60 هتل جدید در جزیره کیش در حال احداث است

منبع: همگردی

35

1401/7/30

17:01


ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر شده، 60 هتل جدید در جزیره کیش در حال احداث است.

محسن قریب، دبیر کل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره کیش در نشستی با مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان که در محل اداره کل برگزار شد، به ظرفیت های گردشگری و رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در این جزیره بخصوص در بخش گردشگری اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 100 سرمایه گذار اصلی در جزیره کیش فعالیت های چشگیری در حوزه های مختلف انجام داده که تاثیر بسیار زیادی در جذب گردشگران و در نتیجه توسعه و اشتغال در این منطقه داشته است.

وی به وجود 50 هتل با ظرفیت 18 هزار تخت در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: 60 هتل جدید در جزیره در حال احداث است که همگی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی ساخته خواهند شد.

دبیر کل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره کیش با اشاره به راه انداری ترمینال جدید فرودگاه جزیره کیش گفت: با راه اندازی این ترمینال تا پایان امسال سالانه 6 میلیون نفر می توانند با حضور در جزیره کیش از جاذبه های گردشگری این منطقه بازدید کنند.

قریب بیان کرد: بزودی یک گروه از سرمایه گذاران جزیره کیش برای بازدید از ظرفیت های لرستان در حوزه های مختلف بخصوص حوزه گردشگری به این استان سفر خواهند داشت تا زمینه های سرمایه گذاری در این استان را مورد بررسی قرار دهند.

محمد حسین جناب، مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری و اشتغال استانداری لرستان نیز در این نشست گفت: لرستان با ظرفیت های کم نظیر در حوزه های مختلف بخصوص گردشگری از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال و نهایت همکاری و تعامل را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اولویت ها و فرصت های سرمایه گذاری لرستان را بصورت مکتوب در اختیار انجمن سرمایه گذاران کیش قرار خواهیم داد، افزود: از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت می کنیم با حضور در لرستان و آشنایی با ظرفیت های مختلف استان بخصوص حوزه گردشگری نسبت به سرمایه گذاری در این استان اقدام کنند.

60 هتل جدید در جزیره کیش در حال احداث است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو