ترفند 3 سوته آرایش چشم‌های برجسته؛ این روش‌ها پیچیدگی ندارد!

منبع: نی نی بان

35

1401/7/28

15:45


ترفند 3 سوته آرایش چشم‌های برجسته؛ این روش‌ها پیچیدگی ندارد!

ترفندهای آرایشی برای چشم های برجسته

ساعد نیوز: اگر به دنبال ترفندهای آرایشی برای چشم های بیرون زده هستید، به صفحه درستی آمده اید. چه از طرفداران چشم های دراماتیک باشید و چه می خواهید برای یک روز معمولی ظاهری ساده داشته باشید. استفاده از خط چشم، ریمل و سایر لوازم آرایشی چشم می تواند به طور طبیعی چشم های برجسته شما را تقویت کند. در این مقاله چند ترفند ساده و سریع را مورد بحث قرار می دهیم که به شما کمک می کند سه ظاهر متفاوت را در کمترین زمان ایجاد کنید.اگر از آن دسته خانم هایی هستید که چشم های درشت و برآمده ای دارید و به دنبال روشی هستید که چشم های خود را طبیعی تر نشان دهید می توانید از روش های آرایشی ساده ای استفاده کرده و به سریع ترین شکل ممکن چشم های خود را به زیبایی بیارایید. برای این کار نیز تنها به سه ترفند آرایشی نیاز دارید که در ادامه به برخی از آن ها پرداخته شده است.

1. آرایش رسمی

گونه های کیم کارداشیان کمی کانتور و چشم های مشخص همراه با پوستی بی عیب و یک برق لب صورتی؛ همه با هم کار می کنند تا ظاهر اداری واقعاً عالی را ایجاد کنند. اگر مانند کیم کارداشیان چشم های درشت و عمیقی دارید، برای مبارزه با سیاهی دور چشم، از روشن کننده رنگی چشم استفاده کنید. پس از اتمام کار، از خط چشم مشکی ضدآب استفاده کنید، ما خط چشم مدادی مایع را نیز پیشنهاد می کنیم و خطوط مژه های بالا و پایین خود را نیز مشکی کنید و مطمئن شوید که زیاده روی نکرده باشید. در عوض، می توانید از یک گوشه چشم به گوشه دیگر خط بکشید تا یک جلوه ی قشنگ و خیره کننده به خود دهید. سپس، مژه های خود را با یک ریمل فوق العاده زیبا کنید.

برای صورت خود، به سراغ کانتور بروید! کافی است کمی کانسیلر را در گودی گونه ها و پیشانی خود بمالید تا با هم مخلوط شوند. گونه های خود را با رژگونه صورتی ملایم بپوشانید تا رنگ ملایمی داشته باشید.

چشم برجسته

2. آرایش روزمره

خانم ها، اگر به دنبال آرایش چشم های غیررسمی هستید که بدون جیغ بودن، شما را زیبا نشان دهد، باید ظاهر ساده کیتی پری را بازسازی کنید. با پوشاندن چشمان خود با کانسیلر شروع کنید و این کار را با کشیدن خط چشم مایع از گوشه های داخلی چشم به سمت بیرون دنبال کنید. در مرحله بعد، سایه چشم صورتی هلویی کم رنگ را پاک کنید و مژه های پایینی و گوشه های داخلی چشم خود را با مداد مشکی سیاه برجسته کنید؛ اینجا می توانید از یک پلت سایه ی زیبا استفاده کنید.

حالا یک سایه رنگی ضخیم به رنگ مشکی در امتداد چین چشم خود بزنید. مطمئن شوید که در آن زیاده روی نکنید. شما می توانید رنگ قهوه ای یا هر سایه تیره دیگری را انتخاب کنید؛ نه تنها با چشم های گرد شما همراه می شود، بلکه باعث ایجاد زیبایی در چشمان شما نیز می شود. با رنگ وسط چشم را با هم ترکیب کنید تا به چشم های بیرون زده خود فرم بیشتری ببخشید. در نهایت، برای مژه های فوق العاده ی خود، ریمل حجم دهنده مشکی بزنید، و همه چیز آماده است! برای صورت خود، اگر نیازی به پوشش زیاد ندارید، از کرم پودر چشم پوشی کنید و از کانسیلر و پودر استفاده کنید.

3. آرایش مخصوص شب

نیکول ریچی هرگز از اظهار نظر روی فرش قرمز کوتاهی نمی کند. در The Art Of Elysium Gala، این طراح مد گروه افسانه ای خود را با یک جفت کفش Christian Louboutin، جواهرات خود و یک کلاه قدیمی تکمیل کرد. اگرچه ظاهر نسبتاً شیک و قدیمی بود، نیکول ریچی با آرایش خود به این درام بیشتر جلا داد و تماشاگران تقریبا شگفت زده شده بودند. این بازیگر با استفاده از رنگ های غنی و گرم، سایه های خاکستری درخشان را روی پلک های خود و خط چین داخلی و پایه سایه چشم مشکی در قسمت بیرونی اعمال کرد. هنگامی که شما نیز همین کار را انجام دادید، خط چشم مایع را بردارید و برای چشمان خود خط چشمی زیبا بکشید. آرایش چشم خود را با تقویت مژه های خود با دو لایه ریمل پرکننده کامل کنید. با صاف کردن فرمول پودر مایع سبک وزن با یک برس زیرسازی، ظاهری طبیعی و در عین حال مشخص ایجاد کنید.

آرایش شب

 
امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به شما برای داشتن چشمانی زیباتر و آرایشی بهتر کمک کرده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو