قیمت مربای هویج صنعتی تبریزی

منبع: نمکستان

31

1401/8/2

03:36


هویچ یکی از گیاهان بسیار مفید و سالم برای افراد محسوب می شود که استفاده از آن را به همه توصیه می کنیم از این رو بهتر است تا هر کسی این محصول را در سبد غذایی خود قرار دهد استفاده از آن به سلامت چشم و بینایی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک می کند.

آیا می دانید که ما خود تولید کننده بزرگ این محصول بسیار خوشمزه هستیم و این محصول را در بسته بندیهای محکم و زیبا تولید می کنیم و به صورت عمده در اختیار فروشگاه ها و مغازه داران می گذاریم از این رو قیمت محاسبه شده در آخر برای آنها بسیار مقرون به صرفه در می آید زیرا محصول را به صورت مستقیم از تولیدکننده یعنی ما خریداری می کنند که سود بهتری برایشان دارد.

هویچ یکی از گیاهان بسیار مفید و سالم برای افراد محسوب می شود که استفاده از آن را به همه توصیه می کنیم از این رو بهتر است تا هر کسی این محصول را در سبد غذایی خود قرار دهد استفاده از آن به سلامت چشم و بینایی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک می کند.

قیمت مربای هویج صنعتی تبریزی

بهتر است بدانید یکی از مجموعه هایی که می تواند در حوزه محصولات مورد نظر شما راهنماییهای کاربردی و راه گشایی را در اختیار شما قرار دهد مجموعه آراد برندینگ می باشد که دارای تخصص بسیار زیادی در زمینه اقتصادی می باشد.

محصول فوق سرشار از ویتامنهای مفید برای بدن است مخصوصا ویتامین آ فراوانی به بدن می رساند از این رو اغلب این محصول را به روشهای مختلف مورد استفاده خود قرار می دهند.

مربا هویج صنعتی

برخی از افراد وقت و حوصله درست کردن مربا هویج را ندارند از این رو ترجیح می دهند تا مربا هویچ شرکتی را از جای معتبر و مورد اطمینان خریداری نمایند. شما می توانید از سایت ما بهترین و باکیفیت ترین نوع این مربا را با هر قیمت و بسته بندی خریداری نمایید و توجه داشته باشید حتما قبل از خرید فاکتورهای اصلی که برایتان مهم است را ذکر کنید ما برای راحتی کار شما مشاورانی در این حوزه داریم که به راحتی می توانید سوالات خود را از آنها بپرسید و خریدی امن و با کیفیتی را اذان خود نمایید.

این محصولات را می توانید در انواع شیشه ها و حجمها در این سایت مشاهده نمایید اگر به دنبال خرید این محصول هستید و نمی دانید چگونه اینکار را انجام دهید فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس برقرارنمایند.

بعد از خورد کردن و رنده کردن می توانید به صورت دو مرحله آن را با شکر مخلوط کنید یکی که می توانید آب و شکر را مخلوط کنید و آن را بر روی حرارت قرار دهید و بعد از جوش آمدن آب هویچهای رنده شده را به آن اضافه نمایید همچنین می توانید به جای اینکار هویچها و شکر را مخلوط کنید و آب را جداگانه بر روی حرارت قرار دهید و بعد از جوش آمدن آب هویچ و شکر مخلوط را به آن اضافه نمایید.

مربا هویج صنعتی

پس از خاموش کردن شعله باید اجازه دهیم تا مربا به دست آمده خنک شود بعد از اینکه مربا حاصل شده خنک شد آن را به درون شیشه های درب دار منتقل می کنیم و مربا هویج صنعتی را در خای خشک و خنک نگهداری می کنیم.

بعد از اینکار ممکن است بر روی آن کفهای سفیدی تولید شود که باید آن را از روی موادمان با قاشق برداریم انقد اینکار را ادامه می دهیم که دیگر این کفهای سفید به چشم نیاید.

باید به مدت حداقل یک ساعت و نیم بر روی گاز با شعله کم قرار گرفته شود تا کاملا شکر جذب هویچ شود سپس بعد از تایم ذکر شده به آن کمی هل و زعفران آب شده اضافه می کنیم و مجدد چند دقیقه دیگر می گذاریم تا موادها با یکدیگر ترکیب شوند.

مربا هویج تبریزی

علاوه بر شهرهای اطراف سایر شهرها نیز این تولیدات را برای مصارف خود و همچنین تامین نیاز بازار خود سفارش می دهند که هر چند وقت یک بار حجم بالایی از این تولیدات را برای خود تهیه می کنند تا به واسطه فروش آنها هم نیاز بازار را پاسخ گو باشند و هم سودهای بسیاری برای خود بدست آورند.

با توجه به این که مربای هویج ویتامین و انرژی زیادی دارد می تواند غذای بسیار مناسبی برای صبحانه باشد تا در ابتدای روز انرژی مورد نیاز شما را برای انجام کارهای روز مره تامین کند و همچنین علاوه بر کالری زیاد حاوی فیبر، پتاسیم، کربوهیدرات و ویتامین کا می باشد که می تواند ناراحتیهای گوارشی را درمان کند.

مربا هویج تبریزی

تولید کنندگان تبریزی با استفاده از محصولات درجه یک و با کیفیت اقدام به تهیه این مربای هویج تبریزی کرده اند که به واسطه کیفیت عالی تولیدات از فروش بالایی برخوردار بودند و محصولات آنها دارای معروفیت در سطح کشور شده است اگر قصد تهیه مربا هویج به صورت خانگیرا دارید ابتدا باید مواد مورد نیاز آن را آماده کنید که از قبیل زیر می باشد.

یک کیلو هویج به همراه یک کیلو شکر قهوه ای، یک قاشق زعفران، نصف پیمانه گلاب، دو پیمانه گلاب و یک قاشق پودر هل را ابتدا آماده کنید و پس از شستن دقیق هویجها آنها را رنده کنید و درون قابلمه ریخته و بر روی حرارت کم بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو