کاهش قیمت خرید عدس مرغوب ایرانی

منبع: نمکستان

19

1401/7/30

18:01


استفاده از عدس سبز ایرانی باعث می شود احتمال بروز سرطان در افراد کاهش پیدا کند و ویتامین هایی چون فولات و اسیدفولیک موجود در عدس برای زنان باردار مفید بود که باعث می شود رشد جنین کاملا بدون نقص انجام شود.

استفاده از عدس سبز ایرانی باعث می شود احتمال بروز سرطان در افراد کاهش پیدا کند و ویتامین هایی چون فولات و اسیدفولیک موجود در عدس برای زنان باردار مفید بود که باعث می شود رشد جنین کاملا بدون نقص انجام شود.

افرادی که از افزایش وزن رنج می برند می توانند در وعده های غذایی خود از عدس و لپه زرد استفاده کنند تا وزن آن ها کاهش پیدا کند.

از مهم ترین خواص عدس قرمز ایرانی این است که می تواند پوست را شاداب و جوان نگه دارد، افرادی که از چین و چروک های زیاد روی پوست خود رنج می برند می توانند از عدس قرمز استفاده کنند.

کاهش قیمت خرید عدس مرغوب ایرانی

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات  مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

این عدس ها به گونه ای هستند که در لحظه پخت رنگ خود را از دست می دهند و تنها چیزی که مهم است خواص آن برای بدن می باشد.

عدس ایرانی طعم بسیار لذیذی دارد اما گاهی اوقات به دلیل یکدست نبودن این محصولات افراد رقبت چندانی برای خرید آن ها ندارند.

خرید عدس ایرانی

وقتی وارد یک  فروشگاه می شوید و در قسمت حبوبات و انواع آن به دنبال خرید عدس ایرانی  می گردید، متوجه می شوید که علاوه بر نوع ایرانی و خارجی آن، تنوع در گونه و سایز نیز بسیار وجود دارد که نکته جالب دراین زمینه این است که بدانید نام دیگر عدس، مرجو می باشد که هنوز مردم جنوب به این نام (مرجو) آن را  می شناسند.

عدس ها دارای سایز کوچک و بزرگ و در بعضی گونه های آن متوسط هم می باشندکه همچنین تنوع رنگی زیادی نیز درآنها دیده می شود که می توان به طیف رنگی عدس سبز، سیاه، نارنجی زرد و قرمز اشاره کرد که عدس نارنجی را با نام دال عدس در بازار می شناسند که باید در خرید انواع آن مورد توجه قرارگیرد.

خرید عدس ایرانی

با توجه به رنگ هر عدس، طعم و پخت انها نیز متفاوت است که پر واضح است خرید عدس ایرانی سبز شهرت و مصرف بیشتری در بین مردم دارد و یک گونه ایرانی تلقی می گردد و وقتی پوست عدس سبز را بکنیم درونش زرد است که به آن عدس زرد گفته می شود که در انواع سوپ مصرف بسیاری دارد.

عدس سبز را بیشتر برای آش رشته و برنج و خوراک مصرف میکنند و عدس زرد و نارنجی کمی شیرین تر از عدس  سبز است که در سوپ مصرف میگردد تا رنگ روشنی به سوپ بدهد.

از لحاظ اندازه ای هم می توان گفت که عدس درشت در بین مردم ایرانی مصرفش بیشتر از نوع ریز آن است.

عدس نوع قهوه ای در ایران کشت زیادی ندارد و وقتی پوست آن گرفته می شود درونش قرمز رنگ است که همان عدس قرمز نام دارد.

عدس ایرانی مرغوب

یکی از حبوبات پر استفاده در ایران، عدس ایرانی مرغوب می باشد که خانواده ها از آن برای انواع غذاها استفاده می کنند.

عدس در میان افراد محبوبیت خاصی دارد که معمولا با پوست یا بدون پوست از آن استفاه می شود.

بهتر است بدانید قدمت عدس که یکی از قدیمی ترین حبوبات محسوب می شود به ۹۰۰۰ سال پیش بر می گردد که در زمان های دور بیشتر با پوست استفاده می کردند.

پوست عدس دارای مقدار زیادی فیبر، ایزولئوسین و لیزین بوده و شامل مقداری ویتامین و مواد معدنی نیز می باشد.

یکی از این مواد مصرفی عدس ایرانی مرغوب می باشد که بخاطر داشتن پروتئین گیاهی، گزینه ای مناسب برای حذف گوشت قرمز است که از دیگر ویتامین های موجود در عدس می توان  به آهن، ویتامین ب ۱۲، پتاسیم و فیبر اشاره نمود و همچنین لازم به ذکر است که  خوردن عدس در درمان کم خونی نیز بسیارموثر می باشد.

عدس ایرانی مرغوب

در بازار های داخلی خرید عدس ایرانی مرغوب به مقدار زیادی انجام می شود به دلیل اینکه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

دانه های این عدس تقریبا تا ۷ میلیمتر می باشد که هر هزار دانه تقریبا تا ۷۰ گرم وزن دارند.

بهتر است بدانید میزان استقبال از این سویق عدس ارگانیک نسبت به دیگر عدس ها بسیار بالاتر می باشند.

عدس دارای طبعی معتدل و خشک بوده و به دلیل اینکه پوست عدس گرم و قابض می باشد برای درمان اسهال بسیار مفید می باشد.

غذاهایی که بیشترین حجم در ایجاد احساس سیری و کم کردن اشتهای کاذب را داشته باشند و جایگزین مواد گوشتی مثل گوشت قرمز و مرغ شوند که هم بتواند ویتامین های لازم بدن را از جمله پروتئین، تامین کنند، بسیار حائز اهمیت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو