تولید دنباله بازی A Plague Tale Requiem غیرممکن نیست

منبع: زومجی

17

1401/7/28

11:12


تولید دنباله بازی A Plague Tale Requiem غیرممکن نیست

کوین چوتئو، کارگردان A Plague Tale: Requiem در گفت‌وگو با بلاگ پلی استیشن اعلام کرد که درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای توسعه‌ی دنباله بازی وجود ندارد؛ هرچند او تولید آن در آینده را غیرممکن نمی‌داند. کوین چوتئو در این مصاحبه اظهار داشت که درها به روی تولید نسخه‌ی دیگری از بازی به‌هیچ‌وجه بسته نشده است.

در این گفت‌وگو درباره‌ی بسته‌شدن پرونده‌ی دنیای A Plague Tale سؤال شد و کوین چوتئو صراحتا اعلام کرد که هنوز چیزی قطعی نیست. البته کارگردان بازی A Plague Tale: Requiem خاطر نشان می‌کند که تصمیم در این‌باره به میزان استقبال بازیکن‌ها از نسخه‌ی دوم بستگی دارد. این کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. زیرا سازندگان می‌گویند که بازی Requiem نیز پس از استقبال گیمرها از بازی A Plague Tale Innocence چراغ سبز تولید را دریافت کرد.

کوین چوتئو در گفت‌وگو با بلاگ پلی استیشن اذعان داشت: «به نظرم درحال‌حاضر این پایان کار است. اما درهای [توسعه‌ی دنباله بازی A Plague Tale: Requiem] ابدا بسته نشده است و باید دید که استقبال بازیکن‌ها چگونه خواهد بود. ما می‌خواهیم قبل از تصمیم‌گیری در این رابطه، واکنش آن‌ها را نسبت به بازی ببینیم. آن‌ها به مسیر تولید ما جهت می‌دهند و اگر محصول ما را دوست نداشته باشند، باید به‌سراغ کار دیگری برویم تا نظرشان را جلب کنیم».

بازی A Plague Tale: Requiem اخیرا در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ (ازطریق کلاود) قرار گرفت. این بازی از همان روز عرضه به گیم پس راه یافت و مشترک‌های این سرویس اشتراکی توانستند بدون صرف هزینه‌ی جداگانه به تجربه‌ی آن بپردازند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو