سئو یک تجارت آنلاین و پرسود

منبع: تالاب

27

1401/8/2

02:49


سئو یک تجارت آنلاین و پرسود

سئو یک تجارت آنلاین و پرسود

چیزی که اغلب به ذهن مردم در مورد سئو می‌رسد این است که شما یک کلمه کلیدی پرسود را هدف قرار می‌دهید، رتبه‌های خوبی کسب می‌کنید، بازدیدکنندگان زیادی را جذب می‌کنید و سپس افرادی که آن را جستجو می‌کنند به آن‌ها می‌فروشید.

 

هرچند دو نگرانی بزرگ در مورد این رویکرد وجود دارد. اولاً، همه رقبای شما هم دقیقاً روی کلمات کلیدی سودآور خودکار می‌کنند و تنها یک رتبه اول  وجود دارد. دوم، زمانی که مردم به‌صورت آنلاین جستجو می‌کنند، بیشتر اوقات این کار را با قصد خرید فوری انجام نمی‌دهند؛ بنابراین هرکسی که فقط بر روی آن کلمات کلیدی با قصد خرید فوری تمرکز کند، بخش عمده جستجوها و در نتیجه درآمد را از دست خواهد داد.

 

اما سئو همچنان یک تجارت پرسود برای هرکسی است که می‌خواهد به‌صورت آنلاین درآمد کسب کند و هنگامی که دانش چگونگی کسب درآمد با سئو سایت را به دست آوردید، بهتر متوجه خواهید شد که این ماشین آنلاین بزرگ چگونه کار می‌کند و درآمدزایی آن هم تنها با این یک روش نیست.

 

1.  فروش مستقیم را تجربه کنید و افزایش دهید.

این ساده‌ترین راه برای کسب درآمد با سئو است. شما برای رتبه‌بندی یک کلمه کلیدی تلاش می‌کنید که در آن مردم واقعاً می‌خواهند چیزی بخرند. اگر برای رسیدن به این هدف به‌اندازه کافی خوب باشید، افرادی که روی وب‌سایت شما کلیک می‌کنند بلافاصله پول خود را در سایت و محصولاتتان خرج می‌کنند.

 

مشکل این روش همان چیزی است که در بالا گفته شد؛ بنابراین شما بزرگ‌ترین رقابت را برای این کلمات کلیدی خواهید یافت، و رتبه‌بندی بسیار دشوار است.

 

ناگفته نماند که بیشتر جستجوهای آنلاین بر روی این کلمات کلیدی تمرکز نمی‌کنند؛ بنابراین اگر فقط سعی کنید با این تکنیک از سئو کسب درآمد کنید، نه‌تنها شانس کمی برای رتبه‌بندی دارید، بلکه بیشتر احتمالات را برای جذب بازدیدکننده به سایت خود از دست خواهید داد.

 

2.  با لیستی از ایمیل ها، محصولات خود را بفروشید.

به نظر این می‌تواند بهترین راه برای کسب درآمد با سئو در درازمدت باشد. شما با یک سفارش سئو، سایتی به‌اصطلاح با اتوریتی بالا ایجاد می‌کنید که هر کلمه کلیدی ممکن را در زمینه شما پوشش می‌دهد.

 

به‌این‌ترتیب رتبه‌بندی به‌طورکلی آسان‌تر خواهد بود و برای هزاران کلمه کلیدی بازدیدکننده خواهید داشت. سپس باید صبور باشید و سعی نکنید مستقیماً آنها را بفروشید، زیرا آنها عمدتاً به دنبال اطلاعات هستند.

 

اما با کمک پاپ‌آپ‌ها می‌توانید 3 تا 6 درصد از بازدیدکنندگان خود را عضو اشتراک سایتتان کنید. سپس به‌عنوان گام بعدی، باید یک دنباله ایمیل را برای ارسال پیاده‌سازی و زمان‌بندی کنید و شروع به ارسال ایمیل به طور منظم کنید و به‌وسیله آن ایمیل‌ها، بفروشید.

 

اگر یاد بگیرید که هزاران کلمه کلیدی را در یک جایگاه هدف قرار دهید، یاد خواهید گرفت که چگونه به هزاران یا حتی میلیون‌ها نفر دسترسی پیدا کنید و به یاد داشته باشید، همیشه این افراد هستند که به شما پول می‌دهند، نه گوگل یا هر سیستم آنلاین دیگری.

 

همیشه سخت‌ترین کار این است که یاد بگیرید چگونه به تعداد کافی افراد دست پیدا کنید. پس از آن، زمانی که به یک جمعیت بزرگ رسیدید، پول درآوردن بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که بیشتر مردم فکر می‌کنند.

 

3.  برای کسب و کار خود اعتبار ایجاد کنید.

این چیزی است که اکثر کارآفرینان به آن فکر نمی‌کنند. سئو در واقع یکی از بهترین راه‌های ایجاد اعتبار آنلاین است و بهترین بخش این است که شما حتی مجبور نیستید مردم را وادار کنید که واقعاً از وب‌سایت شما بازدید کنند!

 

فقط دربارش فکر کنید! موتورهای جستجو برای اکثر مردم مانند حقیقت‌گویان بزرگ هستند. اگر کسی در صفحه اول باشد، باید در آن موضوع متخصص باشد.

 

حتی اگر مردم روی وب‌سایت شما کلیک نکنند، همچنان نام برند شما را در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری می‌بینند و این در واقع باعث ایجاد اعتبار می‌شود که فروش را بعداً آسان‌تر می‌کند.

 

4.   به عنوان مشاور سئو به شرکت ها کمک کنید.

ممکن است تابه‌حال دقت نکرده باشید. هنگامی که به سئو دست یافتید، ممکن است بخواهید این دانش را به‌عنوان یک تخصص بفروشید. در واقع مشاوره سئو یک راه عالی برای کسب درآمد با سئو است.

زیرا شرکت‌ها مایل‌اند برای هرکسی که به آنها در رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو کمک می‌کند مقدار زیادی پول بپردازند .اگر یک معلم خوب دارید، فقط در عرض چند ماه می‌توانید به سطحی برسید که واقعاً به‌عنوان یک مشاور سئو برای سایر شرکت‌ها کار کنید.

 

5.  به کارآفرینان دیگر کمک کنید.

اگر نمی‌خواهید فقط یک متخصص سئو شوید، همچنان می‌توانید فقط از دانش سئوی خود کسب درآمد کنید.

هنگامی که یاد گرفتید چگونه نتایج بهتری کسب کنید و شروع به گرفتن رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو کردید، کارآفرینان مشتاق شما خواهند بود که از شما بیاموزند. حتی اگر تبدیل به کسب‌وکار اصلی شما نشود، می‌توانید با کمی هزینه سئو این کار را انجام دهید.

 

6.  بدون زحمت از تبلیغات کسب درآمد کنید.

درآمد تبلیغات از طریق برنامه‌های تبلیغاتی به‌عنوان‌مثال  AdSense،Media.net  یا نسخه‌های ایرانی آن مثل یکتانت یا مدیا اد، یک راه عالی برای کسب درآمد از دانش سئو شما است. در واقع می‌تواند به‌عنوان یک کسب‌وکار اصلی یا به‌عنوان شغل دوم یا سوم باشد. حتی اگر فقط چند میلیون در ماه باشد، فراموش نکنید که این درآمد 80٪ غیرفعال است.

 

شما یک‌بار با ساختن وب‌سایت و پرداخت ماهیانه هزینه سئو، نوشتن محتوا و تنظیم همه چیز به‌گونه‌ای کار می‌کنید که موتورهای جستجو آن را دوست داشته باشند، و سپس مشاهده می‌کنید که درآمد تبلیغات هر ماه وارد حساب بانکی شما می‌شود و شما تنها کاری که نیاز است بکنید این است که برای افزایش درآمد خود و حفظ درآمد قبلی به‌روزرسانی‌هایی در محتوا و سایت انجام دهید.

 

7.  محصولات یا خدمات دیگران را تبلیغ کنید.

کسب درآمد از سئو از طریق برنامه‌های افیلیت مشابه گزینه درآمد تبلیغاتی بالا است، اما معمولاً با حاشیه سود بهتری همراه است. اگر بتوانید خوانندگان وفادار خود را بر اساس سئو جذب کنید، ترکیب آن با روش دوم که ایمیل مارکتینگ بود و عضو شدن در یک سیستم افیلیتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات دیگران، می‌تواند جریان خوبی از درآمد را برای شما فراهم کند.

تعدادی از سیستم‌های افیلیت مارکتینگ که در ایران ‌می‌توان نام برد دیجی‌کالا، ژاکت یا سیستم‌های واسط مثل دیما است. نمونه خارجی آن‌هم گزینه‌های زیادی وجود دارد که بزرگ‌ترین آن آمازون برای کالاهای فیزیکی و دیجی استور برای کالا‌های دیجیتال است.

 

8.  با برگزاری وبینارهای آموزشی کسب درآمد کنید.

صنعت سئو به طور مداوم توسط اطلاعات جدید تقویت می‌شود و اگر بتوانید خود را به‌عنوان یک متخصص با آخرین به‌روزرسانی‌ها و تکنیک‌ها معرفی کنید، مردم مایل‌اند که برای به‌دست‌آوردن این دانش به شما پول بدهند.

میزبانی وبینارهای آموزشی هفتگی، ماهانه یا سالانه سئو در مورد آخرین روش‌های بهینه‌سازی جستجو که افراد باید بدانند می‌تواند راهی آسان برای کسب درآمد مکرر با مهارت‌های سئو شما باشد.

همچنین می‌توانید این جلسات را هرطور که دوست دارید از جمله جلسات 1 ساعته، رویدادهای تمام روز، حضوری یا مجازی تنظیم کنید.

 

9.  با فروش ابزارهای سئو پول دربیاورید.

هر ابزار محبوب سئو فقط به‌عنوان یک ایده شروع شد و برخی از بهترین آن‌ها اکنون شرکت‌های چندمیلیون‌دلاری هستند. اگر بتوانید راه خوبی برای ساده کردن فرایند سئوی رایج با نرم‌افزار بیابید، آنگاه می‌توانید درآمد زیادی در سئو کسب کنید.

 

منبع: نبض مارکتینگ | nabzemarketing.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو