بهترین تعرفه طراحی سایت برای کدام شرکت است؟

بهترین تعرفه طراحی سایت برای کدام شرکت است؟


منبع: پارس ناز

34

1401/7/25

09:50


بهترین تعرفه طراحی سایت برای کدام شرکت است؟

با توجه به افزایش چشمگیر درخواست ها برای طراحی سایت و آنلاین کردن کسب و کار ها، شرکت ها و تیم های بسیار زیاد و متعددی برای رفع این درخواست ها و نیاز ها راه اندازی شده اند که هر کدام از این شرکت ها روش و سلیقه و صد البته قیمت و تعرفه ی مخصوص به خودشان را دارند.

 

شنا برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت که با نیاز ها و شرایط شما مطابقت داشته باشد نیاز دارید تا با جمع آوری اطلاعات از شرکت های مختلف بهترین تصمیم را گرفته و طراحی سایت خود را که امری مهم تلقی می شود به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید. در ادامه این مطلب با بررسی بهترین تعرفه طراحی سایت شرکت های مختلف به شما در این امر کمک خواهیم کرد.

 

وب وان

این شرکت طراحی سایت با چیزی حدود یک دهه سابقه و جایگاه 1 گوگل در سال های اخیر توانسته نگاه های زیادی را به خود جذب کند و مشتریان بسیاری همچون زاگرس دارو و کیف پارک را از آن خود کند.

 

از نکات مثبت وب وان این شرکت طراحی سایت می توان به تجربه ی آن در این صنعت و همچنین همکاری با برند های بزرگ و محبوب و انجام انواع طراحی سایت شرکتی اشاره کرد. اما با تمام این ها قصد ما از این مطلب مقایسه تعرفه های شرکت های طراحی سایت است پس به سراغ تعرفه های این شرکت رویم و آن هارا با دیگر شرکت ها مقایسه کنیم.

 

تعرفه طراحی سایت وب وان معمولا  12.000.000 تومان شروع می شود و به نسبت پروژه و همچنین نیاز های شما و مواردی درخواستی متغیر و قابل تغییر است. هرچند که لازم به ذکر است این مبلغ برای طراحی سایت با cms است و این شرکت طراحی سایت، خدمات طراحی سایت با کدزنی ارائه نمی دهد.

بهترین تعرفه طراحی سایت برای کدام شرکت است؟

تابان شهر

از دیگر شرکت های معروف طراحی سایت می توان به شرکت طراحی سایت تابان شهر اشاره کرد. این شرکت هم با حدود یک دهه سابقه و تجربه در زمینه های طراحی سایت، سئو سایت و طراحی اپلیکیشن و …  توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند و نمونه کار های موفق بسیاری را جمع آوری کند به طوریکه در یک بخش جداگانه و در وب سایتشان به معرفی تمام آن نمونه کا ها پرداخته است.

 

این شرکت طراحی سایت علاوه بر طراحی سایتی که با cms انجام می دهد و تعرفه های آن از 3.000.000 تومان شروع می شود و بسته به کسب و کار و نیاز های شما افزایش می یابد و قابل تغییر است و دسته بندی های مختلفی مثل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت پزشکی و … دارد ؛

 

به طراحی سایت اختصاصی نیز می پردازد که البته تعرفه ها و هزینه های آن به مراتب بیشتر است و لزوما مناسب هر کسی هم نیست و با مشورت و مطالعه بیشتر می توانید دریابید که آیا به طراحی سایت اختصاصی نیاز یپدا خواهید کرد و یا همان طراحی سایت با cms ها هم کارتان را راه می اندازد.

بهترین تعرفه طراحی سایت برای کدام شرکت است؟

وبزی

این شرکت طراحی سایت اما با دیگر شرکت هایی که معرفی کردیم متفاوت است. وبزی در واقع یک سایت ساز است و با کمک آن می توانید سایت خود را در کمترین مدت زمان و بدون داشتن دانش خیلی خاصی راه اندازی کنید و به همین علت هم هست که شروع تعرفه های این شرکت از 75000 تومان است هرچند که این قیمت ماهیانه است و هر ماه باید مبلغی را پرداخت کنید درست برعکس دیگر طراحی سایت ها که با یک بار هزینه می توانید سایت خود را طراحی و تحویل بگیرید.

سایت ساز ها به خودی خود بد نیستند اما معمولا مناسب کسب و کار های زیادی هم نیستند و صرفا برخی از کسب و کار ها و یا افراد که هم خیلی کوچک هستند و هم اینکه نیاز به امکانات خاصی ندارند می توانند بدون دردسر از این سایت ساز ها کمک بگیرند. هرچند که سایت وبزی در این چند سال اخیر به صورت بسیار گسترده ای تبلیغات کرده و مطمئنا شما هم تبلیغات سایت ساز رایگانشان را دیده و یا درباره آن شنیده اید.

 

نوین

شرکت طراحی سایت نوین هم که حدود 10 سال است که در حال فعالیت در حوزه های دیجیتال است توانسته خدمات بسیار زیادی را در این زمینه ارائه دهد. این شرکت طراحی سایت ، روش های مختلفی برای طراحی سایت دارد به طور مثال نوین هم مانند وبزی از سایت ساز استفاده می کند و اسم آن را هم سایت ساز پرتال یا فروشگاه ساز پرتال گذاشته، تعرفه های این نوع از طراحی سایت شرکت نوین از 490000 تومان شروع می شوند.

 

اما تعرفه های طراحی سایت با cms این شرکت از 8.000.000 تومان شروع می شود هرچند که این تعرفه صرفا برای سایت ای شرکتی است و همچون دیگر شرکت هایی که معرفی کردیم به نسبت نیاز های شما افزایش می یابد. ولی اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با این شرکت را دارید باید گفت که شروع قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نوین از 12.000.000 تومان شروع می شود و با توجه به گفته های خودشان در وب سایتشان از طراحی سایت اختصاصی هم در این مورد استفاده می کنند.

بهترین تعرفه طراحی سایت برای کدام شرکت است؟

نتیجه گیری

تا به اینجا با تعرفه ها و روش های مختلف طراحی سایت در 4 شرکت معروف و معتبر طراحی سایت آشنا شدیم و دریافتیم که هر روش قیمتی متفاوت با روشی دیگر دارد و به نسبت موارد درخواستی شما برای سایتتان این هزینه و تعرفه ها بیشتر می شود.

 

اما توصیه ما به شما این است که صرفا به دلیل تعرفه ی پایین یک شرکت و یا تعرفه ی زیاد شرکتی دیگر آن ها را رد و یا قبول نکنید، بلکه پیش از انتخاب شرکت مناسب به درستی درباره آن تحقیق کنید و نمونه کار ها موفق آن ها را ببینید و یا حتی از کارفرما هایی که در گذشته با آن شرکت کار کرده اند تحقیق به عمل بیاورید تا با خیالی آسوده این امر مهم را به آن شرکت بسپارید و در آینده دچار مشکلات و خسارات مالی و از آن مهم تر زمانی نشوید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو