چگونه بفهمیم مردی متاهل است یا مجرد؟

منبع: دلتا پیام

50

1401/7/27

16:09


بعضی مردان تنوع طلب در پی روابط خارج از ازدواج هستند و سعی می‌کنند خود را مجرد جلوه دهند.

بعضی مردان تنوع طلب در پی روابط خارج از ازدواج هستند و سعی می‌کنند خود را مجرد جلوه دهند.

نشانه های متاهل بودن مردان

بسیاری از مردان متاهل به دلایل مختلف از سردی روابط با همسرشان گرفته تا تنوع طلبی شخصی، به دنبال تجربه‌هایی خارج از ازدواج هستند که بسیاری از دختران را دچار سردرگمی در روابط و آسیب عاطفی می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نشانه های متاهل بودن مردان می‌پردازیم.

نشانه های متاهل بودن مردان

مردان متاهل برای اینکه شانس ارتباط با شما را از دست ندهند یا مجبورند دروغ بگویند و یا کاملا بصورت حرفه ای راز خود را از شما مخفی نگه می دارند

داشتن چندین خط موبایل به صورت همزمان

استفاده از چندین خط تلفن و موبایل (بخصوص موبایل‌های اعتباری) بسیاری از مردان متاهل از ترس اینکه ردی از خود بجا نگذارند مجبور هستند از شماره‌های موقت خود برای ارتباط با شما استفاده کنند و چندین موبایل با خود حمل می‌کنند.

نشانه های متاهل بودن مردان

صحبت کردن با شما فقط در زمان مشخص

فقط زمان‌های مشخصی می‌توانند با شما تلفنی صحبت کنند. (مخصوصا ساعات اداری) معمولا در شب‌ها با شما صحبت نمی‌کنند یا فقط در بعضی از شب‌ها با شما تماس می‌گیرند.بعضی وقت‌ها که به او زنگ می‌زنید، نه جوابی هست و نه خبری و بعد از ساعت‌ها یک پیامک دریافت می‌کنید. کلا در جواب دادن تلفن منظم نیستند.بیشتر از طریق پیامک با شما در ارتباط است و سعی می‌کند تماس تلفنی چندانی با شما نداشته باشد.

روزهای آخر هفته ناپدید می‌شوند

یک مرد متاهل همیشه در روزهای تعطیل و آخر هفته برنامه‌اش پر است و حاضر نیست با شما برنامه خاصی داشته باشد. این مورد در ایام تعطیلات رسمی و عید به اوج خودش می‌رسد.

پنهان کردن شما از دوستان و خانواده از نشانه های متاهل بودن مردان

مردان متاهل سعی می‌کنند شما را از خانواده و دوستان نزدیک خود مخفی نگه دارند و هیچ وقت شما را به آن‌ها معرفی نمی‌کند. هیچ وقت آدرس دقیق خانه‌اش را به شما نمی‌گوید و کلا اطلاعات جزئی و دقیقی از خودش فاش نمی‌کند و همیشه زندگی و سبک او برای شما یک معمای بزرگ است.

شما را به مکان‌های عمومی نمی‌برد

یک آقای متاهل هیچ وقت شما را به مکان‌های عمومی و شلوغ نمی‌برد. مرد متاهل همیشه از ترس اینکه مبادا شناخته شود سعی می‌کند در محل‌های خلوتی با شما قرار بگذارد. مرد متاهل در مکان‌های عمومی و قرار ملاقات، قدری عصبی است و اضطراب محسوسی در رفتار او مشاهده می‌شود و ممکن است رفتارهای خاصی از خودش بروز دهد.

شما را به خانه‌اش دعوت نمی‌کند، از نشانه های متاهل بودن مردان

اکثر مردان متاهل باید تا یک وقت خاصی در منزل باشند. اگر می‌بینید که بعد از ساعاتی آشفته به‌نظر می‌رسد و احساس می‌کند باید سریع‌تر به منزل برود، به احتمال قوی او یک مرد متاهل است. مرد متاهل هیچ وقت نمی‌خواهد شما را به خانه‌اش دعوت کند و سعی می‌کند تا شما را متقاعد سازد که در منزل و محل شما قرار ملاقات تنطیم کند.

رابطه عاطفی با مردان متاهل

پیشنهاد مطالعه: مطلب رازهایی که زنان هرگز به مردان نمی‌گویند را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو