مقابله پدافند سوریه با حمله هوایی اسرائیل

منبع: برترین ها

38

1401/7/30

00:48


خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه جمعه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله موشکی رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق و منطقه جنوبی سوریه خبر داد.

 مهر: خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه جمعه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله موشکی رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق و منطقه جنوبی سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری سانا شامگاه جمعه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان حومه دمشق پایتخت سوریه خبر داده و افزود که پدافند هوایی ارتش در حال مقابله با تجاوز موشکی اسرائیل به دمشق و منطقه جنوبی سوریه است.

مقابله پدافند سوریه با حمله هوایی اسرائیل

رژیم صهیونیستی در روز شنبه ۱۷ سپتامبر گذشته هم دست به حمله جدید به سوریه زده بود. مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که این حمله هوایی توسط ۴ فروند جنگنده اف ۱۶ متعلق به اسرائیل انجام شد.

لازم به ذکر است که با وجود تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه تا کنون سازمان ملل و شورای امنیت اقدامی جهت توقف این اقدامات تجاوزکارانه انجام نداده‌اند.

صهیونیست‌ها تا کنون بارها مناطق مختلف سوریه از جمله مناطق مسکونی را هدف تجاوز نظامی قرار داده‌اند. دولت دمشق نیز تا به حال چندین مرتبه در نامه‌هایی به مقامات سازمان ملل، خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها به سوریه شده است.

پیشتر، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در سخنرانی در مجلس این کشور گفته بود: اسرائیل با متحدانش یعنی آمریکا، غرب استعمارگر و رژیم ترکیه حامی تروریسم در منطقه بوده و خواهد ماند و از انجام هر گونه تجاوز به منظور تضمین تداوم گروه‌های تروریستی و جلوگیری از فروپاشی آنها دریغ نخواهد کرد و تجاوزات اخیر به خاک سوریه نیز در همین چارچوب قابل تفسیر است که نشان از محاسبات اشتباه و احمقانه تل آویو دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو