فال و طالع ماهانه آبان

فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

کدورت هرچه کهنه تر شود بازگشت سخت تر می شود، این دلخوری های بی اساس را برطرف کنید و دل او را بدست آورید حتی اگر حق با شما باشد. به شخصی بدهکاری دارید که مالی نیست، بیش از این او را منتظر نگذارید. در این ماه از شراکت با کسی که روی او شناخت کافی ندارید بپرهیزید، حتی اگر پیشنهادی که به شما شده بسیار وسوسه برانگیز باشد. حسادت آرامشتان را در هم ریخته است، احتمال دارد حتی در آستانه جدایی و درگیری های احساسی قرار بگیرید، بهتر است بسیار خونسرد و آگاهانه عمل کنید. همانطور که در انتخاب همسر، شغل و دوست وسواس دارید در برابر حوادث نیز باحوصله مقابله کنید. اگر خود را درگیر بگومگو و بحث های خانوادگی کرده اید همین مسئله شما را در مرحله خطرناکی قرار می دهد.

بهترین روز ماه برای شما: ۹ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۲۴ آبان

 

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

حتی الامکان از بحث لفظی که پیش خواهد آمد با سکوت بگذرید، درگیری و دلخوری آخرین چیزی است که این روز ها به آن احتیاج دارید، هر بحثی بیهوده است. خبری از کسی که به او علاقه داشته و دارید به گوشتان می رسد که دلتان را آرام می کند. اگر در موردی به شما زور گفته می شود اعتراض کنید و زیر بار نروید وگرنه این روند تا ابد ادامه خواهد داشت. اجازه ندهید حقتان در هیچ زمینه ای پایمال شود، متاسفانه چشم پوشی در بعضی مسائل باعث می شود بعضی ها بد عادت شوند. اگر مجرد هستید و در زمینه مسایل احساسی بر سر دوراهی قرار دارید این وضعیت را ادامه ندهید لطمه بیشتری می بینید، آنچه قلبتان عمیقا طلب می کند را مد نظر قرار دهید. این روز ها بیشتر با افراد خانواده در تماس باشید و از سلامتی خود، آن ها را باخبر کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۸ آبان
بدترین روز ماه برای شما: ۲۰ آبان

 

فال ماهانه متولدین خرداد

طرف مقابلتان شما را دوست دارد ولی شما گاهی او را سخت عصبانی می کنید. پذیرای مسافری از راهی دور خواهید بود که قدمش برایتان پر خیر و برکت است، این مسافر پیشنهادی نیز با خودش دارد، برای جواب دادن به آن عجله به خرج ندهید. شما وفادار هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تیر همه رقیبان و حسودانتان به خطا رفته است. در تلاشید تا تعادل را در زندگی تان برقرار نمایید پیش از آن لازم است به اعصاب خود مسلط باشید. به همسرتان به چشم یک شریک برابر بنگرید، نه شخصی که مجبور باشد همیشه فرمانبردار شما باشد. هنگام اتخاذ یک تصمیم زمانی دشوار را پیش رو خواهید داشت. شما تنها با بهره گیری از عقل و عاقبت اندیشی می توانید این دوره بلاتکلیفی را پشت سر بگذارید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۵ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۲۸ آبان

 

فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

برای اینکه از حضور در جمع طفره بروید دست به کار های عجیبی می زنید که در شان شما نیست. در برخورد با افراد دنبال صداقت بگردید. در برابر فرد مورد علاقه تان انعطاف بیشتری نشان ندهید. اگر قصد کنترل شخصی را دارید این کار را مخفیانه انجام دهید. بر اثر یک اتفاق مشکلات مالی شما و خانواده تان حل خواهد شد. کلاس های زبان خارجی کمک زیادی به پیشرفتتان می کند. افرادی قول و قرار هایی داده اند، دلتان را به حرف هایشان خوش نکنید. موقعیت خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و همین جور بدون فکر به دیگران برچسبی نزنید، اعتبار خود را پیش دیگران زیر سوال می برید. برای دریافت وامی اقدام کرده اید حالا زمان مناسبی است که پی اش را بگیرید.

بهترین روز ماه برای شما: ۷ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۱۶ آبان

 

فال ماهانه متولدین مرداد

مدتی است که در کارهایتان مانع ایجاد می شود و از فکر چیزی رنج می برید، به زودی تمام این فکر و خیال ها پایان می یابد. از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند ناراحت نشوید، غصه خوردن فایده ای ندارد جز اینکه کارها را بدتر می کند. باید یک تغییر اساسی در خودتان به وجود آورید. در مورد دیگران منفی فکر نکنید. کمک احوال دیگران باشید. در معامله ای سود فراوانی خواهید کرد به شرط آنکه حواستان را جمع کنید. از ملاقات و یا نصیحت شخصی فواید بسیار خواهید برد. آنچه یاد گرفته اید را بکار بگیرید. به داشته هایتان قانع باشید و هرگز فکر نکنید از قافله عقب مانده اید، دنیا محل مسابقه نیست. کافی است کمی بخودتان بیشتر سخت بگیرید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۲۲ آبان

 

فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

هدیه ایی برای خود بخرید و خود را تشویق کنید. موقعیت های عالی برایتان مهیا شده و این تنها نتیجه زحمات خود شماست. زود رنج و کم حوصله نباشید. سند یا مدرکی که به دنبالش هستید آماده شده، برگ برنده دست شماست. تلفنی کاری و یا تلفنی برای معامله ای بزرگ، تغییری در خانه شما به وجود می آورد. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. دوستی از شما دلگیر است، شاید دلگیری او از نظر شما بی دلیل باشد اما بهتر است به دیدنش بروید و سعی کنید رو راست باهم صحبت کنید. سعی کنید انعطاف بیشتری در رفتار خود نشان دهید و از میزان انتظارات خود بکاهید در این صورت روابط عاطفی بهتری خواهید داشت. اجازه ندهید مشکلات پیش آمده در محیط خانواده شما را مضطرب و نگران کند.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ آبان

 

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

به زودی فردی در سر راهتان قرار می گیرد که با وی پیوند دوستی برقرار می کنید، این دوست تازه دنیایی از خوبی و مهربانی با خود دارد و دیدگاهش نسبت به همه چیز مثبت است. گذشت و فداکاری نسبت به شخصی که یک اشتباه را بارها تکرار کرده بی معنی است، از حقوقِ حقه ی خود چشم پوشی نکنید، او به حد کافی شما را از خود آزرده خاطر کرده. در مورد مشکل مالی درخواست وام می تواند مشکل گشا باشد، مراقب باشید فرصت را از دست ندهید. روحیه و سلیقه شما با هر نوع موسیقی سازگار نیست، تنها برای خوشامد دیگران چیزی را که دوست ندارید تایید نکنید. خودتان که باشید دیگران بیشتر دوستتان دارند. دلتان می خواهد در زندگی تان تغییر و تحول ایجاد شود، یادتان باشد تنها دوست داشتن کافی نیست.

بهترین روز ماه برای شما: ۳ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۲۰ آبان

 

 فال ماهانه متولدین آبان

برای رسیدن به نیتی که در سر دارید باید کمر همت ببندید تا به مقصود برسید، شما سزاوار موفقیت و شادی هستید کافی است عزمتان را جزم کرده با قدم های استوار پیش بروید. اینقدر بیهوده با خودتان حرف نزنید گوشی تلفن را بردارید و با شخص که می دانید تماس بگیرید. تغییرات چشم گیر در همه امور زندگی تان خواهید دید. اجازه ندهید احساس کینه در وجودتان ریشه بگیرد. مطالعاتان را بیشتر کنید. بی منظور حرفی زده اید و دلی را شکسته اید عذر خواهی کمترین کاری است که می توانید بکنید از زیر آن طفره نروید. همین روزها خبری دریافت می کنید که بسیار شادتان می کند، بعد از شنیدن این خبر تمهیداتی فراهم می آید تا به سفری چند روزه بروید از این سفر نهایت استفاده را ببرید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۵ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ آبان

 

 طالع بینی ماهانه متولدین آذر

انفاق کنید بخصوص نسبت به شخصی که بخوبی با وضعیت او آشنا هستید و می دانید کم درآمد اما آبرومند است. این روزها شما بخاطر ضربه های احساسی چند وقت پیش بسیار سخت گیر شده اید، در حد معقول سخت گیری درست است اما اگر از مرز منطق گذشت دردسر ساز خواهد شد، یا فعلا وارد رابطه ای نشوید یا اگر شدید مرزها را درست تعریف کنید. با دقت و ریز بینی به اطراف در مسیری درست قرار می گیرید. در موردی عاطفی مراقب باشید به بیراهه کشیده نشوید. سفری برای شما رقم خورده است، این سفر باعث می شود که به خودتان بیاید و با نگاهی به گذشته متوجه تند خویی ها و اشتباهاتتان بشوید، نیاز به اظهار پشیمانی و ندامت نیست، همین که خوش رویی پیشه رو کنید او گذشته ها را فراموش خواهد کرد.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ آبان

 

فال ماهانه متولدین دی

در مورد موضوعی که فکرتان را مشغول کرده درهای سعادت و خوشبختی به رویتان باز خواهد شد. دست به کاری خواهید زد و آن را با موفقیت به سرانجام خواهید رساند. فرصت ها را از دست ندهید. در موردی عاطفی شخصی با نادانی در کار شما سنگ می اندازد، با صبر و حوصله و ‌توضیح به موقع شما شک و شبهه ها از بین خواهد رفت. در انتخاب کلمات دقت کنید. اندیشه ی اینکه دست به کاری بزرگ بزنید همه ی زندگی تان را تحت الشعاع خود قرار داده، در نظر داشته باشید که انجام این کار نیازمند یک همراه است، همراهی که از جهات مختلف توانایی های بالایی داشته باشد و از ریسک کردن واهمه ای به دل راه ندهد. کمترین تردیدی به خود راه ندهید. احساسات تان را با کمک گرفتن از زبان شیرین تان بیان کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۴ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۲۸ آبان

 

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

نیتی در دل دارید، اطمینان داشته باشید که عاقبت خوش این کار تغییرات بسیاری را در زندگی تان به وجود می آورد. اتفاقات پیش آمده ی این اواخر خودخواهی و غرور بیش از حدتان را از بین برده، به هنگام نیاز کمک بطلبید و با خودتان مهربان تر باشید، همین روزها فردی که مدت مدیدی است از او بی خبرید به طور ناگهانی و بی خبر به سراغتان می آید. تمام کینه ها و کدورت ها را دور بریزید بدین ترتیب دیگران هم راحت تر دوستتان خواهند داشت. با آغوش باز پذیرای شخصی باشید که در گذشته بسیار برایتان مهم بوده، حرفی از گذشته به میان نیاورید هر دوی شما بهای اشتباهاتتان را پرداخته اید. پیشنهاد کاری یا مالی به شما می شود آن را به فال نیک بگیرید، بدون شک می توانید به موفقیتهای شایان توجهی دست پیدا کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۶ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۲۳ آبان

 

فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

برای تصمیمی که می خواهید بگیرید حتما” نظر خانواده را مد نظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که همیشه خودخواهی بیش از حد کار دستتان داده است. متاسفانه این اواخر بسیاری از کارهایی را که شروع می کنید قبل از آنکه به نتیجه برسد نیمه کاره رها می کنید. با یک اشتباه دیگران تمام محسناتشان را زیر سوال نبرید. برای صراحت و رک گویی دیگران ارزش قایل شوید. اگر دوست دارید کاری را که در ذهن دارید به تنهایی انجام دهید، لزومی ندارد در موردش این همه با دیگران صحبت کنید. مشورت کردن با دیگران همیشه لازم و ضروری نیست. مراقب پیشنهادی که به شخصی می دهید باشید و مطمئن باشید که از پس آن بر می آیید وگرنه به مخمصه بدی خواهید افتاد. مقدمات یک سفر برایتان فراهم خواهد شد.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ آبان

بدترین روز ماه برای شما: ۲۱ آبان