محبوبیت پارچه مانتویی سنتی به چه علت است؟

منبع: نمکستان

32

1401/7/30

20:54


پارچه نخی گلدار جدید می تواند برای مصارف ویژه ای جهت شرکت در میهمانیها، مراسمات و غیره کارایی مناسبی داشته و از این نظر استقبال پذیر باشد.

پارچه نخی گلدار جدید می تواند برای مصارف ویژه ای جهت شرکت در میهمانیها، مراسمات و غیره کارایی مناسبی داشته و از این نظر استقبال پذیر باشد.

با توجه به اینکه در فصول گرم سال که استفاده از پارچه های ضخیم مورد مناسبی قلمداد نمی شود، این فرصت وجود خواهد داشت که با بهره گیری از پارچه های نخی گلدار بتوان از خنکی برخوردار شده و همچنین در این بین زیبایی نیز نصیب شما شود.

پارچه نخی می تواند یکی از نمونه هایی باشد که استقبال فراوانی را در بازار فروش به خود اختصاص داده است و همواره بانوان آنها را برای دوخت مانتو در نظر بگیرند.

شما بانوانی که در صدد دوخت مانتو می باشید، لازم است پارچه نخی را با متراژی در حدود چند متر اضافه تر نیز تهیه نمایید تا هنگام دوخت مانتو از آبرفت آن برخوردار نشوید.

محبوبیت پارچه مانتویی سنتی به چه علت است؟

برای مشاهده نمونه های بیشتر پارچه می توانید به سایت  آراد برندینگ مراجعه کنید.

به منظور شستشوی پارچه نخی مانتویی لازم است از آب سرد استفاده نمایید تا ماندگاری آن نیز حفظ شود و همچنین آنها را از سایر پوشاک تفکیک نموده و سپس نسبت به قرار دادن در ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که جهت اتوکشی این پارچه ها، ابتدا آنها را برعکس نموده و سپس نسبت به صاف نمودن آنها اقدام نمایید.

البته ناگفته نماند که شیوه دوخت مانتو با این نوع پارچه های نخی به گونه ای است که به آسانی می توانید پارچه ها را برش داده و در طرحهای متفاوتی بهره ببرید.

پارچه مانتویی طرح سنتی

برای دوختن مانتوی سنتی از پارچه هایی استفاده می کنند که دارای نقش، تزیینات و طرح سنتی باشد. در دوختن این مانتو یا به طور کامل از این پارچه استفاده می کنند و یا آنرا با پارچه های ساده به صورت دو تکه یا چند تکه در قسمت های مختلف خرج می دهند.

این روزها مانتوهایی وارد بازار شده که روی پارچه آن طرح چهره می باشد و طرفداران زیادی دارد. بعضی از این چهره ها، افراد مشهوری می باشند که در زمینه های مختلف به شهرت رسیده اند و طرفداران آنها به خاطر علاقه ای که به آنها دارند مانتویی که تصویر آنها روی آن است را خریداری می کنند.

پارچه مانتویی طرح سنتی

متقاضیان هنگام خرید پارچه مانتویی سنتی باید به رنگ آن توجه کنند.  افرادی که دارای پوست سفید هستند بهتر است از رنگی استفاده کنند که با پوست آنها در تضاد باشد و از انتخاب رنگ ملایم پرهیز کنند چون پوستشان رنگ پریده به نظر می آید.

رنگ مناسب پوست آنان قهوه ای، بژ، آبی روشن و آبی سیر است و برای افرادی که پوست تیره دارند رنگ های سفید، صورتی، آبی روشن، خاکی و طوسی رنگ کاملا مناسبی است.

مانتو ها به صورت ساده و طرح دار در بازار موجود می باشد و آنهایی که از پارچه طرح دار جدید برای تولیدشان استفاده شده دارای متقاضیان زیادی می باشد. این مانتو ها در انواع طرح و رنگ دوخته شده و هر کس می تواند طبق سلیقه وپسند خود و با توجه به اندام و رنگ پوست آن را انتخاب کند. اگر انتخاب مانتو بر اساس شکل ظاهر هر فرد باشد شیک تر و زیبا تر به نظر میرسد.

پارچه نخی گلدار جدید

یک محصولی که توانسته نگاه بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب نماید، پارچه نخی گلدار و پارچه کرباس جدید می باشد که از دوام بالایی برخوردار بوده و یک سبک جدید را در طراحی پوشاک خلق نموده است.

در واقع پارچه نخی گلدار جدید مزایای فوق العاده ای را با خود به همراه داشته که در ذیل آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:

یکی از مزیتهای پارچه نخی گلدار جدید این است که می تواند برای پوست شما مناسب بوده و هیچ گونه مضراتی نداشته باشد و در نتیجه هیچ گونه خارش، قرمزی و لکه ای را حاصل نیاورد.

پارچه نخی گلدار جدید

شایان ذکر است که الیاف این پارچه مانتویی گلدار جدید به گونه ای بوده که هوا را به آسانی از خود عبور داده و همواره شما را از خنکی برخوردار نموده و در نتیجه دچار گرما زدگی نخواهید شد.

یکی از مهمترین و جالب توجه ترین ویژگیهای استفاده از پارچه نخی گلدار این است که به هنگام تعریق بدن، سرعت جذب عرق توسط این نوع پارچه به گونه ای بوده که دیرتر عرقها را جذب نموده و حتی جذب آن کمتر بوده که موجب می شود تا لباس شما دچار بوی بدی نشود.

دیگر مزایای پارچه نخی گلدار این است که به هنگام لکه شدن به آسانی می توان آن را شستشو نموده و در نتیجه شاهد پاکیزگی آسان آن بود که در واقع مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است.

شایان ذکر است که پارچه نخی گلدار از لطافت بالایی برخوردار بوده و با نرمی و کیفیت مناسب خود می تواند بهترین گزینه جهت استفاده در منازل نیز باشد و شما را از هیچ گونه حساسیتی برخوردار ننماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو