چیزهایی که مردان دوست دارند شما بدانید

چیزهایی که مردان دوست دارند شما بدانید


منبع: دلتا پیام

45

1401/7/28

13:49


مردان در مورد احساسات صحبت می‌کنند دوست دارید مرد خود را بهتر بشناسید؟ ما با استفاده از اطلاعات روانشناسانی که روی جنسیت و نقش آن تحقیق می‌کنند به شما کمک خواهیم کرد.

مردان در مورد احساسات صحبت می‌کنند دوست دارید مرد خود را بهتر بشناسید؟ ما با استفاده از اطلاعات روانشناسانی که روی جنسیت و نقش آن تحقیق می‌کنند به شما کمک خواهیم کرد.

رازهای مردان در زندگی زناشویی

مردان بیشتر تمایل داشته باشند که به‌صورت غیر مستقیم درباره احساساتشان صحبت کنند. البته زمان بیان آن‌ها مواردی منحصر‌به‌فرد را بیان می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان رازهای مردان در زندگی زناشویی می‌پردازیم.

رازهای مردان در زندگی زناشویی

کافیست در یک آخر هفته رمانتیک از او درباره احساساتش بپرسید یا از اینکه وقتی برای اولین بار شما را دید چه احساسی داشت. پاسخ او نشان دهنده احساسش است و شما را به او نزدیک‌تر می‌کند.

مردان به زمانی برای خودشان نیاز دارند

در حالی که انجام فعالیت با یکدیگر مهم است، مردان به زمانی برای با خود بودن نیز نیاز دارند. مردتان به هر چیزی که علاقه دارد، باغبانی، رفتن به باشگاه و غیره او را تشویق کنید که به دنبال سرگرمی‌اش برود، در این حال شما نیز زمانی را برای خودتان پیدا می‌کنید.

مردها از پدران خود یاد می‌گیرند، رازهای مردان در زندگی زناشویی

اگر می‌خواهید بدانید یک مرد در رابطه‌اش چگونه عمل می‌کند، سعی کنید پدرش را بشناسید. بفهمید با هم چگونه هستند و پدر او با شریک خودش چگونه برخورد می‌کند. همه این‌ها می‌تواند تا حدودی نشان دهد آن مرد بعدها با همسر خود چگونه برخورد می‌کند.

رازهای مردان در زندگی زناشویی

مردان سریع‌تر از زنان فراموش می‌کنند

زنان تجربیات منفی را برای مدت زمان بیشتری به خاطر می‌سپارند و ممکن است احساسی طولانی مدت از استرس، اضطراب، یا غم و اندوه را تجربه کنند. در مقابل، مردان زیاد در وقایع ناراحت کننده باقی نمی‌مانند و تمایل دارند زود از آن‌ها عبور کنند. پس در حالی که شما هنوز می‌خواهید در مورد جر و بحث شب گذشته صحبت کنید، ممکن است مردتان کاملا آن را فراموش کرده باشد.

مردها سیگنال‌های جانبی را دریافت نمی‌کنند

مردها معمولا سیگنال های جانبی مانند تن صدا یا حالات چهره را دریافت نمی‌کنند و مخصوصا بسیار احتمال دارد که حالت ناراحت صورت شما را نبینند، اگر می‌خواهید مطمئن شوید که مردتان پیام را دریافت کرده، مستقیم عمل کنید.

مردان به قدردانی پاسخ می‌دهند، رازهای مردان در زندگی زناشویی

اگر به مردتان مقداری قدردانی نشان دهید تفاوت بزرگی در عملکردش خواهید دید. مطالعات نشان داده وقتی خانم‌ها در کار بچه داری به نقش پدر ارزش می‌دهند او نیز در پاسخ موثرتر عمل می‌کند.

 مردان دوست دارند شریکشان را شاد کنند

شادی شما برای مردتان بسیار مهم است. اما تا زمانی که به او نگویید چه چیزی می‌خواهید او نمی‌داند چکار کند. بسیاری از خانم‌ها برای گفتن اینکه چه چیزهایی را دوست دارند و از چه چیزهایی بدشان می‌آید راحت نیستند. اگر می‌توانید بی پرده و به روشی که ناراحتش نکنید به او بگویید گوش خواهد کرد. چون او می داند اگر شما احساس خوبی داشته باشید خودش هم همان احساس را دارد.

رازهای مردان در زندگی زناشویی

مردها در مورد عملکرد و وضعیت جسمانی خود نگران هستند

آقایان زمانی که سنشان بالا می‌رود دچار نگرانی در مورد وضعیت جسمانی خود می‌شوند، مردتان ممکن است نگران وضعیت اندام، تکنیک و استقامت خود شود. به او کمک کنید و سعی کنید او را آرام کنید. با این کار استرس او را تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کند.

مردها اگر نیازشان برآورده نشود جای دیگر آن را برآورده می‌کنند

اگر یک مرد در رابطه‌اش عشق و احترام را حس نکند، ممکن است برای راضی کردن خود به سمت دیگری برود. برای یک مرد این یعنی غرق کردن خود در کار یا خود را مشغول بازی‌های ورزشی یا کامپیوتری کردن. بعضی مردها نیز خیانت می کنند. برای اجتناب از چنین اتفاقی شریک‌های زندگی باید با هم کار کنند تا نیازهای یکدیگر را برآورده کنند.

 او خود را به شما واگذار کرده

بسیاری از مردان فکر می‌کنند اگر یک رابطه بلند مدت رو به سردی برود خیلی چیزها را از دست خواهند داد، این فقط شامل از دست دادن حمایت یکدیگر نیست، بلکه کل زندگی که با هم ساختید را در بر می‌گیرد. اگر دوست دارید ازدواج خود را قوی کنید بدانید مردتان بیش از شما طالب آن است.

رابطه عاطفی مردان

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه بفهمیم مردی متاهل است یا مجرد؟ را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو