هراس رسانه‌ی ولزی از زوج طارمی ـ آزمون در جام جهانی

منبع: ساعد نیوز

25

1401/7/25

21:01


ساعدنیوز: ایران در میانه زمین بازیکنان باتجربه‌ای دارد و زوج طارمی – آزمون در خط حمله می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. هر دو مهاجم شانس خوبی برای گل زدن در این تورنمنت دارند.

هراس رسانه‌ی ولزی از زوج طارمی ـ آزمون در جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، با نزدیک شدن به شروع جام جهانی ۲۰۲۲ بازار بررسی تیم ها و پیش بینی نتایج هم داغ شده است. سایت «ولز ۲۴۷» با توجه به حضور ولز در گروه B جام جهانی، تیم های این گروه از جمله تیم ملی ایران را تحلیل و شانس صعود تیم ها را بررسی کرده است.

این سایت از تیم ملی بابت سه صعود متوالی به جام جهانی تمجید کرده و معتقد است که طارمی و آزمون تهدیدی جدی برای تمام تیم های این گروه هستند؛ دو مهاجمی که در دو بازی دوستانه اخیر تیم ملی موفق شدند دروازه اروگوئه و سنگال را باز کنند.

سایت ولز ۲۴۷ درباره تیم ملی نوشته: «هرچند ایران از شانس های اصلی صعود از این گروه نیست، ولی سومین حضور متوالی آن ها در جام جهانی نشان می دهد که آن ها بخت قابل توجهی برای رسیدن به مرحله دوم مسابقات دارند. ایران در میانه زمین بازیکنان باتجربه ای دارد و زوج طارمی – آزمون در خط حمله می تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. هر دو مهاجم شانس خوبی برای گل زدن در این تورنمنت دارند.»

این سایت بازی ولز مقابل ایران را اینگونه پیش بینی کرده: «ولز در د ومین بازی مرحله گروهی با ایران روبه رو می شود و این فرصت خوبی برای آنهاست که پیش از روبه رو شدن با سخت ترین حریف شان انگلیس به سه امتیاز برسند.»

سؤال تکراری درباره انگلیس

این سایت در بررسی تیم ملی انگلیس نوشته: «آیا انگلیس می تواند قدمی فراتر بردارد و برای اولین بار بعد از سال ۱۹۶۶ قهرمان جام جهانی شود؟ این سؤالی است که هر چهار سال یک بار مطرح می شود. هرچند نمایش اخیر آن ها در سطح مورد انتظار نبوده، ولی کیفیت و عمق نیمکت تیم آن ها را در بین بهترین ها قرار می دهد. با بازیکنان جوانی مثل جود بلینگام و فیل فودن و رهبری هری کین بزرگ، انگلیس می تواند نشان بدهد که از شکست در فینال یورو ۲۰۲۰ درس گرفته و سرانجام جام را به خانه برگرداند.»

مشکلات دفاعی امریکا

از نگاه سایت ولز ۲۴۷ در این گروه تیم ملی امریکا مشکلات بیشتری نسبت به رقبایش دارد: «اولین بازی ولز در این تورنمنت مقابل امریکاست که می تواند مهم ترین بازی این تیم باشد. هرچند امریکا نشان داده که کیفیت مقابله با بهترین ها را دارد، نمایش این تیم در مرحله مقدماتی نشان داد که آن ها در دفاع و توپ گیری از حریف ضعف دارند. ولز با رهبری گرت بیل می تواند با استفاده از مشکلات امریکا در عقب زمین به پیروزی برسد.»

شانس صعود ولز

این سایت در پایان نتیجه گرفته که ولز با تکیه بر ستارگان باتجربه اش شانس خوبی برای رسیدن به مرحله حذفی دارد: «هرچند بیشتر ستارگان ولز از مصدومیت برگشته اند و این روز ها شرایط نگران کننده ای دارند، تیم راب پیج نشان داده که کیفیت و تجربه کافی برای رقابت در بالاترین سطح را دارد. با حضور بازیکنان باتجربه ای مثل گرت بیل، جو آلن و بن دیویس و همکاری شان با پدیده های جوانی مانند برنان جانسون و نکو ویلیامز، ولز شانس خوبی برای ایستادن روی سکوی دوم گروه B دارد. ولز می تواند ثابت کند که منتقدان و بدبین ها در مورد این تیم اشتباه می کنند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو