نکاتی برای داشتن یک استایل پاییزی جذاب

منبع: گهر

41

1401/7/24

13:34


استایل پائیزی در دنیای مد، یکی از جذاب‌ترین مدهای سال محسوب می‌شود، طوری که به آن پادشاه فصل‌ها را لقب داده‌اند. کافی است کمی نسبت با نکات ست کردن لباس‌ها آشنا شوید تا بتوانید برای خود ظاهری خاص و بی‌نظیر بسازید. اگر به دنبال یک استایل پائیزی منحصر به فرد هستید در این مطلب با ما همراه باشید.

نکاتی برای داشتن یک استایل پاییزی جذاب, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

رنگ مناسب پائیز

هر فصلی رنگ مخصوص به خودش را دارد. اگر سری به طبیعت بزنیم، خواهیم دید که تنوع رنگی طبیعت در فصل پائیز فوق‌ا لعاده زیبا است، پس می‌توانیم با الهام گرفتن از طبیعت طیف وسیعی از رنگ‌ها را برای ست کردن یک استایل جذاب در اختیارداشته باشیم. رنگ‌هایی مانند نارنجی، قرمز، خردلی، زیتونی و حتی سبز در ترکیب با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای می‌توانند در درخشیدن ظاهر شما معجزه کنند. حتی توجه به این نکته که چطور می‌توانیم جواهراتمان را با استایلمان ست کنیم باعث می‌شود استایل پاییزی جذابی برای خود انتخاب کنیم.

لایه ای لباس بپوشید

در فصل پاییز به دلیل تعییر ناگهانی آب و هوا، بهتر است از روش لباس پوشیدن لایه‌ای بهره ببرید. با این سبک لباس پوشیدن می‌توانید به راحتی شرایط را مدیریت کنید و دیگر نگران سردی و گرمی هوا نخواهید بود. این مدل لباس پوشیدن علاوه بر این که کاربردی بوده، بسیار مدرن و جذاب هم هست.

نکاتی برای داشتن یک استایل پاییزی جذاب, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

کفش پائیزی مناسب بپوشید

بهترین انتخاب برای استایل پائیزی شیک و جذاب، استفاده از بوت‌های نیمه بلند و چکمه‌های کوتاه است. می‌توانید رنگ بوت خود را با پالتو و کیفتان ست کنید.

ترنج کت،انتخابی خاص و زیبا

اگر می‌خواهید یک استایل کلاسیک پائیزی داشته باشید، حتما از ترنچ کت‌ها استفاده کنید. ترنچ کت، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های بارانی به شمار می‌آید. این نوع بارانی‌ها از زمان‌های گذشته تا به امروز مد بوده‌اند و هرگز زیبایی خود را از دست نمی‌دهند.

لباس‌های اورسایز بپوشید

انواع کت و پالتوی اورسایز برای این فصل طراحی شده‌اند، که می‌توانند با نیم بوت‌های شیک، یک استایل خاص پائیزه بسازند.

لباس‌های گرم تدی

انواع لباس‌های تدی مانند پالتو و هودی بسیار گرم و در عین حال جذاب هستند.

پافر پائیزه

تنوع زیاد پافر می‌تواند دست شما را برای انتخاب باز بگذارد. شما براحتی می‌توانید با ست کردن یک لباس مناسب در زیر پافر خود، یک ظاهر ساده و زیبا داشته باشید.

پانچو

شنل یا پانچو می‌تواند خالق یک تیپ خانمانه و جذاب برای شما باشد.در زیر این نوع تیپ‌های پائیزه، بلوز جذب بپوشید.

به سراغ اکسسوری‌ها بروید

یکی از گزینه هایی که برای داشتن یک استایل پاییزی شیک و جذاب نیاز دارید، اکسسوری ها هستند. استفاده از اکسسوری هایی مانند کلاه و شال گردن و .. می تواند در کنار گرم نگهداشتن شما یک ظاهر خیلی متفاوت برایتان ایجاد نماید.

زیورآلات طلا و جواهر تکمیل کننده استایل شما

همانطور گفتیم اکسسوری‌ها تکمیل کننده استایل شما هستند، علاوه بر کلاه و شال، استفاده از جواهرات طلا در استایل و لباس‌هایتان، می‌تواند نقش مهمی در افزایش جذابیت و زیبایی ظاهر شما داشته باشد. برای خانم‌های شیک پوش هم خوانی طلا و زیورآلات‌شان با مدل مو و استایل لباس‌شان بسیار اهمیت دارد. استفاده از زیورآلاتی مانند گوشواره‌های بزرگ،گردنبند‌های بلند، انگشتر‌های بند انگشتی یا حتی استفاده از پابندها می‌توانند زیبایی شما را دو چندان کنند. دستبند طلا، گردنبند و انگشتر از اکسسوری که هر بانویی در جعبه جواهرات خود دارد.

کلام آخر

با شروع فصل پائیز در کنار تغییر آب و هوا، نوع پوشش‌مان نیز تغییر می‌کند. همان‌طور که گفته شد درکنار تمام پوشش‌های رنگارنگ و دوست داشتنی این فصل زیبا می‌توانید با استفاده جواهرات طلا در استایل خود در کنار سایر اکسسوری‌های این فصل، یک تیپ پاییزی جذاب داشته باشید.و چشم هر بیننده‌ای را به خود و استایل تان خیره کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو