کیهان از مهناز افشار تا پانته آ بهرام

منبع: ایران آرت

70

1401/7/23

08:00


کیهان،امروز مهناز افشار و پانته آ بهرام را مورد عتاب و خطاب قرار داده است.

ایران آرت: کیهان در صفحه سوم خود ابتدا درباره مهناز افشار نوشته است.

کیهان زیر تیتر « مهناز افشار تبلیغات‌چی جنگ طلب ها شد » نوشته است:

مهناز افشار که چندی قبل در تجمع معاندین در آلمان تحقیر شده بود، این‌بار به تبلیغ یک مرکز ضدامنیتی و جنگ‌طلب علیه مردم ایران پرداخت.

آموزشکده توانا که توسط این بازیگر فراری در فضای مجازی تبلیغ می‌شود، به‌طور مستقیم از وزارت خارجه آمریکا بودجه دریافت می‌کند.

کیهان می افزاید: این مرکز که توسط مهناز افشار معرفی شده، رویکردی به‌شدت ضدایرانی و جنگ‌طلب دارد. ازجمله اینکه هیچ ابایی از پیشنهاد تحریم و یا حمله نظامی به ایران ندارند.

مدیریت آموزشکده فوق به‌عهده مریم معمارصادقی(برادرزاده سرهنگ معمارصادقی مسئول دفتر فردوست) است و همسرش اکبر عطری(عضو سابق تحکیم وحدت) امور اجرایی آن را انجام می‌دهد. چند سال پیش یک ویدیو از مریم معمارصادقی فراگیر شد که از مداخله نظامی آمریکا در یوگسلاوی دفاع می‌کرد.

کیهان می نویسد: مدیر آموزشکده توانا چندی قبل در گفت‌وگویی به گرفتن پول از آمریکا و تبلیغ جنگ برای صهیونیست‌ها اعتراف کرده بود. «ایران دیس اینفو» عنوان پروژه آنها علیه ایران بود که با فاش‌شدن دریافت پول از دولت آمریکا برای تبلیغ جنگ نظامی و تحریم علیه ایران توسط این مؤسسه، موجب رسوایی آنها در غرب و حتی نزد اپوزیسیون شد.

کیهان سپس در مطلبی جداگانه زیر تیتر « باز هم فریب مردم توسط سلبریتی ها » به پانته آ بهرام می پردازد و می نویسد:

یک بازیگر در اقدامی غیراخلاقی تصویری دستکاری‌شده از خودش را به نمایش گذاشت که گویی هدف شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفته است.

این بازیگر با سوءاستفاده از فضای حاکم بر فضای مجازی، تصویری ‌گریم‌شده از خودش را نمایش داد و این تصویر شایعه‌ای مبنی بر اینکه وی توسط نیروهای امنیتی مورد شکنجه قرار گرفته را به وجود آورد. اما اتفاق عجیب این است که خود او هیچ توضیحی درباره کذب‌بودن این شایعه نداد! درنهایت، یک تهیه‌کننده اعلام کرد که به گفته پانته‌آ بهرام، عکس مذکور قدیمی است و ربطی به اتفاقات اخیر ندارد!

پایان مطلب روزنامه کیهان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو