کدام چهره های معروف ایرانی متولد 28 مهر هستند؟

منبع: آکا

32

1401/7/28

10:36


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 28 مهر بدنيا آمده يا

آکاایران: امروز 28 مهر ماه 1401 مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون شهاب رمضان،سعید معروف و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

دانلود آهنگ شهاب رمضان هیچ شمعی مث چشمات آتیش بازی نداره [با متن کامل قطعه]

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 28 مهر ماه متولد شده اند

 

شهاب رمضان

شهاب رمضان (زادهٔ ۲۸ مهر ۱۳۵۸ در تهران) خواننده، و آهنگساز، موسیقی پاپ ایرانی است.

دانلود آهنگ شهاب رمضان عاشق بی ادعا { تو یه مسکنی واسه خستگیا }

وی در سال ۱۳۵۸ خورشیدی در تهران به دنیا آمد. علاقهٔ زیاد او به موسیقی در دوران کودکی و نیز حمایت و تشویق پدر و مادرش که همواره خود را مدیون آنها می‌داند موجب گردید تا تحت نظر استادان برجسته‌ای نظیر استاد مهدی شمس نیکنام و آندره مرادیان در زمینه آواز سلفژ و پیانو به تحصیل موسیقی بپردازد.

او نخستین آثار خود را با همکاری شرکت آفاق فیلم (موسیقی متن) در تله فیلم‌های سینمایی آغاز کرد و در ادامهٔ فعالیت‌های خود با کارگردان‌های برجسته‌ای چون کاظم معصومی، آرش معیریان، اکبر منصور فلاح و اسماعیل فلاح‌پور در فیلم‌های اوهام، زهر و پادزهر، بوی خاک، راز آبنبات چوبی همکاری نموده است.

شهاب رمضان سال ۱۳۸۶ در جشنوارهٔ رادیویی تسنیم در زمینه پاپ دو اثر برگزیده ارائه نمود که توسط محمد علیزاده و کاوه دانش به اجرا درآمد.شهاب رمضان در طی سال‌های فعالیت خود برای هنرمندانی چون سیروان خسروی، بهنام صفوی، حمید عسکری، امین رستمی، ایمان قیاسی، امیر یگانه، نادر مسچی، بهرنگ بهادرزاده، رامین بی‌باک، آریا جهان میرزایی، کوروش مقیمی، طوفان کرمی، حمید پیروزنیا، رضا بهرام عهده‌دار خدماتی در زمینهٔ آهنگ‌سازی بوده‌است.

طی این دوران شهاب رمضان با سیروان خسروی و زانیار خسروی آشنا گردید و در اواخر سال ۱۳۸۶ مراحل تولید آلبوم موسیقی خود را با نام رمانتیک آغاز نمود که سیروان خسروی عهده‌دار تنظیم آن و خود نیز آهنگ‌سازی آن را بر عهده داشتند.

او آلبوم دوم خود را به نام جشن تنهایی در سال ۱۳۹۲ منتشر کرد که قطعات آن با آهنگ‌سازی خودش و سیروان خسروی و تنظیم‌های سیروان و زانیار خسروی می‌باشد.همچنین او موفق به دریافت عنوان بهترین آهنگساز پاپ برای آهنگسازی آلبوم‌های جشن تنهایی و ۲۸ از زانیار خسروی از دومین جشن سالانهٔ موسیقی ما شد.

سعید معروف

میر سعید معروف لَکرانی (زادهٔ ۲۸ مهر ۱۳۶۴ در ارومیه) بازیکن والیبال اهل ایران است. او کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران است.

سعید معروف از والیبال خداحافظی کرد- اخبار والیبال|بسکتبال|هندبال - اخبار  ورزشی تسنیم | Tasnim

معروف توسط کمیته ویس مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۰۸ در قاره آسیا و در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ در سطح جهانی در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ نیز به عنوان بهترین پاسور و باارزش‌ترین بازیکن انتخاب شد. سعید معروف با عملکرد درخشان خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ نخستین جایزه معتبر فرا آسیایی خود را به عنوان بهترین پاسور مسابقات دریافت کرد. سعید معروف در قهرمانی جهان ۲۰۱۴ نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به همراه ایران برای نخستین بار جزو شش تیم برتر قهرمانی جهان قرار گرفت. سعید معروف از جمله ورزشکاران ایرانی، یاور سازمان ملل متحد می‌باشد. وی در سال ۱۳۹۴ به عنوان اولین سفیر آب ایران انتخاب شد] به او لقب بهترین پاسور آسیا را داده‌اند. معروف در مسابقات گزینشی المپیک ریو با عملکرد خوب خود که منجر به صعود ایران پس از ۵۲ سال به المپیک گردید، به عنوان برترین پاسور مسابقات نیز انتخاب شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو