انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

منبع: پلازا

52

1401/7/27

10:37


انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

وقتی صحبت از طراحی وب سایت های اینترنتی میشود خواه نا خواه باید در مورد گسترش کسب و کار صحبت کنیم.

فهرست عناوین مطلب:

یک سایت و هزار سوال!

.وقتی که ما یک خواستار یک وبسایت اینترنتی میشوم در همان لحظه ای که به آن فکر میکنیم هزاران سوال برای ما پیش می آید. سوالاتی مثل یک وب سایت کوچک بهتر است یا یک وب سایت پیشرفته، طراحی سایت را خودمان انجام دهیم یا یک شرکت طراحی سایت.

ولی مهم ترین سوالی که باید در این لحظه به ذهن شما خطور کند این است که آیا اصلا یک شرکت طراحی سایت باید که ویژگی هایی داشته باشد که من بتوانم به راحتی به آن اعتماد کنم و پروژه خود را به دست آن بسپارم. با وبسکو همراه باشید را راهنمایی های لازم را به شما دوستان ارائه دهیم.

سابقه ، مهم تر از هر چیز

اولین موردی که باید در انتخاب شرکت در نظر داشته باشید داشتن سابقه و رزومه کافی میباشد. البته باید توجه داشته باشید که در این بین شرکت های نوپایی وجود دارند که شاید کارشان خیلی عالی باشد، ولی باید قبول کرد که اعتماد کردن به آن ها از طرف ما کمی سخت خواهد بود.

توجه داشته باشید که وقتی در حال بستن قرارداد با یک شرکت میباشید باید از آن ها رزومه درخواست کنید و نمونه کار های انجام شده توسط آن ها را مشاهده کنید، در این صورت اعتماد کردن به آن ها میتواند برای شما خیلی راحت تر باشد.

تخصص مورد نیاز

در کل وقتی که از یک شرکت صحبت میکنیم فکرمان به حیطه کاری آن ها میرود و میبینیم که تخصص آن ها چه چیز یا کاری میباشد. وجود تخصص در نیرو های یک شرکت طراحی سایت اصفهان بسیار مهم میباشد، و در کل پیش نیاز طراحی یک وب سایت خوب تخصص است.

این نیرو ها باید متعهد باشند و توانایی بالایی در طراحی سایت داشته باشند و همچنین از نیاز های مشتری به صورت کامل آگاه بوده و راه های گسترش کسب و کار مشتری را در نظر بگیرند. ثابت شده که موفق ترین شرکت ها، نو آفرین ترین آن ها در طراحی سایت میباشند.

تعهد بالا

همانطور که پیش تر نیز گفته شد یکی از مهم ترین فاکتور های یک شرکت طراحی سایت تعهد بالای آن میباشد تا پروژه های مشتریان به صورت کامل و تمیز تحویل داده شود. تعهد بالا در نتیجه به زمان مناسب تحویل پروژه، شکل و شمایل مناسب و… ختم میشود.

توجه داشته باشد ما روی تعهد تاکید بسیار زیادی داریم چونکه بسیار مهم و ضروری میباشد. مواقعی میباشد که وب سایت مشتری بعد از تحویل به مشکل بر میخورد و این وظیفه آن شرکت میباشد که مشکل را برطرف کند، چرا که حل کردن آن در توان مشتری نخواهد بود.

خدمات

حتما خدمات پس از فروش به گوشتان خورده است، این موضوع به طراحی سایت نیز مربوط میشود. چرا؟ چونکه بعد از تحویل وب سایت شرکت تحول دهنده موظف است به مدت 24 ساعت از شما پشتیبانی کند و در بروز هرگونه مشکل آن را برطرف کند.

خدمات مهم دیگری نیز در این بین وجود دارند که در صورت انجام گرفتن توسط شرکت، اعتبار آن را افزایش میدهد. خدماتی همانند سئو، ساخت صفحات جدید، کنترل کردن پنل کاربری و… از دیگر خدمات مهم یک شرکت طراحی وب سایت میباشد.

سئو

سئو نیز بسیار بسیار مهم میباشد و باید به آن توجه خواصی داشته باشید. در واقع باید از این موضوع آگاه باشید که وب سایت شما بدون وجود یک سئوی خوب یک وب سایت مرده به حساب می آید و اصلا توسط موتور های جست و جو نمایش داده نمیشود.

شما باید در انتخاب یک شرکت باید به این موضوع بسیار توجه داشته باشید و مطمئن باشید که آن شرکت میتواند به صورت کامل از پس این موضوع بر بیاید. در این موضوع هم هیچ ادعایی برای شما بهتر از نمونه کار نخواهد بود. پس باز هم تاکید میشود که نمونه کار ها و زرومه های شرکت را برسی کنید.

نقش سئو در طراحی سایت

استفاده از سرور و هاست ها قدرتمند

خصلت بسیار مفیدی که در شرکت ها موفق وجود دارد این است که آن ها از سرور ها و همچنین هاست های بسیار قدرتمند و پر سرعت استفاده میکنند. تنها راهی که شما را به وب سایتی که واقعا میخواهید میرساند بهره بردن آن از هاست های قدرتمند میباشد.

همچنین نکته ای دیگر هم که بهتر است بدانید این است که وب سایت شما بهتر است از گواهی نامه امنیت و یا ssl استفاده کند. در این صورت کاربران راحت تر به شما اعتماد کرده و همچنین از نظر سئو نیز زود تر پیشرفت خواهید کرد.

اگاه باشید از خواص یک سرور خوب:

  • بالا بردن امنیت اطلاعات موجود در وب سایت
  • کاهش خطا
  • افزایش سرعت کارهای روزانه
  • رشد و گسترش برای شما چندن برابر میشود
  • پک آپ گیری به صورت خودکار در زمان های مشخص

کلام آخر

به عنوان نکته اخر نیز توجه داشته باشید که وقتی پروژه خودتان را از شرکت تحویل گرفتید، آن شرکت موطف است که آموزش هایی که برای شما نیاز است را به شما بدهد. به طور مثال بهتر است که شما بدانید چگونه باید مقاله در وب سایت خودتان قرار دهید و یا محصولاتی که میخواهید را در وب سایت قرار دهید.

خبر خوبی که برای شما دوستان عزیز نیز وجود دارد این است که شما میتوانید با استفاده از آموزش وردپرس، خودتان وب سایت خودتان را طراحی کنید. التبه توجه داشته باشید که طراحی وب سایت برای تازه کار ها ساده نخواهد بود ولی با آموزشی که ما در اختیار شما قرار داده ایم و با کسب تجربه میتونید به وب سایت خودتان به در آمد های خوبی دست پیدا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو