مدل‌های طراحی مانیکور بادامی به وقت ترند روز دنیا!

مدل‌های طراحی مانیکور بادامی به وقت ترند روز دنیا!


منبع: نی نی بان

31

1401/7/28

15:40


مدل‌های طراحی مانیکور بادامی به وقت ترند روز دنیا!

کدام فرم برای ناخن های شما مناسب است؟

برخلاف تصور عموم انتخاب رنگ لاک تنها تصمیم مهم شما برای داشتن یک مانیکور زیبا و مناسب نیست. هرچند انتخاب رنگ لاک اهمیت زیادی دارد اما فرم ناخن نیز اگر مهم تر از رنگ لاک نباشد اهمیتی کمتر از آن ندارد. انواع مختلفی از فرم ناخن وجود دارد، فرم مربعی و فرم گرد را احتمالا همه می شناسید اما در کنار آن ناخن فرم بادامی و نوک تیز هم وجود دارند که به شکل بلند یا کوتاه در هر دوره ای ترند می شوند که شما باید فرم ناخن خود را بر اساس فرم دست ها و انگشتان خود و شرایط کاری و بهداشتی و … انتخاب کنید تا هم دست ها را زیباتر نشان دهید و هم بتوانید به راحتی به کارهای خود برسید.

بادامی یکی از محبوب ترین مانیکور ناخن در سال جدید است و طرح های ظریف، زیبا و شیکی دارد بنابراین جای تعجب ندارد که چرا بیشتر خانم ها از این طرح استقبال کرده اند. اگر فرم بادامی را انتخاب کرده اید وقتش رسیده که آن را به رخ بکشید. ما دیزاین هایی را برای این فرم ناخن داریم. از رنگ لاک روشن گرفته تا رنگ های مات شیک و مینیمال، فرم ناخن بادامی مد را به سر انگشتان شما هدیه می دهند.

 

مدل‌های طراحی مانیکور بادامی به وقت ترند روز دنیا!

 

انواع دیزاین ناخن بادامی

ناخن بادامی حالت مخروطی شکل ظریف و کشیده دارد و به خاطر این که به بادام شبیه هستند بادامی نامیده شده اند. این مدل ظریف و جذاب برای همه ی خانم ها در هر رنج سنی و هر فرم انگشتی زیبا به نظر می رسند و نسبت به مدل های تیز تر نگهداری کمتری می خواهند. ناخن های بادامی بلند بسیار زیبا هستند اما اگر می خواهید طبیعی به نظر برسد کوتاه باشد بهتر است.

  • کاشت با طرح طلایی بادامی: طلایی رنگی است که در ساده ترین طرح ناخن عالی جلوه می کند. دیزاین ناخن بادامی با ورقه ی طلا راهی برای برجسته کردن آن است. رنگ طلای حس لاکچری بودن را به شما می دهد.
  • فرم بادامی فرانسوی: چه چیزی را در مورد طرح بادامی دوست ندارید؟ دلبرانه و جذاب است و با دیزاین های ساده یا شلوغ ترکیب فوق العاده ای ایجاد می کند. برای کسانی که به مدل های مینیمالیستی و کلاسیک علاقه دارند پیشنهاد می کنیم که ناخن های فرانسوی را امتحان کنند. این مدل را در رنگ های دلخواه خود دیزاین کنید اما ترکیب سفید روی صورتی روشن پایه ناخن بسیار زیبا است.

ناخن بادامی فرانسوی

  • فرم بادامی بلند: ناخن های بلند برای همه ی خانم ها جذاب است و فوراً نظرها را به دستان شما جلب می کند. ناخن های بلند دلبرانه هستند و انگشتان شما را باریک و کشیده نشان می دهند. ناخن های بادامی بلند با طرح های متنوع بسیار چشمگیر هستند.
  • فرم بادامی با رنگ پایه: ناخن های صورتی کم رنگ، یکی از شیک ترین گزینه ها برای مانیکور است. این رنگ با هر رنگ پوستی تناسب دارد و برای استفاده روزمره بهترین انتخاب است می توانید برای مکان های رسمی مثل محل کار یا دانشگاه مناسب است. سادگی این طرح روی ناخن های بلند بادامی خیره کننده به نظر می رسد.

  • فرم بادامی قرمز: قرمز انتخابی جسورانه است و باید با اعتماد بنفس استفاده شود اگر می خواهید توجه ها را به دستان خود جلب کنید لاک قرمز درست ترین انتخاب است. قرمز همیشه با اغواگری و عشق همراه است و طیف رنگی گسترده ای از قرمز کم رنگ تا قرمز آتشین تند و تیز دارد.

  • فرم بادامی آمبره: طرح های آمبره یک تکنیک عالی برای تست کردن رنگ های مختلف است. در این روش مانیکوریست ماهرانه دو لاک روشن و تیره را به تدریج با هم ترکیب می کند. که یک شیب رنگی جذاب ایجاد کرده و نمای چشم نوازی به دستان شما می دهد.

بادامی آمبره

  • فرم صورتی روشن: صورتی روشن یکی از زیباترین رنگ ها و گزینه ای مناسب در نوبت مانیکور بعدی شماست. رنگ ملایم و ملیح دخترانه آن با عشوه و بازیگوشی همراه است. این رنگ در هر طرح و اندازه ناخن و برای همه موقعیت ها مناسب است.
  • فرم بادامی آبی: یکی از پر طرفدارترین طرح های سال های اخیر رنگ آبی بوده است. هر زمانی که به دستان خود نگاه می کنید احساس خوبی خواهید داشت. آبی رنگی همه پسند است و طیف گسترده ای دارد. می توانید رنگی را که بیشتر به چهره شما می آید را انتخاب کنید.
  • فرم بادامی فرنچ مشکی: مانیکور کلاسیک فرانسوی یا فرنچ، در این مدل مانیکور سر ناخن ها با لاک سفید دیزاین می شود. فرنچ طرحی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و برای همه خانم ها مناسب است. با این حال اگر به دنبال طرح مدرن تری هستید لاک سفید را با لاک مشکی عوض کنید. رنگ تیره توجه بیشتری را به سر ناخن جلب می کند و با مدل بادامی بی نظیر می شود.
  • فرم بادامی تابستانی: تابستان فصل رنگ های شاد و روشن است، زمان تجربه ی طرح های جسورانه و رنگ های پر حرارات و گرم است و در ترکیب با فرم بادامی ناخن پر کشش و جذاب می شود و انگشت های شما را کشیده تر نشان می دهد.

ناخن بادامی تابستانی

  • فرم بادامی خاکستری: خاکستری یکی از بهترین رنگ ها برای طراحی ناخن است و حس مدرنی را القا می کند. برای همه رنگ پوستی مناسب است و رنگ عالی برای جلوه بیشتر اکسسوری مورد علاقه شماست.
  • فرم بادامی نگین کاری شده: اگر به دنبال طرح های نگین کاری شده هستید که در زیر نور خورشید بدرخشد به طرح های الماسی نیاز دارید. افزودن نگین به طراحی ناخن حس و حالی لاکچری به مانیکور شما می دهد. این طرح بیشتر برای عروس خانم ها جذابیت دارد اگر می خواهید در بزرگترین روز زندگیتان به درخشش خود بیافزایید از این مدل استفاده کنید.

ناخن بادامی نگینی

  • فرم بادامی با طرح ستاره ای: برای مانیکور زیبا و خاص با طرح ستاره ایده آل است. ستاره ها نماد امید و آرزو هستند. هر بار که به دستان خود نگاه می کنید حس خوبی را به شما القا می کند.
  • فرم بادامی با لاک مات: بیشتر لاک ها براق هستند اما اگر چیز متفاوت تری می خواهید لاک ناخن مات را امتحان کنید. لاک مات بر روی فرم بادامی ناخن ها ترکیب جالبی می شود. می توانید چند طرح مختلف با لاک مات را امتحان کنید.

ناخن بادامی

  • فرم بادامی سفید: ناخن های سفید با فرم بادامی مدرن به نظر می رسد. این گزینه برای کسانی است که مانیکور ساده را می پسندند اما هنوز طرحی خیره کننده می خواهند لاک سفید با ناخن های بادامی بلند و کوتاه عالی به نظر می رسد.
  • ناخن با فرم بادامی و طرح ولنتاین: طرح مورد علاقه خانم ها برای روز عشق ترکیب و تلفیق رنگ صورتی، قرمز و سفید با دیزاین قلب های کوچک است. بهترین راه برای آماده شدن برای روز ولنتاین است اما نیاز نیست برای امتحان آن تا 14 فوریه صبر کنید این طرح جذاب برای تمام روز های سال فوق العاده است.
  • فرم بادامی تیز: شکل ناخن بادامی با سر تیزتر است معمولاً از طرح هایی که روی نوک انگشت تمرکز دارد یا مانیکور فرنچ دیزاین می شود.

ناخن بادامی تیز

  • فرم ناخن بادامی با طرح ساده:گاهی اوقات زیبایی در سادگی است و انتخاب رنگ های خنثی و طرح های ساده و فرم بادامی ترکیب بی نظیری ایجاد می کند.
  • فرم بادامی با رنگ سبز: رنگ سبز نماد سر سبزی و طبیعت است. طیف رنگی گسترده ای از سبز پاستیلی تا سبز لجنی وجود دارد که مانند زمرد به ناخن های شما جلا می بخشد و در ترکیب با فرم بادامی دلربا و زیبا می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو