چهره ها و بازیگران ایرانی که داغ فرزند دیده اند+عکس

چهره ها و بازیگران ایرانی که داغ فرزند دیده اند+عکس


منبع: آکا

55

1401/7/27

17:27


در این مطلب تصاویر هنرمندان ایرانی که در زمان زندگیشان داغ فرزند دیده اند را گردآوری کرده ایم هنرمندانی همچون نسرین مقانلو تا زهره حمیدی.

رابطه بین والدین و فرزندان یکی از عمیق ترین روابط در زندگی است و به همین خاطر مرگ و از دست دادن فرزند تراژدی نهایی و سخت‌ترین تجربه برای هر پدر و مادری است. از آنجایی که مرگ و زندگی دست خداست، بازیگران نیز همچون دیگر اقشار جامعه از این قاعده مستثنی نیستند. در این مقاله از مجموعه مقالات آکا, به معرفی بازیگرانی می پردازیم که متأسفانه داغدار فرزند جوان خود شده و به سوگ او نشسته اند.

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان جزو هنرمندانی است که چند روزیست به سوگ پسر 26 ساله خود نشسته است. ارشیا خلیلیان پسر نسرین مقانلو متولد 18 شهریور 1375 در آمریکا بود که به علت عارضه مغزی در گذشت. پسر جوان نسرین مقانلو تجربه بازیگری و آهنگسازی نیز داشت و در فیلم موچه خوار برای اولین بار با مادرش همکاری نمود.

ضجه زدن جگرسوز نسرین مقانلو روی مزار پسرش + عکس گل کوچیک

زهره حمیدی

زهره حمیدی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون نیز جزو سلبریتی هایی است که داغ فرزند بر دل دارد. این بانوی هنرمند چند سال پیش پسر بیست و هفت ساله خود حامد را به علت ایست قلبی در خواب از دست داده است.

پسر خانم بازیگر به ورزش و بدنسازی علاقمند بوده و به همین دلیل درگیر استفاده از داروهای حجم و عضله سازی در باشگاه شد و این داروها روی قلبش تاثیر گذاشت و متأسفانه به همین علت در خواب دچار ایست قلبی شد. زهره حمیدی به جز حامد سه فرزند دیگر دارد، حمید و مهتا خارج از ایران هستند و بیتا در ایران زندگی می کند.

بیوگرافی زهره حمیدی و همسرش حسین حمیدی و ماجرای فوت پسرش + عکس - شبونه ⭐️

 

حامد سلطانی

حامد سلطانی که اجرای برنامه معلی، اعجوبه ها، میدون، سلام صبح بخیر و... را بر عهده داشته و در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز فعالیت می کند، یکی دیگر از چهره های شناخته شده ای است که در 13 خرداد 1401 در سانحه تصادف همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داده است.

او چند سال پیش با خانم فائزه صفری ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی بود. تصویری که از پسر فوت شده حامد سلطانی مشاهده می کنید، عکسی است که خود آقای مجری در صفحه ایسنتاگرامش منتشر کرده است.

همسر حامد سلطانی کیست +عکس فائزه صفری | ساتین ⭐️

کمال طباطبایی

زنده یاد سید کمال طباطبایی؛ تهیه کننده سینمای ایران و بنیان‌گذار پخش سریال های شبکه خانگی بود که در زمان حیاتش داغ فرزند دید و پسر جوانش را از دست داد. سید علی طباطبایی پسر کمال طباطبایی متولد 2 آبان 1362 در تهران که در آثاری چون آشپزباشی، قلب یخی، بچه های نسبتا بد، اسب سفید پادشاه و... ایفای نقش نموده بود، 8 شهریور 1394 به یکباره دچاره حمله قلبی شد و به علت ایست قلبی درگذشت. سید کمال طباطبایی پدر علی هم چهار سال بعد از فوت پسرش با حمله قلبی فوت کرد.

سید کمال طباطبایی درگذشت

 

کاظم هژیر آزاد

کاظم هژیر آزاد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که آخرین حضورش در تلویزیون به بازی در سریال بی همگان و بی نشان برمی‌گردد، یکی از هنرمندانی است که پسر جوانش آرمان را از دست داده است.

پسر 36 ساله این بازیگر در 8 شهریور 1400 پسر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فوت کرده است. کاظم هژیر آزاد سالهاست با خانم زویا امامی ازدواج کرده و به جز آرمان یک پسر دیگر به نام آرش نیز دارد که موزیسین و مدرس پیانو است.

آرمان هژیرآزاد پسر بازیگر معروف درگذشت + علت فوت

 

کریم قربانی

کریم قربانی بازیگر طنازی که در فیلم هایی چون ستایش، عاشقانه، مختارنامه، ایستاده در غبار و... ایفای نقش نموده است، جزو هنرمندانی است که به سوگ فرزند جوان خود نشسته است.

او سالها پیش با خانوم صدیقه آبادی خواه ازدواج کرده حاصل این ازدواج دو پسر به نامهای امین و امیر است که یک پسرش به نام امیر را در سال 94 بر اثر ایست قلبی از دست داده است.

این بازیگر با اهدای اعضای فرزندش به بیماران نیازمند پیوند عضو، به آن ها زندگی دوباره بخشیده است.همسر این بازیگر در سال 1370 در گذشته است.

کریم قربانی بازیگر سرشناس سینمای ایران از اعضای بدن پسرش گذشت

حمید مظفری

حمید مظفری که در آثاری چون پهلوانان نمی میرند، فردا دیر است، مختارنامه، چه کسی به سرهنگ شلیک کرد و... به نقش آفرینی پرداخته است، یکی دیگر از چهره هایی است که داغدار فرزند جوانش شده است. پسر جوان حمید مظفری بدون هیچ بیماری دچار ایست قلبی شده است.

یک هنرمند دیگر داغدار فرزند جوانش شد/ فرزند حمید مظفری درگذشت

حمید مظفری علاوه بر بازیگری، به عنوان کارگردان نمایش، مدرس، پژوهشگر، نویسنده، چهره‌پرداز و طراح صحنه و لباس نیز سابقهٔ فعالیت دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو