قتل فجیع پسر جوان در کرج

منبع: برترین ها

17

1401/8/1

18:27


رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که در یک درگیری خیابانی در منطقه محمدشهر کرج اقدام به قتل یک جوان با وارد آوردن ضربه به وسیله سلاح سرد کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

فارس: رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که در یک درگیری خیابانی در منطقه محمدشهر کرج اقدام به قتل یک جوان با وارد آوردن ضربه به وسیله سلاح سرد کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده نزاع منجر به قتل به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که یک جوان ۲۸ ساله در یک نزاع دسته جمعی به وسیله وارد آمدن ضربه با سلاح سرد به قتل رسیده و قاتل پس از این واقعه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه با انجام تحقیقات میدانی از سوی پلیس هویت قاتل شناسایی شد، اظهار کرد: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در شهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به انجام قتل به وسیله وارد آوردن ضربه سلاح سرد به مقتول اعتراف کرد.

نادربیگی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: غلبه بر خشم و پرهیز از رفتارهای پرخطر می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو