در دیدار تاج با رئیس فدراسیون چین چه گذشت؟

منبع: ساعد نیوز

30

1401/7/26

12:38


ساعدنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نشستی را با همتای چینی خود برگزار کرد.

در دیدار تاج با رئیس فدراسیون چین چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از افکارنیوز، مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال امروز در مالزی با رئیس فدراسیون فوتبال چین نشست مشترکی را برپا کرد.

در این جلسه، رئیس فدراسیون فوتبال چین درباره دلایل کناره گیری این کشور از میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا عنوان کرد:سیاست کشور ما رساندن کرونا به صفر است. بر این اساس، به رغم اینکه حدود ۴ میلیارد دلار هزینه برای میزبانی این مسابقات صورت گرفته بود، اما در احترام به پروتکل ها و سیاست های کلی، تصمیم گرفتیم از میزبانی جام ملت ها صرف نظر کنیم.وی از ایران به عنوان ریشه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا یاد و ابراز امیدواری کرد همکاری های دو فدراسیون در آینده تقویت شود.

رئیس فدراسیون فوتبال چین خاطرنشان کرد:یکی از اهداف میان مدت ما با از میان رفتن ویروس کووید، ایجاد ارتباطات وسیع، گسترده و همه جانبه با فوتبال ایران است.

همچنین، در این جلسه پیرامون برنامه ریزی مشترک دو فدراسیون در دو حوزه فوتبال بانوان و تیم های ملی زیر ۱۶ سال آقایان توافق نظر صورت گرفت و مقرر شد برنامه های مربوطه وارد فاز اجرایی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال چین ضمن ابراز تمایل جهت سفر به ایران از آمادگی فدراسیون متبوعش جهت میزبانی از اردو های تیم های ملی و باشگاهی ایران در کشور خود خبر داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو