طرز تهیه املت کلم برگ با طعم خاص و دلچسب

منبع: آرگا

39

1401/7/26

08:09


طرز تهیه املت کلم برگ که یک غذای فوق العاده است را در این مقاله مطالعه می کنید. برای تهیه این غذا باید از سبزی های معطر، پنیر، تخم مرغ و ادویه های معطر استفاده نمایید.

اگر اهل املت هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه املت کلم برگ آشنا شوید. این املت متنوع طعم فوق العاده ای داشته که شما انواعی مختلفی از آن  این غذا همچون املت بادمجان، املت رولی و … در آرگا مطالعه می کنید. برای پخت یک املت جدید و متنوع در این بخش همراه ما باشید.

مواد لازم

  • پیاز متوسط: ۱ عدد
  • سیر له شده، ۱ حبه
  • کلم: ۶ برگ
  • پنیر فتا: ۱/۲ فنجان
  • روغن زیتون: ۱ قاشق غذاخوری
  • فلفل قرمز و نمک: به میزان لازم
  • سس گوجه ایتالیایی: ۴ قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ: ۲ عدد

 

طرز تهیه املت کلم برگ

طرز تهیه املت کلم برگ عالی

ابتدا مقداری روغن زیتون درون تابه ریخته و پیاز و سیر را به آن اضافه کنید. بعد از تفت خوردن مواد تکه های فلفل را به آن اضافه نمایید. توجه داشته باشید، پیاز و سیر باید نیمه شفاف شود و کاملا تفت نخورد تا سوخته شود. در صورتی که می خواهید، طعم این غذا عالی تر شود مقداری از تکه های فلفل قرمز را به مواد اضافه کنید.

استفاده از سس تند و فلفلی نیز می تواند در این غذا طعم فوق العاده ای داشته باشد. حالا باید برگ های سبز که از قبل شسته و آب اضافی آن کشیده شده درون قابلمه بریزید. شما می توانید از انواعی سبزی های معطر نیز برای این غذا استفاده کنید. در صورتی که می خواهید، طعم فوق العاده ای از این غذا را تجربه کنید، مقداری اسفناج بریزید.

حالا باید مقداری ادویه و نمک اضافه کنید. در صورتی که می خواهید مواد به خوبی پخته شود، باید درب قابلمه را قرار دهید. استفاده از سس ایتالیایی نیز در این غذا فوق العاده است. افزودن سس گوجه نیز طعم تندی این غذا را معتدل تر می کند. حالا نوبت زمان دادن به غذا است. در این مرحله تمام مواد باید به خوبی مزه بگیرند. در مدت پخت نیز آن را کمی هم بزنید.

در این مرحله از طرز تهیه املت کلم برگ باید مقداری پنیر روی آن بریزید. حالا تخم مرغ ها را روی غذا شکسته و خوب روی سطح غذا توزیع کنید. بعد از سفت شدن تخم مرغ ها غذا آماده سرو است که می توانید در ظرف دلخواه سرو کنید. شما می توانید در این غذا از انواع پنیرهای پیتزا استفاده نمایید.

مواد املت کلم برگ

استفاده از انواع ادویه های معطر و طعم دار به این غذا طعم فوق العاده ای می دهد. شما می توانید از سبزی جعفری و شوید نیز در این غذای فوق العاده استفاده کنید. افزودن تخم مرغ نیز سلیقه ای بوده و می توانید به طور درسته روی غذا بشکنید یا خوب هم بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو