انواع جدیدترین مدل های ژیله و جلیقه زمستانی 1401

انواع جدیدترین مدل های ژیله و جلیقه زمستانی 1401


منبع: آکا

33

1401/8/2

18:06


فرق ژیله با جلیقه مردانه را می‌توان در جنس و کاربرد آن‌ها دانست. جلیقه‌های مردانه معمولا از پارچه‌ تهیه می‌شوند، اما ژیله‌ها از الیاف مختلفی به روش دستی یا ماشی

از محبوب ترین پوشاک آقایان ژیله و جلیقه به حساب می آیند که در مدل های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آکا, شما را با تفاوت ژیله و جلیقه و نحوه ی ست کردن آن ها آشنا می کنیم.

ژیله از پر مصرف ترین پوشاک در بین آقایان در فصل زمستان است که با استفاده از پارچه پلی استر همراه با پشم و بعضی ها به صورت بافت تولید می شوند. ژیله ها مانند جلیقه ها بدون آستین هستند. آن ها برای گرم نگه داشتن بدن در فصول سرد سال می باشد. استفاده از ژیله باعث افزایش جذابیت و ایجاد هماهنگی با لباس های دیگر است.

ژیله را می توانید زیر کت و کاپشن، روی پیراهن و ... بپوشید. ژیله را می توانید با شلوار جین و کفش اسپرت و یا نیم بوت بپوشید و یک استایل بسیار شیک و روزمره ایجاد کنید.

جلیقه چیست, تفاوت ژیله و جلیقه, ست کردن ژیله

جلیقه نیز از پرطرفدارترین مدل های لباس برای آقایان است. جلیقه نسبت به ژیله نازک تر است و از جنس های متفاوتی از پارچه طراحی و تولید می شوند. جلیقه ها را در استایل رسمی و روی پیراهن ها پوشیده می شوند. از دیگر تفاوت های جلیقه و ژیله این است. که جلیقه را نمی توان با هر استایلی پوشید. از ژیله برای گرم شدن استفاده می شود اما جلیقه گرمایی ندارد.

ست کردن جلیقه, نحوه ی ست کردن با جلیقه, نحوه ی ست کردن با ژیله

جلیقه را می توانید هم با کت بپوشید و هم کت نپوشید می توانید آن را زیر پالتوهای رسمی بپوشید و یک استایل رسمی متفاوت و جذابی خلق کنید.

انواع ژیله و جلیقه, مدل ژیله, مدل جلیقه

جلیقه ها جلو باز، و فقط با استفاده از دکمه باز و بسته می شوند. اما ژیله ها هم به صورت جلو باز و هم جلو بسته هستند. جلو باز با دکمه یا زیپ باز و بسته می شوند.

ژیله چیست, جلیقه, جلیقه چیست

ژیله ها به صورت بلند نیز هستند که با نام بافر شناخته می شوند که در بین خانم ها رواج دارد. می توان آن ها را روی دورس پوشید. برای جذاب تر شدن، خانم ها می توانند از کمربند چرم پهن روی ژیله ها استفاده کنند. ژیله ها را می توانید با شلوار گپ، جین، شلوار لگ، شلوار مام، شلوار راستا به راحتی بپوشید. اما جلیقه ها فقط با شلوارهای پارچه ای، شیک و رسمی هستند.

ژیله های بافتنی، اغلب یقه هفت دارند و در برخی موارد یقه ی گرد دارند. باید آن را به گونه ای بپوشید که یقه ی پیراهن از یقه ی ژیله بیرون بماند. ژیله هایی که از پارچه های پلی استر و پشم شیشه تولید شده اند اغلب یقه های ایستاده و گرد دارند. بهتر است برای جذاب تر شدن رنگ ژیله را با پیراهن و شلوار ست کنید و ترکیب رنگ ها نیز با هم همحوانی داشته باشند.

تفاوت ژیله و جلیقه, ست کردن ژیله, ست کردن جلیقه

ست با ژیله بافت

نکاتی برای ست کردن ژیله و جلیقه, راهنمای ست کردن جلیقه و ژیله, استایل های شیک با ژیله و جلیقه

نمونه ای از ست های جلیقه

انواع ژیله و جلیقه, مدل ژیله, مدل جلیقه

ست رسمی با جلیقه

ژیله چیست, جلیقه, جلیقه چیست

ست جلیقه

تفاوت ژیله و جلیقه, ست کردن ژیله, ست کردن جلیقه

ژیله جلو باز

مدل ژیله, مدل جلیقه, نکاتی برای ست کردن ژیله و جلیقه

ساده ترین مدل ژیله

نحوه ی ست کردن با جلیقه, نحوه ی ست کردن با ژیله, انواع ژیله و جلیقه

اصولی برای ست ژیله

ژیله,جلیقه,تفاوت ژیله و جلیقه

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو