معرفی چند مدل از بهترین ساید بای سایدهای دوو

منبع: دلبرانه

47

1401/7/27

16:58


بهترین ساید بای سایدهای دوو

دوو یکی از برندهای معروف کروه جنوبی است. این برند با توسعه محصولات خود، چندین زیرمجموعه از کمپانی‌ها را در کشورهای مختلف شامل می‌شود که هر کدام به صورت مستقل کار می‌کنند. دوو، محصولات و لوازم خانگی متعددی را تولید می‌کند. یخچال‌های ساید بای ساید از جمله محصولات دوو است که با ویژگی‌های مختلف مانند سیستم گردش هوا، سرمایش فلزی، کمپرسور اینورتر دیجیتال و هر آن چیزی که لازمه یک یخچال حرفه‌ای است تولید می‌شود. ما در اینجا به معرفی چند نمونه از این یخچال‌ها پرداخته‌ایم:

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133MW

ساید بای ساید D2S-3133MW یک یخچال ۳۲ فوتی است که گنجایش یخچال آن ۲۴۴ و گنجایش فریزر آن هم ۴۴۰ است. نوع مقاومت این یخچال در برابر برفک نیز از نوع نوفراست، یعنی بدون برفک است. مصرف انرژی یخچال D2S-3133MW در رده +A است که کمترین مصرف انرژی محسوب می‌شود. این یخچال همچنین مجهز به سامانه کنترل سرمایشی است. یعنی یخچال با قابلیت تشخیص دمای بیرون، دمای درون یخچال را با محیط سازگار می‌کند. درِ هوم‌بار از دیگر ویژگی‌های خوب یخچال D2S-3133MW است که امکان دسترسی آسان به مواد غذایی را بدون باز کردن کامل در و هدررفت انرژی آن ایجاد می‌کند. یخچال D2S-3133MW به آبسردکن و یخ‌ساز نیز مجهز است. یخچال D2S-3133MW علیرغم این ویژگی‌ها قیمت مناسبی دارد. به طور کلی، یخچال‌های ساید بای ساید، از نظر قیمت در رده بالا قرار دارند؛ اما این یخچال قیمت بسیار مناسبی دارد و در لیست رده‌های قیمتی پایین قرار دارد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915MW

یخچال D4S-2915MW نیز یک یخچال ۲۸ فوتی است که گنجایش یخچال آن ۳۹۴ و وزن آن ۱۱۰ کیلوگرم است. نوع مصرف انرژی این ساید بای ساید نیز A+ است و نوع مقاومت آن در برابر برفک از نوع نوفراست است. یخچال D4S-2915MW مجهز به هوم بار و پنل لمسی جهت نمایش تنظیمات دمای یخچال، قفل کودک و… است. این یخچال همچنین از سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر، سامانه فیلترینگ بوزدایی، باکتری‌زدایی و تصفیه هوا برخوردار است. آبسردکن و یخ‌ساز و سیستم هشدار باز بودن در نیز از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این ساید بای ساید است. کمپرسور یخچال نیز از نوع اینورتر است.

یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133GW

ساید بای ساید D2S-3133GW یک یخچال ۳۲ فوتی با ۱۲۰ کیلو وزن است که گنجایش یخچال آن با ۴۴۰ لیتر بسیار بالا و جادار است. این یخچال نیز از نظر مصرف انرژی در رده A+ قرار دارد و نوع مقاومت آن در برابر برفک، نوفراست است. شاید موضوع میزان مصرف انرژی یخچال خیلی برایتان مهم نباشد؛ اما این ویژگی بسیار مهم است؛ زیرا با خرید یخچال کم مصرف می‌توانید از دریافت قبض برق با مبلغ بالا جلوگیری کنید. ساید بای ساید D2S-3133GW از ویژگی‌های و قابلیت‌های خوب دیگری همچون چشم الکترونیکی هوشمند، سامانه سرمایش فلزی، آبسردکن و یخساز اتوماتیک، هوم بار، پنل لمسی، سامانه خودکار بسته شدن درب‌ها، فناوری کاهش مصرف انرژی، سامانه فیلترنیگ هوا و ضدباکتریال و حالت ذخیره انرزی هوشمند (ECO)برخوردار است. در رابطه با کمپرسور این یخچال نیز باید گفت که کمپرسور D2S-3133GW نیز از نوع اینورتر است. یخچال D2S-3133GW از نظر قیمت در رده متوسط قرار دارد و حتی می‌توان گفت در مقایسه با نمونه‌های مشابه خود، کاملا ارزان و مقرون به صرفه است.

یخچال ساید بای ساید دوو دوو مدل D2S-1037SS

ساید بای ساید D2S-1037SS برخلاف سه مدل قبلی، یک یخچال ۳۷ فوتی است. بنابراین گنجایش یخچال آن ۵۰۰ و گنجایش فریزر آن ۲۷۷ لیتر است. مصرف انرژی این یخچال نیز به مانند اکثر یخچال‌ها و ساید بای سایدهای دوو A+ است و نوع مفاومت آن در برابر برفک از نوع نوفراست است. برخورداری از کمپرسور اینورتر، هوم بار، پنل لمسی، سامانه سرمایش سریع یخچال و فریزر، محفظه نگهداری مخصوص گوشت، سامانه‌های ضدآلودگی و ضدباکتری، برخورداری از سامانه ضد بو، طبقات شیشه‌ای بدون فریم، سیستم انجماد سریع فریزر و سیستم هشدار باز بودن درها از دیگر قابلیت‌ها و امکانات این ساید بای ساید است. ساید بای ساید D2S-1037SS نیز نسبت به نمونه‌های مشابه از برندهای دیگر قیمت بسیار مناسبی دارد. با این حال، قیمت آن نسبت به مدل‌های معرفی شده قبلی کمی بالاتر است. بنابراین اگر خرید این یخچال کمی برایتان سخت و سنگین است، می‌توانید با خرید یخچال قسطی دوو، این مشکل را حل کنید.

یخچال دوو مدل D4S-0034SS

ساید بای ساید D4S-0034SS یک یخچال ۳۴ فوتی است؛ اما علیرغم آنکه ۳۴ فوت است اما جز گران‌ترین ساید بای سایدهای دوو است. دلیل این موضوع ویژگی‌ها و امکانات خوب این ساید بای ساید است. با این حال در این مورد نیز می‌توانید با استفاده از امکاناتی چون خرید لوازم خانگی به صورت قسطی به خرید این یخچال یا هر محصول دیگر اقدام کنید. یخچال D4S-0034SS از نظر مصرف انرژی در رده A+ قرار دارد، وزن آن ۱۱۵ کیلوگرم است و گنجایش یخچال و فریزر آن به ترتیب ۴۴۰ و ۲۴۴ لیتر است. یخچال D4S-0034SS از نظر ظاهری دارای سه درب است و بر روی دو در آن هوم بار و پنل لمسی قرار داده شده است. این یخچال همچنین از ویژگی‌هایی چون سامانه فیلترینگ هوا، سامانه ضدبو و تصفیه هوا برخوردار است و کمپرسور آن از نوع اینورتر است.

سخن نهایی

دوو یخچال و فریزرهای زیادی را در مدل‌ها، رنگ‌ها، ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف تولید و عرضه کرده است. با این حال ساید بای سایدهای این برند خوب و محبوب، در تمام مدل‌ها از یک ویژگی مشترک و خوب برخوردار است و این ویژگی چیزی نیست جز قیمت مقرون به صرفه و مناسب تمام ساید بای سایدها. ما معتقدیم حتی گران‌ترین ساید بای ساید دوونسبت به سایر برندها قیمت مناسبی دارد و خرید آن کاملا مقرون به صرفه است. شما در این مدل‌ها می‌توانید از امکاناتی برخوردار شوید که تنها در برندهای بسیار معروف و گران‌قیمت وجود دارد. در کنار این ویژگی، محصولات دوو دارای قابلیت‌های خوبی هستند که دوام، کیفیت و زیبایی آن‌ها را برای سالیان متمادی تضمین می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو