سایه چشم های جدید و ویژگی های آن ها

سایه چشم های جدید و ویژگی های آن ها


منبع: ایران ناز

51

1401/7/23

10:09


سایه چشم های جدید و ویژگی های آن ها

سایه چشم های جدید و ویژگی های آن ها

 

همیشه به یاد داشته باشید که تمام آرایشگر های حرفه ای در یک چیز استعداد دارند و آن هم استفاده درست از سایه چشم می باشد.

 

مسلط بودن به استفاده از سایه چشم جزو مهارت هایی است که هر آرایشگر حرفه ای از آن بهره می برد.

 

امروز قصد داریم در مورد لوازم آرایش و سایه چشم ها باهم صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

سایه چشم های جدید و ویژگی های آن ها

 

سایه چشم چیست؟

سایه چشم محصولیست که برای رنگ بخشیدن و جذاب تر نمودن چشم ها استفاده می شود که در حالت های مختلفی وجود دارد هنگامی که شما از رنگ های خاص سایه چشم و مناسب با آرایشتان استفاده می کنید به صورت خارق العاده ای زیبا و جذاب می شوید.

 

توجه داشته باشید که تهیه و استفاده از سایه چشم در نگاه اول امری ساده به نظر می رسد ولی اینطور نیست در ادامه بیشتر به این موارد می پردازیم.

 

توجه داشته باشید که در دنیا لوازم آرایشی هزاران هزار رنگ مختلف وجود دارد و تصمیم بر اینکه شما از چه رنگی میخواهید استفاده کنید کاملا برعهده شما می باشد ولی باید این را نیز بدانید که چه ترکیباتی برای شما بهتر است و شما را زیبا تر می کند.

 

برای این اصل شما باید اطلاعات کافی را راجب پوست خود داشته باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

لازم به ذکر است که سایه چشم ها دارای انواع مختلفی مانند پودری، اکلیلی، مایع و غیره هستند که میخواهیم باهم به بررسی آن ها بپردازیم که کدام مناسب تر است.

 

سایه چشم پودری

همانطور که این محصول از نامش پیداست ترکیبات آن به صورت پودری می باشد و شما برای استفاده از آن می بایستی که از براش های آرایشی استفاده کنید.

 

همچنین این محصول بیشتر مناسب با افرادیست که به تازگی شروع به آرایش کرده اند. لازم به ذکر است که استفاده از سایه چشم پودری از دیگر سایه چشم ها راحت تر می باشد.

 

سایه چشم مایع

این محصول نیز همانطور که از نامش مشخص است ترکیباتی مایع شکل دارد و بیشتر مناسب با افرادیست که برای آرایش و میک آپ عجله دارند و همچنین مناسب برای افراد تازه وارد وارد و مبتدی نیز می باشد.

 

لازم به ذکر است که این نوع از سایه چشم ها استفاده راحت تری حتی نسبت به سایه چشم پودری دارند شما برای استفاده از این نوع سایه چشم احتیاجی به قلم مو و یا براش ندارید چونکه خود محصول از این قابلیت استفاده کرده و شما کافیست که فقط آن را برداشته و استفاده کنید.

 

سایه چشم کرمی

سایه چشم های کرمی جزو محصولاتی هستند که در بازار لوازم آرایشی از تنوع زیادی بهره می برند و همچنین بسیار محبوب و پر طرفدار نیز می باشند.

 

در بیشتر مواقع از این محصول برای زیرسازی سایه چشم های پودری نیز استفاده می کنند. لطفا به این موضوع توجه داشته باشید که این محصول برای افرادی که افتادگی پلک و یا چروک دارند، توصیه نمی شود.

 

سایه چشم های جدید و ویژگی های آن ها

 

نکات مهم برای استفاده از سایه چشم

برای اینکه آرایش چشم هایتان جذاب تر و زیباتر باشد شما باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید و آن ها رعایت کنید که در ادامه به آن ها می پردازیم :

 

● رنگ مو

● رنگ پوست

● رنگ ابرو

● رنگ چشم

● سن و سال

 

توجه داشته باشید که اگر سن شما بالاست و روی صورت خود چروک هایی دارید شما نباید از سایه چشم های کرمی و یا سایه چشم هایی با رنگ های براق استفاده کنید شاید برایتان سوال باشد چرا؟

 

برای اینکه استفاده از سایه چشم براق باعث بیشتر دیده شدن چروک های شما می شود و زیاد جلوه قشنگی ندارد برای راه حل می توانید از سایه چشم های کم رنگ و یا مات استفاده کنید.

 

رنگ چشم های شما نیز بسیار تاثیر گذار بر روی انتخاب سایه چشم مناسب شما می باشد. توجه داشته باشید که اگر دارای چشم های رنگی می باشید بهتر است که از رنگ های روشن استفاده کنید و همچنین اگر چشم های تیره دارید بهتر است که از رنگ های کدر و مات استفاده کنید.

 

همچنین اگر شما قصد آرایش فانتزی و باربی دارید بهتر است که از سایه چشم های اکلیلی استفاده کنید.

 

این سایه چشم ها دارای رنگدانه های قوی تری هستند و ماندگاری بالاتری را نیز دارد همچنین که از نامش مشخص است سایه چشم اکلیلی دارای مواد اکلیلی هستند که جلوه بسیار زیبایی به صورت و چشم های شما می بخشد به طوری که تمام نگاه ها خیره به شما خواهد شد و شما با استفاده از یک مداد چشم اصل، تیر خلاص زیبایی را به چشم های خود می زنید.

 

سایه چشم های جدید و ویژگی های آن ها

 

خیلی خوشحالم که تا به اینجای این مقاله همراه ما بودید امیدوارم که برایتان مفید بوده باشد و جواب سوال های خود را دریافت کرده باشید.

 

توجه داشته باشید که شما می توانید برای تهیه لوازم آرایش اصل عبارت روبرو را داخل گوگل سرچ کرده و بر روی اولین لینک کلیک کنید : آرایش چشم مدیاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو