آموزش دانلود از ساندکلود با 5 روش ساده و آسان

آموزش دانلود از ساندکلود با 5 روش ساده و آسان


منبع: پلازا

25

1401/7/30

13:43


آموزش دانلود از ساندکلود با 5 روش ساده و آسان

دانلود از ساندکلود همیشه فرایند سرراست و آسانی ندارد. SoundCloud یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های استریم موسیقی است ولی بسیاری از موسیقیدان‌هایی که در آن حضور دارند، امکان دانلود آهنگ‌های خود از این سایت را غیرفعال کردند. اما باز هم راه‌هایی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد. با پلازا همراه باشید تا به این روش‌ها بپردازیم.

ثبت نام در ساندکلاود رایگان است و استفاده از آن هم خیلی پیچیده و سخت نیست. حتی امکان دانلود آهنگ نیز از این سایت وجود دارد اما فقط در صورتی که ناشر آن آهنگ، اجازه دانلود را داده باشد. در غیر این صورت باید به سراغ دیگر روش های دانلود از سایت ساند کلود بگردید. حتی در صورتی که یک هنرمند اجازه دانلود آثار خود را داده باشد هم بسته به نوع حسابی که در این سایت دارند، تعداد کاربرانی که می‌توانند آهنگ‌های آن‌ها را دانلود کنند، محدود است. اگر هنرمند یک حساب رایگان یا پرو داشته باشد، تنها تعداد محدودی کاربر می‌توانند آهنگ‌های او را دانلود کنند و فقط آهنگ‌های کاربرانی که حساب Pro Unlimited دارند، فاقد محدودیت دانلود هستند.

 

آموزش دانلود از ساندکلود ؛ چگونه از ساند کلود دانلود کنیم؟

4 روش ساده برای دانلود دانلود آهنگ از ساند کلود وجود دارد. استفاده از «افزونه مرورگر»، «سایت‌ها»، اپلیکیشن دانلود از ساند کلاد و ربات دانلود از ساندکلاد. اما با استفاده از این روش‌ها چگونه از SoundCloud دانلود کنیم؟ در ادامه هرکدام از این روش‌ها و نحوه کار با آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

1. دانلود آهنگ از ساندکلود به وسیله افزونه مرورگر

ساده‌ترین نحوه دانلود موزیک از Sound Cloud به استفاده از افزونه مرورگر اختصاص دارد. انواع مختلفی از این افزونه‌های مرورگر وجود دارند اما SoundCloud To MP3 برای مروگر کروم و SCDL SoundCloud Downloader برای مرورگر فایرفاکس را ترجیح می‌دهیم. در ادامه به خاطر اینکه مرورگر کروم پرکاربردتر است، روش دانلود آهنگ از این مرورگر را آورده‌ایم اما مراحل دانلود در فایرفاکس هم تقریبا شبیه کروم است.

  • مرحله 1: افزونه SoundCloud To MP3 برای مرورگر کروم (یا SCDL SoundCloud Downloader برای فایرفاکس) را نصب کنید. برای دانلود این افزونه روی این لینک کلیک کنید
  • مرحله 2: آهنگی که می‌خواهید از SoundCloud دانلود کنید را پیدا کنید.

دانلود آهنگ از ساند کلود / آموزش دانلود از soundcloud / سان کلود / سانکلود / نحوه دانلود از ساندکلاد / دانلود ساوندکلاود / دانلود از ساوند کلاود

  • مرحله 3: حالا روی آیکون مربوط به افزونه در گوشه بالای سمت راست مرورگر کلیک کرده و گزینه Download Instantly را انتخاب کنید.

نکته: درحالی‌که این افزونه‌ها کاربرد ساده‌ای برای دانلود موزیک از ساند کلود دارند، اما همزمان احتمال ویروسی شدن کامپیوترتان با این افزونه‌ها نیز وجود دارد. دقت کنید که چه برنامه‌ای را نصب می‌کنید. همچنین این افزونه‌ها ممکن است بدون اطلاع قبلی حذف شوند که به علت غیر قانونی بودن آن‌ها است.

دانلود آهنگ از ساندکلود در اندروید از طریق آموزش فوق انجام پذیر خواهد بود که در این میان محدودیت و یا مشکلی بابت دریافت لینک های دانلود فایل های صوتی نخواهید داشت. در واقع ساوندکلاد یک سرویس صوتی آنلاین بوده که ماهیت آن برای پخش آنلاین درنظر گرفته شده اما از طریق روش های مختلفی نظیر همین مورد میتوانید ترک های صوتی که مدنظر دارید را با کیفیت 320 به صورت مستقیم دریافت کنید. اگر بدنبال روش دیگری در خصوص دانلود از ساوندکلاد هستید در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

2. سایت دانلود از ساند کلود با کیفیت بالا

یکی دیگر از راهکار های دانلود موزیک از ساوندکلاد استفاده از سایت های آنلاین بوده است که عملا به برنامه دانلودر ساند کلود اندروید نیز معروف هستند. در ای ن میان سایت خوب و قدرتمندی را برایتان معرفی نموده ایم که جهت کار با آن کافیست لینک صفحه مربوط را در داخل کادر آن کپی نمایید و سپس روی دانلود کلیک کنید. با انجام اینکار یک پروسه پیچیده در پس زمینه سایت انجام میگیرد که در چند ثانیه کوتاه لینک دانلود موزیک مربوط برای شما آماده خواهد شد.

اگر فقط هر از گاهی دانلود می‌کنید، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از سایت‌های دانلود از ساندکلاود است. فقط کافی است URL یک آهنگ را در این سایت‌ها کپی کنید؛ مابقی کار را خود وبسایت انجام می‌دهد. صدها و شاید هم هزاران سایت این کار را انجام می‌دهند، اما در اینجا از سایت KlickAud بعنوان نمونه استفاده کرده‌ایم. همانند روش استفاده از افزونه مرورگرها، در این روش نیز باید مراقب سایت‌های انتخابی باشید و به هر سایتی اطمینان نکنید.

  • مرحله 1: قطعه‌ای که می‌خواهید از سایت ساند کلود دانلود کنید را پیدا کرده و URL آن را از نوار آدرس در قسمت بالای مرورگر کپی کنید.
  • مرحله 2: مستقیم به وبسایت KlickAud بروید.
  • مرحله 3: URL را در وبسایت پیست کنید و کلید Convert را بزنید.

دانلود از ساندکلود / دانلود آهنگ از ساندکلاد

نکته: لازم به ذکر است که برخی هنرمندان به این دلیل علاقه‌ای به عرضه آثارشان در سایت ساند کلود برای دانلود ندارند که می‌خواهند آنها را بفروشند و در ازای زحمتی که کشیده‌اند، درآمد کسب کنند. اگر عاشق هنرمندی هستید، سعی کنید آهنگ‌های او را به‌صورت رسمی خریداری کنید. با این کار نه‌تنها از هنرمند محبوب‌تان حمایت می‌کنید بلکه آهنگ‌های او را با کیفیت بالاتری خواهید داشت. برای خرید آلبوم‌های یک خواننده یا آهنگساز، هم می‌توانید دیسک آن را از فروشگاه‌ها تهیه کنید و هم از طریق سایت‌های مختلف که به صورت دیجیتالی اقدام به عرضه آهنگ می‌کنند، با پرداخت مبلغ مشخصی، آهنگ مورد نظرتان را دانلود کنید.

همانطور که در بخش فوق آموزش دادیم دانلود از ساند کلود با سایت های مختلف بسیار راحت است و با کپی و انتقال آدرس URL می‌توانید از ساندکلود دانلود کنید. از سایت های دیگر خارجی نیز می‌توان به این سایت اشاره کرد. اگر بدنبال آموزش دانلود آهنگ از Soundcloud ساند کلود رایگان هستید این سایت گزینه خوبی برای شما بوده است که امروزه کاربران بسیاری نیاز خود را از طریق این سایت انجام میدهند. لازم به ذکر است بدانید که لینک های دانلود مربوط به فایل های صوتی با کیفیت بالایی برای شما آماده خواهد شد که در این میان نیازی به گزینه دیگری جهت انجام اینکار نخواهید داشت. مقاله مربوط به دانلود از ساوندکلاد به پایان نرسیده که پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید.

3. دانلود اهنگ از ساند کلود اندروید

اگر اهل کامپیوتر نیستید و بیشتر کار خود را با گوشی انجام می‌دهید، پس حتما به‌دنبال یک برنامه دانلود از ساند کلود هستید که بتواند مانند سایت‌ها یا افزونه‌های بالا، به‌راحتی اجازه دانلود آهنگ‌های مدنظر شما را بدهد. اپلیکیشن ساند کلود دانلودر SoundLoader MP3 Downloader بهترین و شاید تنها انتخاب شما برای اندروید است.

آموزش دانلود از soundcloud / دانلود از ساندکلود / سانکلود / سان کلاد / ساند کلاب

ابتدا باید ساندکلاد را روی گوشی خود داشته باشید. حال که برنامه را نصب کردید، باید این برنامه را از گوگل‌پلی دانلود کنید. کافی است لینک URL آهنگ را در برنامه پیست کنید و سپس آیکون دانلود را لمس کنید تا آهنگ روی گوشی شما ذخیره شود.

موارد معرفی شده در میان بهترین روش دانلود soundcloud زیر با کیفیت بالا جایگاه خوبی داشته است که با استفاده از این موارد میتوانید به آسانی فایل های صوتی که مدنظر دارید را دانلود کنید. این اپ اندرویدی که به SoundLoader MP3 Downloader نیز معروف است منحصرا برای دانلود از ساوندکلاد طراحی شده است که با کپی و قرار دادن لینک صفحه مربوط میتوانید روند دانلود آنرا آغاز کنید. اگر بدنبال دانلود فایل های صوتی در گوشی های آیفون هستید در ادامه میتوانید به روش خوبی دسترسی داشته باشید که  پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

4. دانلود آهنگ از ساندکلود برای آیفون

در 3 روش فوق آموزش دانلود آهنگ از ساندکلود در اندروید برای شما عزیزان قرار گرفت که در ادامه قصد داریم نحو انجام اینکار در گوشی های ای او اسی را به شما آموزش دهیم. برنامه رابطی در این زمینه وجود داشته که در ادامه اطلاعات مربوط به آنرا برای شما شرح خواهیم داد اما قبل از شروع این مبحث بدنیست بدانید که ایفون بدلیل امنیت بالای خود و نقص قانون کپی رایت (دانلود از ساوندکلاد) به شدت با این موارد مخالف بوده است که این روش یکی از مطمئن ترین موارد موجود در سراسر جهان بوده است.

اگر به دنبال برنامه دانلود از ساند کلاد برای iOS هستید باید به اطلاع شما برسانیم که اپل در زمینه کپی‌رایت بسیار سخت‌گیر است و به همین خاطر چنین برنامه‌‌ای در اپ‌استور وجود ندارد. اما همچنان امکان دانلود برای کاربران آیفون وجود دارد. ابتدا باید برنامه ساندکلاد را دانلود کنید. برای دانلود SoundCloud برای آیفون روی این لینک کلیک کنید. حال که برنامه را دانلود کردید، مطمئن شوید که برنامه Shortcuts را هم در سیستم خود دارید. حال می‌توانید به دانلود آهنگ از SoundCloud با استفاده از دانلود این میانبر و پیروی از مراحل ویدیوی زیر بپردازید.

5. ربات دانلود از ساند کلود در تلگرام

در 4 روش فوق به سایت دانلود موسیقی از ساندکلود و دانلود آهنگ از soundcloud در آیفون و دانلود از soundcloud با کیفیت 320 را به شما عزیزان آموزش دادیم که حال تصمیم داریم نحو انجام اینکار از طریق ربات گوشی را برایتان مطرح نماییم. تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان در میان کاربران ایرانی بوده است که اگر تصمیم دارید فایل های صوتی که عرضه میشود را در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید این ربات گزینه خوبی برای شما بوده است.

روال کار ربات دانلود اهنگ از ساند کلود بدین شکل بوده است که باید لینک صفحه مربوط را در این ربات وارد کنید و با زدن دکمه استارت مدت زمان کوتاهی منتظر باشید تا روند آماده سازی لینک انجام شود. با پایان این بخش میتوانید فایل دانلودی موزیک مربوط را مشاهده کنید که سرعت دریافت و ذخیره سازی آهنگ در تلگرام بسته به وی پی ان و پروکسی شما خواهد داشت. همچنین بدنیست بدانید که این ربات محدودیتی در این زمینه نداشته است.

افزون بر روش‌های بالا می‌توانید در تلگرام از ربات دانلود اهنگ از ساند کلود هم استفاده کنید. این روش بسیار آسان است و فقط کافی است شما ربات Music Downloader را در تلگرام راه‌اندازی کرده و سپس لینک URL آهنگ موردنظرتان در ساندکلاد را به آن بدهید. پس از مدت کوتاهی ربات، لینک دانلود را در اختیارتان قرار می‌دهد.

روش قانونی برای دانلود از ساندکلود

دانلود از ساندکلود یک روش قانونی دارد، هرچند که محدودیت‌هایی نیز در این روش وجود دارد. استفاده از این روش بسیار ساده است. فقط کافی است نگاهی به قسمت پایین قطعه در حال پخش بیندازید (در همان قسمت بیان نظرات درباره آهنگ). برای برخی آهنگ‌ها کلید Download مشاهده می‌شود. با یک کلیک ساده روی این دکمه آهنگ مدنظر دانلود می‌شود.

دانلود از ساند کلاد / دانلود آهنگ از ساند کلود / سان کلود / چگونه از soundcloud دانلود کنیم / چگونه از ساند کلود دانلود کنیم / دانلود آهنگ soundcloud / چگونه از ساند کلود اهنگ دانلود کنیم

این تنها روش رسمی دانلود آهنگ از ساندکلاد است، اما همه آهنگ‌ها با این روش دانلود نمی‌شوند. این به خاطر مدلی است که خود هنرمندان تعریف کرده‌اند؛ برخی گزینه دانلود از ساند کلود را برای آهنگ‌های خود فعال و عده‌ای غیرفعال می‌کنند. توجه داشته باشید که باید ترک به ترک دانلود کنید؛ امکان دانلود کل آهنگ‌ها (Playlist) وجود ندارد.

همچنین همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفتیم؛ ظرفیت دانلود آثار هر کاربر بسته به نوع حساب او دارد. کاربرانی که حساب رایگان داشته باشند، تنها می‌توانند به 100 کاربر اجازه دانلود یک آهنگ خود را بدهند. این عدد برای کاربرانی که حساب پرو داشته باشند 1000 است و فقط کاربرانی که دارای حساب  Pro Unlimited باشند، در این زمینه محدودیتی ندارند.

جهت دانلود اهنگ از ساند کلود ایفون و اندروید طبق آموزش فوق محدودیتی نخواهید داشت اما دقت داشته باشید همانطور که گفته شد این روش به صورت محدود بوده است که نمیتوانید برای تمام ترک های صوتی از آن استفاده کنید. مابین موزیک های بسیار این سرویس یک سری از موارد به صورت رایگان عرضه شده اند که دانلود مستقیم آنها برای شما امکان پذیر بوده است. مقاله مربوط به دانلود از ساندکلود به پایان رسید که پیشنهاد میشود در این باره نظر خود را برای ما ارسال کنید.

ویدئو های مرتبط

thumbnail

آموزش دانلود آهنگ از یوتیوب (زیرنویس فارسی)
00:03:1224 تیر 1401، 22:30

thumbnail

اندازه تصویر مناسب ویدیوهای اینستاگرام (زیرنویس فارسی)
00:05:0322 شهریور 1401، 17:30

سوالات متداول

1.چگونه از ساند کلود اهنگ دانلود کنیم؟

دانلود از ساندکلود در صورتی که ناشر آهنگ اجازه این کار را داده باشد به راحتی از صفحه هر آهنگ امکان‌پذیر است. در غیر این صورت 4 روش دانلود از Sound Cloud دیگر هم برای انجام این کار وجود دارد. استفاده از افزونه، وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل و همچنین ربات تلگرام.

2. دانلود از ساند کلاد قانونی است؟

دانلود آهنگ از ساندکلود در صورتی که صاحب اثر اجازه این کار را داده باشد قانونی است.

سخن پایانی

دانلود از ساندکلود همانطور که دیدید، در کامپیوتر و اندروید بسیار آسان است که در این زمینه به موارد و روش های خوبی اشاره شد. بهترین روش همچنان استفاده از یک افزونه مرورگر یا مراجعه به سایت‌های دانلود آهنگ از ساندکلاود است که در ابتدای مطلب معرفی کردیم. کاربران آیفون هم راه سخت‌تری دارند و باید یک میانبر در گوشی خود بسازند. نظر شما در مورد دانلود از این پلتفرم چیست؟ اگر روش دیگری سراغ دارید، حتما در بخش نظرات آن را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو