چرا مردان سالگرد ازدواج را فراموش می‌کنند؟

منبع: دلتا پیام

46

1401/7/21

00:17


گفتنی است، یکی از مشکلات شایع بین زوج‌ها فراموش کردن سالگرد ازدواج ،جشن تولدها و یا مهمانی‌ها توسط آقایان است.

گفتنی است، یکی از مشکلات شایع بین زوج‌ها فراموش کردن سالگرد ازدواج ،جشن تولدها و یا مهمانی‌ها توسط آقایان است.

فراموش کردن سالگرد ازدواج توسط مردان

با وجود اهمیت سالگرد ازدواج گاهی ممکن است که همسرتان یا خود شما این تاریخ را فراموش کنید. البته می‌دانیم که خانم‌ها به این مسئله اهمیت می‌دهند و کمتر آن را فراموش می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی فراموش کردن سالگرد ازدواج توسط مردان می‌پردازیم.

فراموش کردن سالگرد ازدواج توسط مردان

اگر شوهرتان سالگرد ازدواج‌تان را فراموش کند، احتمالا احساس ناراحتی و گیجی به سراغتان می‌آید. مهم نیست که چند سال از با هم بودن‌تان می‌گذرد، فراموش کردن سالگرد ازدواج توسط همسر، می‌تواند ضربه‌ای به احساس و اعتماد به نفس شما باشد. اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

سالگرد ازدواج‌تان را به همسرتان یادآوری کنید

اگر همسرتان در طول روز هیچ کاری برای تبریک سالگرد ازدواج انجام نداد، این واقعیت را مطرح کنید، که امروز یک روز خاص و ویژه شما دو نفر است. اگر چه ممکن است وسوسه شوید که این موضوع را با نیش و کنایه عنوان کنید اما، این کار را نکنید. بهتر است درک کنید که همسرتان دلیلی برای فراموشی سالگرد ازدواج داشته که احتمالا خستگی و مشغله‌های کاری بوده است.

فراموش کردن سالگرد ازدواج توسط مردان

به دیدگاه او گوش دادن از فراموش کردن سالگرد ازدواج توسط مردان

اگر همسرتان سالگرد ازدواجتان را فراموش کرده، چند دقیقه به او فرصت دهید تا اشتباه خود را پردازش کند و توضیح دهد چه چیزی باعث فراموشی سالگرد ازدواج شده است. ممکن است او یک روز پر از استرس را پشت سر گذاشته باشد. ممکن است احساس بیماری کند و قدرت تمرکز نداشته باشد. این فرصتی که در اختیارش می‌گذارید باعث می‌شود که احساس بهتری داشته باشد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب رازهایی که زنان متاهل قطعا نمی‌دانند سر بزنید.

از او بخواهید این روز را برایتان به یک روز خاص تبدیل کند

اکثر خانم ها، وقتی شوهر سالگرد ازدواج یادش می‌رود، مدتی با بدخلقی و ناراحتی رفتار می‌کنند. اما بهتر است به جای این کار از همسرتان بخواهید برنامه‌ای بچیند و یک روز بهتر بسازید. از همسرتان بخواهید در این روز همان‌طور که دوست دارید با شما رفتار کند. همچنین در برابر تلاش‌های او برای هدیه دادن مقاومت نکنید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب سر  بزنید.

اشتباه او را ببخشید از راهکارهای فراموش کردن سالگرد ازدواج توسط مردان

در پایان روز شما باید همسرتان را به خاطر فراموش کردن سالگرد ازدواج، ببخشید. سعی کنید روی آن چیزی که باعث حواس پرتی و استرس او در این روز شده، پیدا کنید. و راه‌حلی برای آن پیدا کنید. وقتی به جای ناراحتی و عصبانیت بیش از حد، به این موضوع توجه می‌کنید، این نشانه محبت و علاقه شما است. ممکن است موضوع ساده ای به‌نظر برسد، اما این گذشت می‌تواند رابطه شما را برای سال‌های سال مستحکم نگه دارد.

فراموشی سالگرد ازدواج!

همانطور که دیدیم این نکات برای زمانی است که همسرتان سالگرد ازدواجتان را فراموش کرده است. اما وقتی خودمان این تاریخ مهم را فراموش می‌کنیم چکار کنیم؟

یک جشن غیر منتظره بگیرید

اگر دوست دارید کاری برای جبران انجام دهید، یک مهمانی یا جشن غیر منتظره ترتیب دهید. سعی کنید همسرتان از این جشن باخبر نشود تا کاملا تحت تاثیر قرار گیرد. لازم نیست یک جشن خیلی بزرگ باشد حتی یک شام دو نفره و یک فضای رمانتیک می‌تواند، او را بسیار خوشحال کند. مهم این است که شما توجه‌تان را نشان دهید.

تاریخ دقیق سالگرد ازدواجتان را جایی درج کنید

اگر سالگرد ازدواجتان را فراموش کردید، باید کاری کنید که دیگر این اتفاق نیفتد. به‌عنوان مثال می‌توانید تاریخ دقیق سالگرد ازدواج‌تان را روی یک تیشرت، لیوان و غیره چاپ کنید. حتی میتوانید ناراحتی و عذرخواهی خود را با همین روش به همسرتان نشان دهید.

فراموش کردن سالگرد ازدواج توسط مردان

پیشنهاد مطالعه: مطلب هشدار، این کارها باعث خیانت مردان می‌شود را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو