ارائه خدمات رفاهی به گردشگران به ویژه در کنار سایت جهانی تخت جمشید ضروری است

منبع: همگردی

30

1401/7/24

12:30


ایسنا/ براساس خبرهای بدست آمده، ارائه خدمات رفاهی به گردشگران به ویژه در کنار سایت جهانی تخت جمشید ضروری است.

محمد فرخ زاده، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در نشست پنجره واحد گردشگری گفت: هتل جهانگردی تخت جمشید یکی از مکانهایی است که می تواند خدمات خوبی را به گردشگران شهرستان مرودشت ارائه دهد اما این مجموعه سالهاست بدون تغییر و توسعه باقیمانده و فکری به حال توسعه آن نشده است.

فرخ زاده اظهار کرد: این منطقه در زمینه افزایش واحدهای اقامتی و رفع سایر نیازهای گردشگران از جمله خدمات رستورانی و مرکز تفریحی خانوادگی نیازمند تغییر است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: همچنین این هتل سالها در بحث میزان سهمیه تخصیصی آب مصرفی مشکلاتی را داشت که با طرح موضوع در کارگروه پنجره واحد و همکاری آبفای استان و همراهی و مشارکت مدیران اجرایی هتل، مشکل تامین آب ظرف 2 هفته آینده مرتفع می شود.

فرخ زاده گفت: با توجه به ظرفیت های مختلف حوزه گردشگری فارس اعم از گردشگری تاریخی، سلامت و طبیعتگردی، بهترین راه جذب گردشگر، سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه است.

او خاطرنشان کرد: درخواست های متعددی در زمینه ساخت مجتمع های گردشگری، اقامتگاه های بومگردی، سفره خانه های سنتی، هتل ها و اردوگاه های گردشگری در کارگروه رفع موانع معاونت گردشگری ارائه شده که با جلسات، بازدیدهای میدانی و پیگیری های متعدد بیش از 50 درصد از مسائل و مشکلات رفع شد و این روند با قوت ادامه خواهد یافت.

ارائه خدمات رفاهی به گردشگران به ویژه در کنار سایت جهانی تخت جمشید ضروری است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو