توصیف عجیب از دستگیرشدگانِ اعتراضات اخیر

منبع: برترین ها

27

1401/7/29

18:56


امام جمعه اهواز در سخنانی توصیف قابل تاملی از معترضان و بازداشتی‌های حوادث اخیر مطرح کرد.

ایسنا: امام جمعه اهواز در سخنانی توصیف قابل تاملی از معترضان و بازداشتی‌های حوادث اخیر مطرح کرد.

توصیف عجیب از دستگیرشدگانِ اعتراضات اخیر

سید محمد نبی موسوی‌فرد در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر:

* کل شرکت کنندگان در حوادث در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است.

* در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.

* همچنین ۸۰ درصد از این افراد دیپلمه و ۲۰ درصد بالای دیپلم بودند. ۶۰ درصد این افراد، ۱۵ تا ۲۰ ساله، ۲۰ درصد ۲۰ تا ۳۰ ساله و ۲۰ درصد بالاتر از ۳۰ سال. همچنین جنسیت آن ها ۸۵ درصد مرد و ۱۵ درصد زن هستند. فقط ۱۵ درصد زن بودند چه می شود که اینقدر مرد دنبال برهنگی زن است. جالب این است که برداشت دستگیرشدگان از ایران این است که کشوری مخروبه است. من چندین بار گفتم اقداماتی که اخیرا حداقل در خوزستان انجام شده مرتبا این ها را بگویید تا نسل جدید ببیند.

* ۲۵ درصد آن ها بخاطر اشتغال و بیکاری و ۱۰ درصد بخاطر حجاب آمده بودند. ۸۰ تا ۸۵ درصد مردم قائل به حجاب هستند اما حجاب که می گوییم شال هم حجاب است. مجددا آمار گرفته شده بود و اخیرا هم نظرسنجی شد حدود ۸۰ و خرده ای درصد از مردم قائل به حجاب هستند؛ برخی از این ها نه تنها همت و باکری حتی اسم حاج قاسم را نمی شناسند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو