جلسه مهم رئیس جمهور درباره حوادث اخیر در زاهدان

منبع: سیمرغ

30

1401/8/2

13:22


جلسه مهم رئیس جمهور درباره حوادث اخیر در زاهدان

جلسه مهم رئیسی درباره حوادث اخیر در زاهدان

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس درخصوص اقدامات انجام شده برای تامین امنیت مردم در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اخیراً در حاشیه رای اعتماد به آقای زاهدی‌وفا جمعی از اعضای فراکسیون اهل سنت خواستار ملاقات با آیت الله رئیسی درباره اتفاقات اخیر زاهدان شدند و این دیدار در تالار آفتاب برگزار شد.

نماینده مردم خاش افزود: در این دیدار آقای رئیس‌جمهور با دقت و حساسیت مسائل را گوش دادند و اشاره کردند که از این اتفاقات عمیقاً متاثر هستند و دستور تشکیل کارگروهی را در این زمینه صادر کرده‌اند.

حسین‌زهی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در این دیدار تاکید کرد که امنیت اولویت اصلی همه مردم ایران است و نباید اجازه داد که خدشه‌ای در آن ایجاد شود.

نماینده خاش گفت: آیت الله رئیسی  رئیس جمهور همه اقوام و مذاهب هستند و انصافاً با جدیت حوادث اخیر استان را پیگیر بودند و با دستور ایشان وزیر کشور به استان آمد و بلافاصله شورای تامین تشکیل و ابعاد ناآرامی‌ها بررسی شد.

حسین زهی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کردند لازم است از شهروندان و خانواده‌هایی که ناخواسته و بی گناه دچار آسیب شدند دلجویی شود، هم‌چنین تاکید کردند که مطابق قانون با کسانی که آسایش و آرامش مردم و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند و نیز با آنهایی که در شکل گیری این اتفاقات قصور و یا تقصیری داشتند، برابر با مقررات قانونی برخورد شود.

نماینده خاش تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان قدردان توجه و اهتمام ویژه رئیس‌جمهور هستند و خواسته به حق آنان نیز این است ابعاد مختلف این حوادث مشخص شود و از ظرفیت‌های قانونی برای پیگیری آن استفاده گردد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو