بیوگرافی مرتضی امینی‌تبار بازیگر نقش محسن فیلم سینمایی دلا

بیوگرافی مرتضی امینی‌تبار بازیگر نقش محسن فیلم سینمایی دلا


منبع: آراس

48

1401/7/21

23:48


مرتضی امینی‌تبار

مرتضی امینی‌تبار

مرتضی امینی تبار متولد 16 مرداد 1378 در شهر قم می باشد. پدر و مادر او از اقوام تاجیک افغانستان هستند که در سال 1375 ساکن ایران شدند. وی تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که با تئاتر دانشجویی شروع کرد و در 21 سالگی با سریال زخم کاری بازیگری را آغاز کرد. در ادامه بیشتر با بیوگرافی این بازیگر جوان آشنا خواهید شد.

مرتضی امینی‌تبار

او برای اولین بار در سال 1393 وقتی 15 ساله بود بعنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شد تا اینکه به سمت تئاتر رفت. بصورت حرفه ای تئاتر را از سال 1395 وقتی 17 ساله بود از شهر قم شروع کرد و بعد از یکسال با قبولی در دانشگاه به تهران آمد.

مرتضی امینی‌تبار

جدیدترین کار مرتضی امینی تبار فیلم سینمایی دلا است که در حال تولید می باشد. او در این سریال بازیگر نقش محسن را ایفا می کند.

محسن فیلم سینمایی دلا

فیلم سینمایی «دلا» به نویسندگی و کارگردانی فاطیما اباحمزه و تهیه‌کنندگی علیرضا خسرویان و محمدباقر خدا دوست می باشد.

«دلا» روایتگر مقطعی از زندگی پر فراز و نشیب زنی در آستانه چهل سالگی است که با چالش‌هایی روبرو می‌شود و در تلاش برای بهبود وضعیت خود است و در خلاصه قصه آن آمده: «من یک خط اشتباه کردم، تو یه کتاب حکم دادی»

بازیگران فیلم دلا : نسیم ادبی، عباس غزالی، امیر حسین هشت‌رودی، مرتضی امینی‌تبار، فرخ نعمتی ، شبنم قلی‌خانی، سام کبودوند، محمد رسول صفری، صحرا اسدالهی، لادن ژاوه‌وند و میثم محمدخانی، مرضیه ابراهیمی، بازیگر خردسال : بنیتا اشراقی

مرتضی امینی‌تبار

ازدواج مرتضی امینی تبار

او مجرد می باشد.

مرتضی امینی‌تبار

اصالت مرتضی امین تبار افغانستانی می باشد.

مرتضی امینی‌تبار

بازیگر نقش میثم زخم کاری 

مجموعه تلویزیونی زخم کاری در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است.او با نقش عاشق پیشه میثم با کاراکتر روبروی خود سارا حاتمی در نقش مائده بسیار خوش درخشید.

بازیگران این مجموعه عبارتند از جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی ، مائده طهماسبی، مه لقا باقری

مرتضی امینی‌تبار

میثم و بابا مالک زخم کاری

مرتضی امینی‌تبار

عکس میثم زخم کاری در کنار مائده

مرتضی امینی‌تبار

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو