معرفی 5 بادی اسپلش محبوب ایرانی و خارجی

منبع: زیبامون

38

1401/7/27

09:53


بهتر است برای خرید این خوشبوکننده محصولات پرطرفدار بازار را شناسایی کرده و آن‌ها را خریداری کنیم. پس این شما و این بادی اسپلش‌های محبوب بازار...

معرفی 5 بادی اسپلش محبوب ایرانی و خارجی

همه‌ی ما دوست داریم که همیشه خوشبو باشیم و چه چیزی بهتر از اینکه برای خوشبو بودن از بادی اسپلش استفاده کنیم. بادی اسپلش خوشبوکننده‌ای است که قابلیت استفاده برروی پوست را دارا بوده و به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. همچنین، قیمت آن نیز در مقایسه با عطر و ادکلن بسیار مناسب‌تر است. بنابراین، منطقی است که بخواهیم برای خوشبو کردن بدن از این محصول استفاده کنیم. البته، بهتر است برای خرید این خوشبوکننده محصولات پرطرفدار بازار را شناسایی کرده و آن‌ها را خریداری کنیم. پس این شما و این بادی اسپلش‌های محبوب بازار...

 

بادی اسپلش چیست؟

پیش‌تر به توضیح مختصری از بادی اسپلش پرداختیم و آن را با عطر و ادکلن مقایسه کردیم، اما قصد داریم تا این محصول را به طور کامل به شما معرفی کنیم و سپس به دنبال بادی اسپلش‌های محبوب بازار برویم.

بادی اسپلش ترکیبی از روغن‌های معطر یا خوشبوکننده‌ها با آب و مواد آبرسان است. به دلیل اینکه در بادی اسپلش خوشبوکننده با آب رقیق می‌شود، سبک‌تر بوده و عطر آن افراد را اذیت نمی‌کند. به همین دلیل، افرادی که به دلیل آلرژی یا بیماری‌های نفسی قادر به استفاده از ادکلن نیستند، می‌توانند این خوشبوکننده را روی بدن خود اسپری کنند.

همچنین، این خوشبوکننده دارای مواد آبرسان است و اسپری کردن مستقیم آن بر روی بدن موجب آبرسانی به پوست می‌شود. بادی اسپلش‌ها از تعریق بدن هم جلوگیری می‌کنند و بهتر است که بعد از حمام و هنگامی که پوست تمیز است از آن‌ها استفاده شود.

بادی اسپلش‌ها نسبت به عطر و ادکلن‌ها قیمت پایین‌تری دارند و برای استفاده روزانه یا هدیه دادن به دیگران مناسب به نظر می‌رسند.

 

۵ بادی اسپلش محبوب ایرانی و خارجی

 

 

اگر به دنبال خرید بادی اسپلش هستید، بهتر است نوعی را خریداری کنید که در بازار محبوب است و امتحانش را پس داده است. به همین منظور و برای راحتی کار شما، در ادامه به ۵ مورد از بادی اسپلش‌های محبوب و پرطرفدار اشاره شده است. با این بادی اسپلش‌ها آشنا شوید و اگر تمایل داشتید، نسبت به خرید انواع بادی اسپلش در موتنرو اقدام کنید.

۱. بادی اسپلش ایرانی مای

برند محبوب مای را که همه می‌شناسند، برندی که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی آغاز کرده و محصولاتش را تحت لیسانس آلمان تولید می‌کند.

این برند چند سالی است که بادی اسپلش را نیز به لیست محصولات خود اضافه کرده و این خوشبوکننده را با کیفیت بسیارعالی به بازار عرضه می‌کند. از ویژگی‌های بادی اسپلش‌های مای می‌توان به حجم مناسب، قیمت به صرفه و اقتصادی، پخش بوی قوی و ماندگاری مناسب، ضد تعریق بودن و آبرسانی به پوست اشاره کرد.

 

۲. بادی اسپلش ایرانی کالیستا

 

 

کالیستا یک برند ایرانی بسیار موفق در زمینه تولید لوازم آرایشی است. بادی اسپلش‌های این برند کیفیت بسیار بالایی دارند و متناسب با فصول مختلف تولید می‌شوند. خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم کنندگی، مادنگاری بالا و بخش بو متوسط از ویژگی‌های بادی اسپلش‌های کالیستا است. بادی اسپلش‌های این برند عطر فوق‌العاده‌ایس دارند و با استفاده از آن‌ها حس طراوت و تازگی در شما بیدار می‌شود.

۳. بادی اسپلش ایرانی سی گل

برند سی گل مدت‌ها است که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و نیازی به معرفی ما ندارد. بادی اسپلش‌های این برند جزء بادی اسپلش‌های محبوب بازار هستند و هر کدام عطر و بوی فوق‌العاده‌ای دارند. ضد تعریق بودن، دارا بودن خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی و ماندگاری بالا از جمله ویژگی‌های این خوشبوکننده‌ها است. بادی اسپلش سی گل بعد از اصلاح و استحمام روی پوست اسپری کنید و برای ساعات طولانی از بوی خوش آن لذت ببرید.

 

۴. بادی میست  خارجی ریچنا

بادی میست نوع جدیدی از بادی اسپلش است و کارآیی مشابهی با آن دارد. بادی میست‌های ریچنا دارای ماندگاری ۱۲ ساعته هستند و پوست را آبرسانی می‌کنند. نوعی از این بادی میست برای آقایان و بانوان مشترک است و هر دو گروه می‌توانند از آن استفاده کنند. بادی میست‌های ریچنا تولیده کشور کره جنوبی هستند.

 

۵. بادی میست خارجی اوریفلیم

اوریفلیم یک برندی سوئدی است که بادی میست‌های بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. خوشبوکننده‌های این برند عطر بسیار ملایمی دارند و برای مصرف روزانه مناسب هستند. نوع جدید بادی میست‌های اوریفلیم ضد تعریق هستند و آلودگی‌ها و چربی‌های روی پوست را تمیز می‌کنند. بادی میست‌های اورفیلیم رایحه‌های بی‌نظیری دارند و حس خاطره‌انگیزی را از شما در ذهن نزدیکانتان ثبت می‌کند.

 

با بادی اسپلش، بوی خوش تان جلوتر از شما حرکت می کند...

بادی اسپلش جایگزین بسیار مناسبی برای ادکلن‌های گران قیمت است. این خوشبوکننده بدن نسبت به ادکلن‌ها قیمت بسیار مناسب‌تری داشته و برای کسانی که از حجم بالایی از خوشبوکننده استفاده می‌کنند بسیار مناسب است. همچنین، عطر این خوشبوکننده نسبت به ادکلن بسیار سبک‌تر و ملایم‌تر است و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

حالا، اگر شما هم دلتان می‌خواهد که از این خوشبوکننده‌ها استفاده کنید و تمام محیط را غرق در عطر خود کنید، از مو تن رو کمک بگیرید. مو تن رو فروشگاهی است که انواع بادی اسپلش را با قیمت بسیار مناسب و در برندهای مختلف به آقایان و بانوان عزیز ارائه می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو