجهز به سالن های مختلفی می باشد. سالن های این فرودگاه شامل سالن های d-c-e-b-a می باشد. بخشی از این سالن ها در سال های اخیر گسترش پیدا کرده اند.

معرفی فرودگاه حمد

امکانات فرودگاه حمد:

فرودگاه حمد قطر دارای امکانات رفاهی زیادی بوده در این فرودگاه که یکی از بهترین فرودگاه های دنیا است، می توانید امکانات رفاهی بسیار خوبی دریافت کنید. یکی از مهم ترین خدمات این فرودگاه تبدیل ارز بوده که بسیار ضروری می باشد. دسترسی به اینترنت، آثار هنری و رستوران یکی دیگر از امتیازات این فرودگاه محسوب می شود.

در تمامی بخش های این فرودگاه می توانید، اطلاعات کافی و لازم را از سایر بخش ها دریافت کنید. این فرودگاه مجهز به انواع مراکز خرید بوده و دارای زمین های بازی برای کودکان است. وجود چنین امتیازاتی این فرودگاه را برجسته تر کرده و طرفداران زیادی دارد. این فرودگاه امروزه از دیدنی های قطر نیز به شمار می آید. در لینک نیز امکان آشنایی با مکان های دیدنی قطر را خواهید داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو