لوکس ترین هتل های ایران را می‌شناسید؟

منبع: زیبامون

180

1401/7/30

18:14


---

لوکس ترین هتل های ایران را می‌شناسید؟

عاشقان سفرهای لوکس به اقامت در بهترین و لاکچری‌ترین جاهای ممکن علاقمند هستند. سراسر ایران دارای مناطق گردشگری زیادی است و به همین دلیل هتل‌های لوکس فراوانی در جای جای این کشور پهناور وجود دارد. شما در هر منطقه از ایران که سفر کنید، می‌توانید در این هتل‌های لوکس و گران‌قیمت مستقر شوید، البته هیچ گرانی بی‌دلیل نیست و کیفیت بالا و خدمات عالی در این هتل‌ها شاهدی بر این ادعا است. اما پرسش اینجاست که آیا لوکس ترین هتل های ایران را می‌شناسید؟ با خواندن این مطلب با برخی از بهترین و لاکچری‌ترین هتل‌ها در ایران آشنا شوید.

هتل های لوکس کیش را بشناسید

سفر به کیش به تنهایی یک کار لوکس و در عین حال هیجان‌انگیز است و اقامت در این جزیره، کاری پرهزینه است. اما هزینه‌ی بالای تفریحات در جزیره‎ی کیش به دلیل امکانات تفریحی فوق‌العاده جذاب آن است و هزینه‌ی اقامت بالا در هتل های لوکس آن، به خاطر کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل‌ها در کیش است. 
شما با رزرو هتل کیش و اقامت در این جزیره‌ی زیبا کیش می‎توانید با انجام انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی مانند جت اسکی، غواصی و قایق‌سواری به همراه خرید، گشت‌وگذار در اماکن تاریخی و تفریحی اوقات خوشی را سپری کنید. اقامت در هتل های لوکس کیش این امکان را به شما می‌دهد که خاطره‌ی اقامت در جزیره را نیز منحصربه‌فرد و ویژه کنید. 
برای این که اقامت در یکی از بهترین و متفاوت‌ترین هتل های کیش تجربه کنید، به هتل ترنج بروید. این هتل نخستین هتل درون آب در ایران و خاور میانه است که تنها نمونه‌های مشابه آن در مالدیو و جزایر کارائیب وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش با پارک آبی جذابش یکی دیگر از هتل های لوکس کیش است. هتل داریوش با معماری فوق‌العاده و منحصربه‌فردش، شبیه به یک موزه است که شما را به ایران باستان می‎برد. هم‌چنین هتل‌ های لوکس و پنج ستاره‌ی ویدا، شایان، هتل ایران، هتل بین‌المللی کیش، هتل میراژ و... از سایر اقامتگاه‌های عالی و لاکچری جزیره به شمار می‌آیند. 

هتل های لوکس در تهران

پایتخت دارای هتل‌های پنج ستاره‌ی لوکس زیادی است که مناسب افراد خوش‌سلیقه و کسانی است که برای اقامت خود هزینه‌ی زیادی را صرف می‌کنند. هتل اسپیناس پالاس یک هتل تهران است که از جمله‌ی تازه‌سازها به شمار می‌آید و با افتتاح در سال 1394، عمری کمتر از ده سال دارد. در حال حاضر این هتل معروف‌ترین و لوکس‌ ترین هتل تهران است که در سعادت آباد در یک ساختمان ۲۰ طبقه قرار دارد و دارای ۴۰۰ اتاق و سوئیت لاکچری است. 
یکی دیگر از هتل های لوکس در تهران، هتل رکسان است که در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار گرفته و برای مسافرانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، مناسب است. هتل هما یک هتل پنج ستاره واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک است که به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد و بسیار شیک و لاکچری است. از سایر هتل‌های لوکس و پنج ستاره در تهران می‌توان به هتل پرشین پلازا واقع در خیابان شهید بهشتی، هتل استقلال در چهارراه پارک وی، هتل ویستریا در تجریش، هتل آزادی در بزرگراه چمران و هتل اسپیناس بلوار در بلوار کشاورز یاد کرد.

لوکس ترین هتل های اصفهان کجا هستند؟

اصفهان یک شهر لوکس و دیدنی است که پایتخت پادشاهان صفوی و قاجار بوده است و در جای جای آن آثار تاریخی زیبا متعلق به این دوران دیده می‎شود. در اصفهان نه تنها اماکن زیادی به عنوان آثار باستانی شناخته می‌شوند، بلکه هتل‌هایی به همان اندازه قدیمی و باستانی نیز در آن وجود دارند. 

شاهد این ادعا هتل عباسی است که دارای بیش از 300 سال عمر است و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ها در سراسر دنیا به شمار می‌آید. این هتل در عین قدمت و عمر طولانیاش، و یکی از بزرگ‌ترین و لوکس ترین هتل‌های اصفهان نیز هست. شما میتوانید از طریق رزرو آنلاین هتل، برای اقامت در این هتل بی‌نظیر و فوق‌العاده زیبا اقدام کنید. هتل کوثر نیز یک هتل پنج ستاره‌ی لوکس و گران قیمت است که با هفت طبقه و 194 واحد اقامتی پذیرای مسافران شهر اصفهان است.

 با اقامت در هتل های لوکس مشهد سیاحت و زیارت را ترکیب کنید

شهر مشهد در حقیقت پایتخت گردشگری مذهبی در ایران است که مسافران زیادی را از سراسر ایران و کشورهای همسایه به سوی خود می‌کشاند. طبیعی است که شهری با درصد بالای مسافر خارجی و ایرانی، دارای اقامتگاه‌های عالی و لوکسی باشد که در اطراف حرم ساخته شدهاند و برای اقامت زائرین بسیار مناسب هستند.

از هتل های لوکس مشهد که در نزدیکی حرم هستند، می‌توان به هتل‌های قصرالضیافه، الماس، الماس 2، پردیسان، مدینه‌الرضا، هما 2 و هتل مجلل درویشی اشاره کرد. در کنار هتل های لوکس در مشهد باید به مراکز تفریحی و دیدنی آن نظیر مراکز خرید فراوان، پارک آبی، مراکز گردشگری خارج از شهر نظیر شاندیز و طرقبه و سد چالیدره، شهربازی، پارک‌های خوش آب‌وهوا و بزرگ در داخل شهر، مراکز گردشگری مذهبی و تاریخی متنوع اشاره کرد.  

شمال کجا هتل برویم؟

اگر به استان مازندران سفر کرده‌اید و قصد دارید در شهر زیبای چالوس اقامت کنید، علاوه بر ویلاهای فراوانی که بسیاری از افراد آنها را اجاره میکنند، می‌توانید به هتل‌ پنج ستاره‌ی چالوس یعنی هتل آزادی خزر بروید. هتل آزادی یا همان هتل هایت قدیم، حد فاصل بین دریا و جنگل است و ساختمانی بسیار زیبا دارد که 50 سال پیش توسط آمریکایی‌ها ساخته شده است. 

اگر سفر شمال شما به استان گیلان است و قصد اقامت در هتلی لوکس و پنج ستاره در شهر رشت را دارید به هتل کادوس بروید که شیک‌ترین و لوکس ‌ترین هتل شهر است. هتل کادوس در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۹۶ اتاق، چهار زمین‌ تنیس، سالن عقد، استخر روباز برای آقایان و چند رستوران است.

هتل ‌های لوکس در شیراز، شهر فرهنگ و ادب

شیراز شهر بسیار زیبایی است و از جاذبه‌های مهم گردشگری در کشورمان به شمار می‌آید و اقامت در هتل‌های این شهر نیز باید به اندازه‌ای منحصربه‌فرد باشد که سفر خاطره‌انگیز و رویایی به این یادگار دوران شکوه و جلال ایران که در نزدیکی پایتخت دوران هخامنشی است را تکمیل کند. 

باغ‌های زیبای شیراز، آرامگاه شعرای مشهور و محبوب ایرانی نظیر حافظ و سعدی و خواجوی کرمانی، آب‌وهوای خوش، بازار وکیل و سایر آثار باستانی داخل شهر، به همراه تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب و پاسارگاد همه و همه مسافران را مسحور می‌کند. در این شهر زیبا هتل‌ های لوکس زیادی وجود دارد که از میان آنها می‌توان به سه هتل پنج ستاره‌ی هتل بزرگ شیراز که بر فراز کوه بنا شده، هتل با ابهت چمران با 30 طبقه و هتل دنج و آرام زندیه با معماری اصیل و سنتی زندیه یاد کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو