واکنش منتقدین به بازی A Plague Tale: Requiem

منبع: زومجی

37

1401/7/26

22:15


واکنش منتقدین به بازی A Plague Tale: Requiem

A Plague Tale: Innocence را می‌توان یک بازی سرگرم کننده و جذاب دانست که روایت‌گر داستان خواهر و برادری بود که برای زنده‌ماندن تلاش می‌کنند و پایان‌ آن، به‌گونه‌ای بود که کاربران انتظار ساخته شدن ادامه آن را داشتند. استودیو اسوبو با تایید دنباله این بازی به‌دنبال گسترش تجربه و جهانی رفت که توانسته بود تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد.

A Plague Tale: Requiem باتوجه‌به نمایش‌های خود نوید یک محصول بهتر را می‌دهد که در آن احتمال می‌رود بعضی از مشکلات نسخه قبل رفع شده باشد. حال چند سال از وقایع نسخه پیشین می‌گذرد و هیوگو به‌خوبی به قدرت خود مسلط شده و می‌تواند یک کمک حال واقعی برای خواهر خود باشد. امروز این بازی رسما عرضه شد و میانگین امتیازهای آن نوید یک محصول سرگرم کننده را می‌دهد. در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی A Plague Tale: Requiem خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

A Plague Tale: Requiem

  • سازنده: استودیو اسوبو
  • ناشر: فوکس اینترتینمنت
  • سبک: ماجراجویی
  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ

آمیسیا و هوگو و گل‌های قرمز در بازی A Plague Tale: Requiem

گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰

A Plague Tale: Requiem در هر زمینه‌ای نسبت به نسخه پیشین پیشرفت داشته و المان‌ها را گسترش داده است. یک محصول اساسی، عالی ساخته شده، از نظر بصری خیره کننده و به‌طور کامل تجربه‌ای درگیر کننده را شاهد هستیم.

گاردین: ۸۰ از ۱۰۰

A Plague Tale: Requiem از ابتدا تا انتها تعادل خوبی را میان موارد تلخ و پوچ به‌وجود آورده است. مواردی مثل سکانس‌های دردناک که در جریان آن هیوگو با مواردی دست‌وپنجه نرم می‌کند که هیچ بچه‌ای در آن سن نباید آن‌ها را تجربه کرده یا سکانس‌های اکشن‌ای که در آن‌ها باید از سونامی موش‌ها فرار کنید. بااین‌حال حتی در مسخره‌ترین شرایط، Requiem همیشه ایده‌های جدی خود را دارد. درنهایت، این بازی‌ای در مورد زندگی با یک بیماری غیرقابل درمان، کشمکش‌های روزمره، تهدید شرایط بیرونی که اوضاع را بدتر می‌کند، اهمیت امید و حقیقت تلخی است که به ما می‌گوید بعضی وقت‌ها چیزی وجود ندارد.

گیم اینفورمر: ۸۰ از ۱۰۰

با مشاهده دور دوم تیتراژ A Plague Tale: Requiem راحت شدم. این راحتی به‌خاطر این نبود که از بازی لذت نبردم، بلکه ماجراجویی دِ رون‌ها (فامیل امیسیا و هیوگو) در اکثر مواقع حساس و استرس‌زا بود. احساس می‌کنید بیش از اندازه طولانی است و در مواردی مثل تقلب، درد و رنج دِ رون‌ها، به‌طرز عجیبی سادیستیک ظاهر شده است. این در حالی است که در زمان‌های دیگر کارهای انجام شده توسط استودیو آسوبو مثل داستان سرایی پر آب و تاب و سیستم مخفی‌کاری موش‌ها را ستایش می‌کنم. خوش‌بختانه، Requiem بیش‌ از یک دنباله به‌نظر می‌رسد و باتوجه‌به تجربه‌ای که کسب کردم، برای ادامه احتمالی این ماجراجویی هیجان‌زده هستم. اما، اگر استودیو برنامه‌ای برای ایجاد وقفه برای این مجموعه داشته باشد، مطمئن باشید که Requiem با یک عملکرد خوب ظاهر خواهد شد.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

A Plague Tale: Requiem به‌شدت المان‌های خلق شده توسط نسخه Innocence را تغییر نداده است. اما، با تکیه بر نقاط قوت خود به‌عنوان یک افسانه کاراکتر محور در ساختاری تاریخی که اغلب نادیده گرفته شده است، داستان دیگری را روایت می‌کند که آن را به یاد می‌سپارید.

وی‌جی‌سی: ۴۰ از ۱۰۰

A Plague Tale: Requiem بعضی وقت‌ها یک بازی ماجراجویی متقاعد کننده است که متاسفانه توسط عملکرد فنی ضعیف و یک گیم‌پلی ساده، خسته‌کننده و تکراری آسیب دیده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو